Yelen Opublikowano 7 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 Witajcie ! Może ktoś z Was się orientował i jest w stanie odpowiedzieć na moje pytanie: zgodnie z prawem, gwarancją objęte są produkty przez okres dwóch lat. Co w przypadku, gdy produkt zostaje zakupiony za granicą (w Niemczech) i chciałbym oddać go do Polskiego serwisu (serwis Horn) ? Niestety, nie znalazłem ani na ich stronie nic na ten temat, ani na stronie Denona w Niemczech, a na odpowiedź od Horna pewnie jak zwykle będę musiał czekać, a niestety nie mam na to czasu . Dzięki za pomoc ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deadmau52 Opublikowano 7 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 A co kupiłeś? Serwis denona jest bardzo "rzeczowy". Radzę się kontaktować z Panem Tomaszem: Tomasz.Korenberg@horn.euJa u niego zamawiałem części do swoich cdplayerów i raz wysłał nie całkiem odpowiednie do mojego modelu za 200zł(pasowały, ale switche były niższe), napisałem mu o tym to kolejne wysłał za darmo Spytaj się go Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yelen Opublikowano 7 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 (edytowane) Chcę kupić Denony ahd600 a okazję mam własciwie dziś do wieczora, powiedzmy maksymalnie jutro do 15 ! napisałem do nich i napiszę jeszcze do Pana Tomasza Wielkie dzięki ! p.s. jeśli ktokolwiek by szukał informacji na ten temat: sprzęt Denon zza granicy w Polsce nie jest serwisowany przez Horna, tylko w kraju z którego pochodzi. Teoretycznie Saturn odpisał mi, że przysługuje rok gwarancji w CAŁEJ sieci w Europie. Edytowane 9 Maja 2013 przez Yelen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.