Skocz do zawartości

Rockbox a gwarancja


piecho

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Jak to jest z gwarancją po wgraniu RB? Padł mi Zip z wgranym takim softem i serwis stwierdził, że wgrane jest inne oprogramowanie więc nie naprawią w ramach gwarancji. Byłem pewien, że jej się nie traci - analogicznie do Cyanogenmod`a w Androidzie czy Jailbraka u Apple. Jak z nimi rozmawiać, by wyjść na swoje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli uszkodzenie jest naturą software'ową to mają podstawę nie przyjąć Ci takiej naprawy jako gwarancyjnej. Jeśli np. padłoby Ci gniazdo mini-jack i oddałbyś im Sansę z Rockboxem to musieliby przyjąć, bo natura ingerencji w sprzęt nie mogła spowodować reklamowanego uszkodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinno wyjść na Twoje, o ile w warunkach gwarancji nie ma wskazania, że jakakolwiek ingerencja w sprzęt (i nie chodzi mi tu oczywiscie o zgrywanie muzyki, itp.) powoduje utratę upranień z gwarancji. Gwarancja (w odróżnieniu od rękojmi) jest dobrowolnym zobowiązaniem sprzedającego i jej warunki mogą być kształtowane przez gwaranta dosyć swobodnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Dzień dobry,

Nigdzie w regulaminie nie piszemy również że nie wolno we własnym zakresie otwierać odtwarzacza i wymieniania komponentów na takie które klient uznaje za bardziej stosowne.

Oczywistym jest że sprzęt może zostać reklamowany tylko w takim stanie w jakim wyjechał z fabryki. Z oryginalnymi komponentami, bez ingerencji wewnętrznej ani ingerencji w oryginalne oprogramowanie stworzone dla tego konkretnego odtwarzacza. Mieliśmy już przypadki że wgrywanie nieoryginalnego oprogramowania w różnym zakresie uszkadzały playery włącznie z ich całkowitym uszkodzeniem.

Pozdrawiam

RH

Czyli chyba nic nie zdziałam?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grzebanie w sofcie jest warunkiem zerwania gwarancji

I tak samo w androidzie jeśli tel. nie ma orginalnego softu nie uznają gwarancji(chyba, że coś się zmieniło i ja o tym nie wiem)

ale z drugiej strony skoro coś nie jest zabronione to jest dozwolone, sami piszą, że w regulaminie nie ma o tym mowy


 

 

Dzień dobry,

Nigdzie w regulaminie nie piszemy również że nie wolno we własnym zakresie otwierać odtwarzacza i wymieniania komponentów na takie które klient uznaje za bardziej stosowne.

Oczywistym jest że sprzęt może zostać reklamowany tylko w takim stanie w jakim wyjechał z fabryki. Z oryginalnymi komponentami, bez ingerencji wewnętrznej ani ingerencji w oryginalne oprogramowanie stworzone dla tego konkretnego odtwarzacza. Mieliśmy już przypadki że wgrywanie nieoryginalnego oprogramowania w różnym zakresie uszkadzały playery włącznie z ich całkowitym uszkodzeniem.

Pozdrawiam

RH

Czyli chyba nic nie zdziałam?

 

Edytowane przez jakac93
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Zarejestruj się aby mieć większy dostęp do zasobów forum. Przeczytaj regulamin Warunki użytkowania i warunki prywatności związane z plikami cookie Polityka prywatności