Witam, w zeszłym roku dokonałem zakupu słuchawek SM PL-11 i po kilku tygodniach prawa słuchawka przestała grać /styk przy mini-jacku/. Zaniosłem je, w ramach gwarancji do MP3 Store w Łodzi i po tygodniu otrzymałem nowe słuchawki z adnotacją, iż usterka wynika z winy użytkownika i kolejna tego typu naprawa/wymiana nie będzie objęta gwarancją. Obecnie sytuacja się powtórzyła, znów jedna ze słuchawek przestała grać /ponownie rozpadł się styk przy mini-jacku/.
W związku z tym mam pytanie, czy serwis prawnie może odrzucić moją reklamacje?
Zarówno za pierwszym razem, jak i teraz nie ma żadnych widocznych uszkodzeń fizycznych/mechanicznych w obrębie wtyku mini-jack, słuchawki traktowane są w sposób delikatny /mam również Seenheisery, które działają bez zarzutu już kilka lat/, więc śmiem twierdzić, iż to wina producenta /niska jakoś wykonania/. Za słuchawki zapłaciłem 70 PLN i spodziewałem się czegoś bardziej trwałego /do jakości dźwięku nie mam żadnych zastrzeżeń/.
Proszę o poradę co dalej zrobić w tej kwestii.
Pozdrawiam
Mateusz