rafik87 Opublikowano 12 Stycznia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2019 Ja używam akustone lub audispray ewentualnie płukanie ucha strzykawką i ciepłą wodą tylko po takim zabiegu w moim przypadku dźwięk przez jakiś czas staje się lekko "krystaliczny" ale ze wszystkich metod jest najskuteczniejszy Wysłane z mojego LG-H930 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
userfrom Opublikowano 12 Stycznia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2019 Krople do uszu zmiękczające woskowinę, np. Fonix albo Akustone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
disaster3 Opublikowano 12 Stycznia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2019 Ja stosuje Vaxol.Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro54 Opublikowano 12 Stycznia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2019 Jestem już w domu i sprawdziłem. Nazywają się Solwax active ok 16 pln kosztują i zdają egzamin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xxxmiloszxxx Opublikowano 12 Stycznia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2019 Witajcie. Czy ktoś mógłby podzielić się ze mną informacjami o przebiegu i rezultacie własnej reklamacji na Aliexpress. Przypomnę. Dostałem wadliwy kabelek do KZ ZS6 i rozpocząłem dyskusję ze sprzedawcą (AK Store). Jako że nie doszliśmy do porozumienia, wkroczył Aliexpress. Orzekł, że kabelek jest wadliwy i powinienem go zwrócić w celu odzyskania należności. Nie ma słowa o tym, kto ma zapłacić za wysyłkę do Chin. [sprawę ciągnę jedynie dla zasady: moje pieniądze były prawdziwe, zamówienie opłacone w terminie] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marco-polo Opublikowano 12 Stycznia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2019 (edytowane) 9 minut temu, xxxmiloszxxx napisał: Witajcie. Czy ktoś mógłby podzielić się ze mną informacjami o przebiegu i rezultacie własnej reklamacji na Aliexpress. Przypomnę. Dostałem wadliwy kabelek do KZ ZS6 i rozpocząłem dyskusję ze sprzedawcą (AK Store). Jako że nie doszliśmy do porozumienia, wkroczył Aliexpress. Orzekł, że kabelek jest wadliwy i powinienem go zwrócić w celu odzyskania należności. Nie ma słowa o tym, kto ma zapłacić za wysyłkę do Chin. [sprawę ciągnę jedynie dla zasady: moje pieniądze były prawdziwe, zamówienie opłacone w terminie] Jak składasz reklamacje i jest wadliwe to zwracasz na własny koszt. Aliexpress chroni sprzedawców. Pytali się Ciebie o video albo zdjęcia że kabelek jest wadliwy? Jeżeli im prześlesz takie dowody to powinni wysłać nowy. Tak samo wszystkie produkty z Chin to nie mają rocznej gwarancji tylko pół roku. Edytowane 12 Stycznia 2019 przez marco-polo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xxxmiloszxxx Opublikowano 12 Stycznia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2019 26 minut temu, marco-polo napisał: Jak składasz reklamacje i jest wadliwe to zwracasz na własny koszt. Aliexpress chroni sprzedawców. Pytali się Ciebie o video albo zdjęcia że kabelek jest wadliwy? Jeżeli im prześlesz takie dowody to powinni wysłać nowy. Tak samo wszystkie produkty z Chin to nie mają rocznej gwarancji tylko pół roku. Oczywiście. Do pierwszej wiadomości do sprzedawcy załączyłem pik wideo. Sądzę, że Aliexpress zapoznał się z nim i stąd to orzeczenie, że kabelek jest wadliwy. Dear milosz ........., Thank you for contacting AliExpress. I am sorry to hear that you are not satisfied with your order 97262947120722. We checked the evidence you provided and it is valid to your claim. Considering all the factors for this dispute, you need to return goods to protect your benefits. Thank you for your understanding. Problems with the order Judgement from AE Invalid Reason Does not work properly Valid - Final resolution: Return goods Full refund 33.88 PLN ( Buyer pays the returning shipping fee) For this order, we suggest you returning the goods to get a full refund. Please provide the tracking number within 10 calendar days by log in <.................................> . If you fail to response or provide returning tracking number before the deadline, the payment will be released to the seller. Your understanding and cooperation will be appreciated. Best regards, AliExpress Case Management Team -------------------------------------------- Please do not reply to this email/message. This mailbox is not monitored and you will not receive a response. Please log in to <.......................................> to respond the case before the due date. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryankgb Opublikowano 12 Stycznia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2019 36 minut temu, xxxmiloszxxx napisał: Witajcie. Czy ktoś mógłby podzielić się ze mną informacjami o przebiegu i rezultacie własnej reklamacji na Aliexpress. Przypomnę. Dostałem wadliwy kabelek do KZ ZS6 i rozpocząłem dyskusję ze sprzedawcą (AK Store). Jako że nie doszliśmy do porozumienia, wkroczył Aliexpress. Orzekł, że kabelek jest wadliwy i powinienem go zwrócić w celu odzyskania należności. Nie ma słowa o tym, kto ma zapłacić za wysyłkę do Chin. [sprawę ciągnę jedynie dla zasady: moje pieniądze były prawdziwe, zamówienie opłacone w terminie] Zagadam do niego (Barry z AK Audio Store) i przedstawię mu skąd jesteś bo pewnie nawet nie wie, że 'swój' forumowicz Może to coś pomoże, może nie będziesz musiał odsyłać kabelka, zobaczymy.. Jak masz jakieś pytania czy wątpliwości, o których mógłbym z nim pogadać to napisz w poście Postaram się coś podziałać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marco-polo Opublikowano 12 Stycznia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2019 (edytowane) 16 minut temu, xxxmiloszxxx napisał: Oczywiście. Do pierwszej wiadomości do sprzedawcy załączyłem pik wideo. Sądzę, że Aliexpress zapoznał się z nim i stąd to orzeczenie, że kabelek jest wadliwy. Dear milosz ........., Thank you for contacting AliExpress. I am sorry to hear that you are not satisfied with your order 97262947120722. We checked the evidence you provided and it is valid to your claim. Considering all the factors for this dispute, you need to return goods to protect your benefits. Thank you for your understanding. Problems with the order Judgement from AE Invalid Reason Does not work properly Valid - Final resolution: Return goods Full refund 33.88 PLN ( Buyer pays the returning shipping fee) For this order, we suggest you returning the goods to get a full refund. Please provide the tracking number within 10 calendar days by log in <.................................> . If you fail to response or provide returning tracking number before the deadline, the payment will be released to the seller. Your understanding and cooperation will be appreciated. Best regards, AliExpress Case Management Team -------------------------------------------- Please do not reply to this email/message. This mailbox is not monitored and you will not receive a response. Please log in to <.......................................> to respond the case before the due date. Jest napisane że poszkodowany ponosi koszta przesyłki i napisali że sugerują Ci zwrócenie produktu aby odzyskać pieniądze za produkt. Poza tym zaznaczyłeś że produkt nie działa prawidłowo. Powinieneś złożyć reklamację że produkt jest uszkodzony. Edytowane 12 Stycznia 2019 przez marco-polo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xxxmiloszxxx Opublikowano 12 Stycznia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2019 22 minuty temu, marco-polo napisał: Jest napisane że poszkodowany ponosi koszta przesyłki i napisali że sugerują Ci zwrócenie produktu aby odzyskać pieniądze za produkt. Gdzie jest napisane, że to ja mam zapłacić za przesyłkę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro54 Opublikowano 12 Stycznia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2019 2 minuty temu, xxxmiloszxxx napisał: Gdzie jest napisane, że to ja mam zapłacić za przesyłkę? W nawiasie za kwotą zwrotu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xxxmiloszxxx Opublikowano 12 Stycznia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2019 38 minut temu, ryankgb napisał: Zagadam do niego (Barry z AK Audio Store) i przedstawię mu skąd jesteś bo pewnie nawet nie wie, że 'swój' forumowicz Może to coś pomoże, może nie będziesz musiał odsyłać kabelka, zobaczymy.. Jak masz jakieś pytania czy wątpliwości, o których mógłbym z nim pogadać to napisz w poście Postaram się coś podziałać Dzięki, ale nie. To, że jestem "swój" lub "nie swój" nie powinno mieć znaczenia dla sprzedającego. I niech nie ma. 6 minut temu, Jaro54 napisał: W nawiasie za kwotą zwrotu No jest! Pośpiech, kuźwa. To niech się Ali wali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marco-polo Opublikowano 12 Stycznia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2019 (edytowane) 9 godzin temu, xxxmiloszxxx napisał: Dzięki, ale nie. To, że jestem "swój" lub "nie swój" nie powinno mieć znaczenia dla sprzedającego. I niech nie ma. No jest! Pośpiech, kuźwa. To niech się Ali wali Ja przeważnie napisałem że koszty wysyłki przekraczają kwotę kupionego produktu jeżeli chodzi o wysyłkę na własny koszt. Ze sprzedawcą dogadywałem się że przy następnym zamówieniu da mi zniżkę i kupiłem o niebo lepszy kabelek za przysłowiowego dolara. Dwie strony zadowolone.Rozumiem też że nie kontaktowałeś się ze sprzedawcą ale otworzyłeś Dispute.? Otworzę swoje kz6 i sprawdzę też czy kabelek nie jest walnięty. U mnie działa kabelek i mają oznaczenia L do L i R do R także na słuchawkach. Edytowane 12 Stycznia 2019 przez marco-polo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xxxmiloszxxx Opublikowano 12 Stycznia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2019 47 minut temu, marco-polo napisał: Rozumiem też że nie kontaktowałeś się ze sprzedawcą ale otworzyłeś Dispute.? Zgadza się. Sądziłem, że to preferowana przez użytkowników - bo oficjalna - forma komunikacji na Ali. 50 minut temu, marco-polo napisał: Ze sprzedawcą dogadywałem się że przy następnym zamówieniu da mi zniżkę i kupiłem o niebo lepszy kabelek za przysłowiowego dolara. Dwie strony zadowolone. W sumie można, ale pod warunkiem, że sprzedawca nie jest na tyle bezczelny, że zakwalifikuje się na plackacza szpadlem w ryj. @marco-polo co Twoim zdaniem znaczy "you can paste it by tape"? Bo może wcale nie chodziło AK Audio Store o klejenie kabla taśmą (klejącą)? "sorry, friend we need to confirm if it has fuction issue and it didn't need specialist glue, you can paste it by tape so can you take a video about it?" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 12 Stycznia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2019 Witam, obecnie posiadam kz ZS6, z których jestem całkiem zadowolony, ( mogły by być mniejsze i lżejsze, ale nie można mieć wszystkiego). Z różnych przyczyn potrzebuję 2 pary słuchawek. Generalnie słuchane będzie wszystko, od metalu przez rap do elektronicznej. Mam na oku szeroko chwalone bqeyz bq3, trafny wybór? eq. jakieś inne propozycje? Ps: jeśli tak, to czy mógłby ktoś poratować dobrym linkiem, bo ja ali jest parę, a nie chciałbym się wpakować w jakieś podróbki. Z góry dziękuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro54 Opublikowano 12 Stycznia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2019 Bierz z AK audio store lub Wooeasy. W pierwszym przypadku kod rabatowy "RYAN" w drugim "AUDIOBUDGET" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marco-polo Opublikowano 12 Stycznia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2019 6 godzin temu, xxxmiloszxxx napisał: Zgadza się. Sądziłem, że to preferowana przez użytkowników - bo oficjalna - forma komunikacji na Ali. W sumie można, ale pod warunkiem, że sprzedawca nie jest na tyle bezczelny, że zakwalifikuje się na plackacza szpadlem w ryj. @marco-polo co Twoim zdaniem znaczy "you can paste it by tape"? Bo może wcale nie chodziło AK Audio Store o klejenie kabla taśmą (klejącą)? "sorry, friend we need to confirm if it has fuction issue and it didn't need specialist glue, you can paste it by tape so can you take a video about it?" Zawsze możesz się dogadać ze sprzedawcą i zamknąć Dispute. To nie koniec świata. Zawsze przed otwarciem Dispute skontaktuj się ze sprzedawcą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xxxmiloszxxx Opublikowano 12 Stycznia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2019 22 minuty temu, marco-polo napisał: Zawsze możesz się dogadać ze sprzedawcą i zamknąć Dispute. To nie koniec świata. Zawsze przed otwarciem Dispute skontaktuj się ze sprzedawcą. Bardzo Ci dziękuję za radę. Wybacz, jednak wciąż czekam na Twoją odpowiedź. Bo widzisz, mój angielski pewnie słabszy być od Twojego. A i doświadczenie ja mieć mizerne. 6 godzin temu, xxxmiloszxxx napisał: @marco-polo co Twoim zdaniem znaczy "you can paste it by tape"? Bo może wcale nie chodziło AK Audio Store o klejenie kabla taśmą (klejącą)? "sorry, friend we need to confirm if it has fuction issue and it didn't need specialist glue, you can paste it by tape so can you take a video about it?" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marco-polo Opublikowano 12 Stycznia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2019 (edytowane) 3 minuty temu, xxxmiloszxxx napisał: Bardzo Ci dziękuję za radę. Wybacz, jednak wciąż czekam na Twoją odpowiedź. Bo widzisz, mój angielski pewnie słabszy być od Twojego. A i doświadczenie ja mieć mizerne. Jak tak Ci napisali to oznacza że nie mają zamiaru nic z tym zrobić. Miałem podobny przypadek ale nie ze słuchawkami i też miałem im odesłać i dałem sobie spokój. Zostawiłem im jedną gwiazdkę i negatywny opis że nie uznali reklamacji. Chodziło im o to też czy nie ma u Cb serwisu gdzie nie mógłbyś ten kabelek zanieść i sobie naprawić. Ogólnie dla mnie to wygląda bardziej jak slogan bo przecież wiadomo że pewnych rzeczy nie da się naprawić. Edytowane 12 Stycznia 2019 przez marco-polo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xxxmiloszxxx Opublikowano 12 Stycznia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2019 9 godzin temu, xxxmiloszxxx napisał: To niech się Ali wali Napisałem to 9h temu. Ty od tego czasu co najmniej dwa razy edytowałeś swój wpis (ostatni raz 26 minut temu): 8 godzin temu, marco-polo napisał: Ja przeważnie napisałem że koszty wysyłki przekraczają kwotę kupionego produktu jeżeli chodzi o wysyłkę na własny koszt. Ze sprzedawcą dogadywałem się że przy następnym zamówieniu da mi zniżkę i kupiłem o niebo lepszy kabelek za przysłowiowego dolara. Dwie strony zadowolone.Rozumiem też że nie kontaktowałeś się ze sprzedawcą ale otworzyłeś Dispute.? Otworzę swoje kz6 i sprawdzę też czy kabelek nie jest walnięty. U mnie działa kabelek i mają oznaczenia L do L i R do R także na słuchawkach. Zapytałem o Wasze doświadczenia. Nie prosiłem o rady. Z mojej strony koniec tematu AK Store - sklepiku z taśmy klejącej :DD 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
e1mo Opublikowano 13 Stycznia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2019 3 godziny temu, arekr97 napisał: Witam, obecnie posiadam kz ZS6, z których jestem całkiem zadowolony, ( mogły by być mniejsze i lżejsze, ale nie można mieć wszystkiego). Z różnych przyczyn potrzebuję 2 pary słuchawek. Generalnie słuchane będzie wszystko, od metalu przez rap do elektronicznej. Mam na oku szeroko chwalone bqeyz bq3, trafny wybór? eq. jakieś inne propozycje? Ps: jeśli tak, to czy mógłby ktoś poratować dobrym linkiem, bo ja ali jest parę, a nie chciałbym się wpakować w jakieś podróbki. Z góry dziękuję Jeśli lubisz relaksujące lekko przyciemnione i ocieplone granie, BQ3 będą świetnym wyborem. Jeśli wolisz energiczne, a przy tym neutralno-ciepłe granie, to bierz KZ ZS7. ZS7 jest zdecydowanym krokiem naprzód w stosunku do ZS6. Tu i tu masz moje wrażenia z odsłuchów ZS7 . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neonlight Opublikowano 13 Stycznia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2019 12 godzin temu, Jaro54 napisał: Jestem już w domu i sprawdziłem. Nazywają się Solwax active ok 16 pln kosztują i zdają egzamin U mnie nie zadziałał, dopiero Remo-wax plus dołączona gruszka pomogły, koszt ok. 20zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matdru Opublikowano 13 Stycznia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2019 Co do woskowiny, jasna sprawa - odpowiednia higiena to podstawa. Jednak nasze ciało to dobrze przemyślana maszyna do słuchania muzyki na ten przykład Ta urocza wydzielina nie pojawia się bez powodu i lepiej być ostrożnym w jej nadmiernym usuwaniu. P.s. dzięki za nazwy specyfików, wszystkie zakupione, będzie ostro aplikowane, niecierpie tej usznej mazi😒 i uj! 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neonlight Opublikowano 13 Stycznia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2019 Jak będziesz używał gruszki lub strzykawki, to nie wal dużym strumieniem, bo można uszkodzić błonę bębenkową. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vspace Opublikowano 13 Stycznia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2019 Cześć, Czy ktoś ma jakieś opinie na temat TFZ T2 Galaxy? TFZ-T2-Galaxy-Graphene-Dynamic-Driver-HiFi-In-ear-Earphone-with-2Pin-0-78mm-Detachable-cable.jpg_220x220.jpg.jp2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.