Skocz do zawartości
WIOSENNA PROMOCJA AUDIO 11.03-04.04.2024 Zapraszamy ×

[ROZWIĄZANE] Słuchawki dla początkującego do200 zł


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Jestem początkującym w kwestii słuchawek i ich doboru. Do tej pory korzystałem głównie z dołączanych do telefonu (zwykłe, niczym nie wyróżniające się masówki HTC). Na początku napaliłem się na Monster Beats Solo HD, ale na Allegro nikt nie prowadzi działalności charytatywnej i zrezygnowałem (chociaż, ostatnio trafiłem oryginalne Monster Beatsy Pro, cena szła od 1 zł, poszły za 200 zł - za późno decyzja :/) Poszukałem dłuższą chwile, poczytałem i na chwilę obecną pod uwagę biorę kilka propozycji:

 

1. Philips SHO 8800 The Slug O'Neil - z wyglądu są wrecz prześliczne - nie wiem jednak z parametrami grania.

 

Tu wtrącę, że słuchawki raczej mają mieć dobry bass (ale też nie taki tłukący uszy, który sprawia że mam ochotę jak najszybciej ściągnać słuchawki z uszu). Muzyka? Głównie funk (odniesienie - np. Jamiroquai), reszta to tak "wszystkiego po trochu" - rock, hip-hop, trochę popu. Dobrze by było gdyby posiadały miękkie poduszki. Muzyki słucham z telefonu (Wildfire S). Zależy mi również na dobrym wykonaniu.

 

2. Dalej, Audio Technica ATH-SJ11 - pytanie brzmi - jak grają? Ciężko wpaść na jakiekolwiek opinie.

3. Sony ZX-300. To forum milczy, więc pytanie otwarte.

 

Są jeszcze AKG (nie wiem które), ale ktoś coś gdzieś napisał, że zabawa z tą firmą to raczej od 300 zł.

 

Żadnych z ww. wymienionych nie miałem na uszach. Dlatego na razie zdaję się na Waszą opinię. Może zaproponujecie mi coś innych firm w podobnej cenie?

Wiem, że najlepiej przesłuchać je "na żywo", lecz nie mam na zbyt dużo czasu (i, bądźmy szczerzy, chęci ;), więc wspomagam się Internetem.

 

Dzięki z góry za porady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach