Jump to content

Recommended Posts

Posted

Jako, że na forum mobiBLU raczej nie doczekam się zbyt prędko odpowiedzi to piszę tutaj. Oto treść mojego posta z tamtejszego forum:

Kupiłem sobie niedawno (wczoraj) odtwarzacz dah-1500i. Z nabytku byłem bardzo zadowolony, niestety, poniekąd z mojej winy już cieszyć się nim nie mogę.

Otóż postanowiłem sobie wgrać nowy firmware. Ściagnąłem go z amerykańskiej strony mobiBLU, zainstalowałem program. Po uruchomieniu nie chciał wykrywać odtwarzacza, więc postanowiłem mu trochę „dopomóc” i podmieniłem jego pliki z tymi z płyty programu dołączonego do odtwarzacza. Następnie, za pomocą tegoż programu dokonałem upgrade firmware, sądząc iż w razie ewentualnych kłopotów zawsze mogę tę operację cofnąć. Niestety po „aktualizacji” odtwarzacz nie startuje i, co ważniejsze, nie jest wykrywany przez komputer, a co za tym idzie nie mogę cofnąć mego niefortunnego posunięcia.

Cóż, nie ukrywam, że ta sytuacja popsuła mi humor. Teraz pozostaje kwestia naprawy. Podejrzewam, ze w domu jest ona niemożliwa. Jak rozumiem pod gwarancję to nie podlega. I tu pytanie do pracowników mobiBLU, jak, gdzie, za ile i jak szybko można usunąć tę usterkę. Podejrzewam, że dla osoby posiadajacej odpowiedni sprzęt nie powinno być to zbyt trudne. Zależy mi na czasie, odtwarzacz kupiłem sobie na wakacje, na które jadę 5, może 6 sierpnia, tak więc bardzo chciałbym go na nich mieć. Proszę o szybką odpowiedź.

Jakie mam szanse, na załatwienie tego w miarę szybko? Dodam, ze mogę się wybrać do Warszawy osobiście, jeśli naprawa miałaby być załatwiona od ręki. Czy ktoś z was miał styczność z serwisem mobiBLU?

Posted

przekombinowałeś :/

 

Jakie mam szanse, na załatwienie tego w miarę szybko?

 

pytaj w serwisie mobiBLU, albo tam gdzie kupiłeś odtwarzacz, IMO żadne... pewnie odtwarzacz pojedzie do korei bo na miejscu tego nie zrobią... (dla przykłądu - zepsuty iriver jeździ do niemiec, iAUDIO do korei)

 

[edit]

 

I tu pytanie do pracowników mobiBLU

 

byli tu kiedyś jacyś? O_o to że mamy dział mobiBLU, to nie znaczy (niestety) że zaglądają tu (niezależnie jacy) pracownicy mobiBLU...

Posted

Dobra w takim razie inne pytanie. Jakie są szanse załatwienia tego w ogóle? To znaczy jeśli koszt takiej operacji byłby za duży to dla mnie nie jest to raczej sposób na załatwienie. :/

Posted
Jakie są szanse załatwienia tego w ogóle?

 

na miejscu w polsce nikt tego nie robi, odtwarzacz pojedzie pewnie do korei (koszta wysyłki) i tam ktoś go obejży w serwisie (koszta ewentualnej naprawy) a może po prostu wróci nowy albo refurb (jak uznają że nie zrobią tego, ale będą chcieli coś odesłać)...

  • 6 months later...
Posted

Odtwarzacz wysłałem do Warszawy, potem poleciał z tego co wiem do Korei, wrócił do mnie w październiku. Koszta które poniosłem ograniczyły się ceny wysyłki do warszawy, co w sumie jest trochę dziwne bo jak mówiłem ta awaria nie podchodziła pod gwarancję.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

Register to have access to community resources. Forum rules Terms of Use and privacy anc cookies policy Privacy Policy