Skocz do zawartości

kamciak

Zarejestrowany
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral
  1. ja czekam na reklamacje swojego clipa wlasnie z merlina,jak tylko dowiem sie ze cos z reklamacja ruszylo to znaczy ze bedzie dostepny w magazynie i wtedy dam znac
  2. Co do ustawien,probowalem probowalem i zgodnie z oczekiwaniami nic swoja droga dziwne ze w menu jest radio i potem wielka pustka. No ale skoro na pudelku jest "N" to tego radia ma nie byc i nie ma. No tez tak mysle ze to masowe pomylki jakies,czekam na odpowiedz na mojego maila.
  3. no to zeby pomoc to zamieszczam linka do forum sandiska i tam sa pliki http://forums.sandisk.com/sansa/board/mess...=718&page=1 ktore wgrasz na sanse i recznie updatujesz wgrywajac do glownego katalogu.
  4. no bo trzeba kliknac prawym na ikone ta z sansa i nacisnac check for updates now i wtedy aktualizujesz wybierajac opcje americas. Co do swoich doswiadczen,zakupilem sanse clipa z merlina ale wcisneli mi wersje bez radia. tzn zaktualizowalem oprogramowanie do 1.01.18a no i mam opcje radio ale tam jest cisza i spokoj czyli nic nie slychac mimo zmiany czestotliwosci.Troche to dziwne wszystko zeby tak robic klientow-wersja sdmx11n-2048k-e70. Co mam zrobic? Jak wyglada procedura reklamacyjna w merlinie? Glupi czlowiek nie sprawdzi przed odbiorem. PS Moglby ktos zrobic zdjecia pudelka clipa tam z boku gdzie sa narysowane koleczka informujace o funkcjach no i z tylu gdzie jest napisany model odtwarzacza? bylbym wdzieczny bardzo
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Zarejestruj się aby mieć większy dostęp do zasobów forum. Przeczytaj regulamin Warunki użytkowania i warunki prywatności związane z plikami cookie Polityka prywatności