dusiek119 Opublikowano 19 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2013 Witamw moich ww. słuchawkach kupionych w mp3store w Warszawie w dniu 15.06.2012 ostatnimi dni zaczeła przerywać lewa słuchawkaproblem leży we wtyczce lub kablu zaraz za nią , ponieważ gdy nim porusze słuchawka gra labo nie grachodzi mi o to , czy :1.Przyjmą słuchawki na gwarancje lub wymienią (nie noszą oznak uszkodzenia zewnętrzengo) 2.Jeżeli tak , to czy mam je wysłać? Na jaki adres ?3.Jak dugo trwał by okres w którym tych słuchawek bym nie miał ?Z góry dziękuje za odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtekC Opublikowano 19 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2013 Rozumiem, że nie chce ci sie zajrzeć na strone sklepu? Czekasz jak ktos poda ci informacje na talerzu? Reklamowałeś coś w życiu, oddawałeś na gwarancji? Pomyśl troche to nie boli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dusiek119 Opublikowano 19 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2013 No właśnie nie reklamowałem nigdy nic w życiu i dlatego sie pytam :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azahiel Opublikowano 19 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2013 to masz stronę internetową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dusiek119 Opublikowano 19 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2013 Na stronie nie znalazłem tych informacji , a zanim odpiszą na email minie troche czasu .Pozatym na stronie polececają forum jako wielkie źródło informacji :-)Pomyślałem że może ludzie pomogą bo mają doświadczenie w tych sprawach a ja niestety (a może stety że mi sie rzeczy szybko nie psują) nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deadmau52 Opublikowano 19 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2013 Wojtek, przeciez jestes przedstawicielem, powinienes ruszyc myszke przelogowac sie i milo udzielic odpowiedzi. Rozumie, ze takie pytania o blahostki w****iaja, ale twoja fucha do czegos zoobowiazuje Wysyłane z mojego LG-P880 za pomocą Tapatalk 2 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtekC Opublikowano 19 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2013 http://www.serwis.mip.bz/_info/ Ludzie dajcie żyć. Oddzielcie moja prace od przyjemności jaką chciałbym aby było bycie użytkownikiem tego forum. Wszelkie informacje są na forum lub wystarczy wpisać w google. Trzeba tylko chcieć. Odpowiadam dziesiątki razy na głupie pytania w ciągu jednego dnia! Nie pracuje 24h godziny na dobę dla Mp3store mam też swoje życie. Słuchawki ci przyjmą bo taki jest ich obowiązek. Czas wykonania naprawy jest różny zazwyczaj to max 21 dni. Najlepiej oddać tam gdzie kupowałeś. Jak ci się nie chce wyślij do siedziby firmy. Dane pod linkiem serwisu. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dusiek119 Opublikowano 19 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2013 Dzięki bardzoSorry za fatygę i jeszcze raz fenk ju wery macz :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtekC Opublikowano 20 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 Najczęściej padające pytania od userów: - Jestem użytkownikiem forum możesz mi podać jaki jest adres www sklepu mp3store? (pytanie na forum skierowane do mnie na PW lub często na skype sklepowym) - Czy sprzedajemy podróbki? - Czy mogę wystawić certyfikat oryginalności produktu? (najczęściej przy Koss PP) - Czy mogę podać jakie modele słuchawek mamy w ofercie? Na moja odpowiedź, że pełna oferta jest na www sklepu, user odpowiada, ale tam jest tego tak dużo że lepiej mi się będzie czytało jak napiszesz mi w PW. - Kupiłem produkt x w mp3store y gdzie mam wysłać w ramach gwarancji? ...a nie możesz oddać do sklepu? Takich pytań jest kilka w ciągu jednego dnia. - Ukradziono mi słuchawki, ale mam paragon czy mogę to reklamować i otrzymać nowe słuchawki? - bez komentarza - Już 5 dni moje AKG są w serwisie dla mnie jest to za długo, ile one jeszcze będą tam leżeć? - wszystko jest w zgłoszeniu serwisowym - warunki. ...ale ja ta kartke wyrzuciłem. - Kupiłem u ciebie/u was odtwarzacz i nie działa, co mam robić? - okazuje sie najczęściej ze włączony jest hold a klient nie zajrzał nawet do instrukcji - podobnych pytań jest też kilka tygodniowo - Mogę zostać twoim przyjacielem na forum, proszę? - smutne - Na gwarancji napisane mam 24 miesiące, a ile faktycznie? - wiecie dla niepoznaki piszemy 24 a faktycznie jest 60 miesięcy gwarancji Na dokładke kilka telefonów w nocy: czy te słuchawki są lepsze niż te? na stronie macie błąd (stary jest 2ga w nocy!), o której będzie otwarty dziś sklep w Krakowie? (7 rano w sobotę, pytanie do mnie do Łodzi) To tylko z tego tygodnia i mały wycinek, więc proszę szanujmy się w obie strony! Mam płacone za konkretne rzeczy, obecność na forum do tych czynności nie należy. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.