Skocz do zawartości
FiiO FH5 - przedsprzedaż Więcej informacji... ×
Audeze LCD2 Closed Back - PREORDER Więcej informacji... ×
Astell&Kern SR15 i słuchawki Billie Jean gratis Więcej informacji... ×
SoundMagic E11 i E11C preorder Więcej informacji... ×
DZI4DU

Delikatyny problem z Creative Zen

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!!

 

Mam taki problem, że gdy podłączam Creative Zen do swojego kompa, to nie pokazuje mi się na odtwarzaczu napis "zadokowany" i nie mogę zamieszczać już plików. Teraz mam 2 pytania. Czy da się ten problem usunąć? Albo czy możecie mi polecić jakiś miły program któremu to nie będzie przeszkadzać? :P

 

Pozdrawiam :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Jordan.boss

Rozumiem, że komputer ci go nie wykrywa? Wypróbuj różne porty USB, spróbuj zmienić kabel, spróbuj na innym komputerze, etc. Nic więcej, raczej nie wymyślisz...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może problem z USB 1.1? Mój iriver e10 ma podobną sytuację ale czasem (dzięki Bogu :P) udaje się go w pełni wykryć na starych portach USB, mam sposób żeby przy podłączaniu trzymać przycisk na odtwarzaczu (albo miałem szczęście i tylko mi się wydaje, że jest to sposób ), może przy Zenie też zadziała :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Rozumiem, że komputer ci go nie wykrywa? Wypróbuj różne porty USB, spróbuj zmienić kabel, spróbuj na innym komputerze, etc. Nic więcej, raczej nie wymyślisz...

 

dobrze mnie rozumiesz, ale próbowałem już zmieniać porty USB, a ten problem mam od jakiegoś czasu. Teraz tylko odtwarzacz mi się ładuje, ale nie pokazuje że jest zadokowany..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Jordan.boss

Spróbuj przeinstalować oprogramowanie, do obsługi odtwarzacza. Jeżeli to nie pomoże, to raczej czeka cię reinstalacja systemu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Spróbuj przeinstalować oprogramowanie, do obsługi odtwarzacza. Jeżeli to nie pomoże, to raczej czeka cię reinstalacja systemu.

 

przeinstalowalem oprogramowanie, zmienialem kable, wejscia USB - nic.

A o jakiej reinstalacji systemu mowisz? Tego na Creativie czy Windowsa?

 

Btw: nie ma jakiegos innego programu do zgrywania plikow na ten odtwarzacz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Jordan.boss

Zen, to urządzenie, pracujące, w trybie MTP, a ten standard, ma to do siebie, że czasem, są z nim, problemy. Z odtwarzaczem, może być wszystko w porządku, po prostu, twój komputer, go nie wykrywa. Właśnie dlatego, pisałem, o reinstalacji systemu operacyjnego, nie miałem na myśli aktualizacji firmware, bo skoro komputer, "nie widzi" odtwarzacza, to takiej możliwości nie ma. Oprogramowania, do obsługi tego odtwarzacza, poza tym, które wraz z odtwarzaczem, dostarcza producent, nie znajdziesz, gdyż takowego nie ma. Odtwarzacz ten, powinien działać, bez konieczności instalowania, jakiegokolwiek oprogramowania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×

Powiadomienie o plikach cookie

Zarejestruj się aby mieć większy dostęp do zasobów forum. Przeczytaj regulamin Warunki użytkowania i warunki prywatności związane z plikami cookie Polityka prywatności