DZI4DU Opublikowano 15 Maja 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 Witam!! Mam taki problem, że gdy podłączam Creative Zen do swojego kompa, to nie pokazuje mi się na odtwarzaczu napis "zadokowany" i nie mogę zamieszczać już plików. Teraz mam 2 pytania. Czy da się ten problem usunąć? Albo czy możecie mi polecić jakiś miły program któremu to nie będzie przeszkadzać? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jordan.boss Opublikowano 15 Maja 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 Rozumiem, że komputer ci go nie wykrywa? Wypróbuj różne porty USB, spróbuj zmienić kabel, spróbuj na innym komputerze, etc. Nic więcej, raczej nie wymyślisz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Globbi Opublikowano 15 Maja 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 Może problem z USB 1.1? Mój iriver e10 ma podobną sytuację ale czasem (dzięki Bogu ) udaje się go w pełni wykryć na starych portach USB, mam sposób żeby przy podłączaniu trzymać przycisk na odtwarzaczu (albo miałem szczęście i tylko mi się wydaje, że jest to sposób ), może przy Zenie też zadziała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZI4DU Opublikowano 16 Maja 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 Rozumiem, że komputer ci go nie wykrywa? Wypróbuj różne porty USB, spróbuj zmienić kabel, spróbuj na innym komputerze, etc. Nic więcej, raczej nie wymyślisz... dobrze mnie rozumiesz, ale próbowałem już zmieniać porty USB, a ten problem mam od jakiegoś czasu. Teraz tylko odtwarzacz mi się ładuje, ale nie pokazuje że jest zadokowany.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jordan.boss Opublikowano 16 Maja 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 Spróbuj przeinstalować oprogramowanie, do obsługi odtwarzacza. Jeżeli to nie pomoże, to raczej czeka cię reinstalacja systemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZI4DU Opublikowano 19 Maja 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 Spróbuj przeinstalować oprogramowanie, do obsługi odtwarzacza. Jeżeli to nie pomoże, to raczej czeka cię reinstalacja systemu. przeinstalowalem oprogramowanie, zmienialem kable, wejscia USB - nic. A o jakiej reinstalacji systemu mowisz? Tego na Creativie czy Windowsa? Btw: nie ma jakiegos innego programu do zgrywania plikow na ten odtwarzacz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jordan.boss Opublikowano 19 Maja 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 Zen, to urządzenie, pracujące, w trybie MTP, a ten standard, ma to do siebie, że czasem, są z nim, problemy. Z odtwarzaczem, może być wszystko w porządku, po prostu, twój komputer, go nie wykrywa. Właśnie dlatego, pisałem, o reinstalacji systemu operacyjnego, nie miałem na myśli aktualizacji firmware, bo skoro komputer, "nie widzi" odtwarzacza, to takiej możliwości nie ma. Oprogramowania, do obsługi tego odtwarzacza, poza tym, które wraz z odtwarzaczem, dostarcza producent, nie znajdziesz, gdyż takowego nie ma. Odtwarzacz ten, powinien działać, bez konieczności instalowania, jakiegokolwiek oprogramowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.