czesiu89 Opublikowano 12 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2011 (edytowane) Cześć Jako, że ostatnio wziąłem się za tę grę (nie grając wcześniej w nic z serii TES) i się w niej zakochałem <3, postanowiłem spytać was o odczucia odnośnie tej gry:) Mnie się strasznie spodobała (wg mnie, bije Gothica na głowę) i nie powiem, ciężko się oderwać od grania:) Edytowane 12 Grudnia 2011 przez czesiu89 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nemrod Opublikowano 12 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2011 Ogólnie jeśli chodzi o wielkość świata , ilośc questów to Skyrrim bije praktycznie każdego CRPGa. Jeśli natomiast chodzi o fabułe to średnio to niestety wypada. Gra też jest słabo zbalansowana jeśli chodzi o zdobywanie lepszego ekwipunku. Njalepsze zbroje mozna wykuc używając skilla kowalstwo a nie trudząc sie i przeszukując lochy i podziemia. Ogólnie takie podejście zniechęca do eksploracji świta gry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czesiu89 Opublikowano 12 Grudnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2011 (edytowane) Hmm, dlatego też nie bawię się w wykuwanie zbroi, tylko w enchanting i fajniejsze przedmioty wyrabiam, przerzucając zdobyte ulepszenia ze znalezionego ekwipunku do innych szmat (gram Magiem, więc ciężko wykuć coś, używając smithing:) ). Poza tym, zakładając jakiekolwiek zbroje, zanegowałbym działanie jakże przydatnego perka Mage Armor 3/3, który potraja wartość Ebonyflash`a Edytowane 12 Grudnia 2011 przez czesiu89 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nemrod Opublikowano 12 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2011 Co nie zmienia faktu, ze pozostawienie kowalstwa w takiej postaci mocno psuje gre. Mogli by wogóle usunac mozliwośc wyrabiana zbroi a dane perki poprostu pozwaląłby tylko ulepszać dany typ pancerza/broni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spawn Opublikowano 12 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2011 (edytowane) Mnie ta gra jakoś nie wciągła. Strasznie się dłuży wszystko i nie mogę załapać klimatu. Tyle że ja nie przepadam za RPG poza Mass Effect ale to bardziej FPP z elementami RPG niż rasowy RPG ;-) No ale nie zmienia to faktu że znacznie bardziej od Skyrima podobał mi się nasz Wiedźmin. Edytowane 12 Grudnia 2011 przez Spawn 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nemrod Opublikowano 12 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2011 Wiedźmin miał lepszą fabułe , dużo lepiej napisane dialogi i pełnokrwistych bohaterów. Głowna zaletą Skyrima jest to samo co wcześniejszych gier z serii TES - ogromny , otwarty świat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dirian Opublikowano 12 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2011 (edytowane) Wieśka przeszedłem z uśmiechem na twarzy, nie odrywając się. Skyrima odpaliłem, pograłem jakieś 5 godzin i odłożyłem na półkę. Szkoda mi teraz czasu na tą grę, przyjdą święta, nie będzie co robić, powrócę. Niestety to cholerny pożeracz czasu. Teraz wolę pograć w nowego Batmana Edytowane 12 Grudnia 2011 przez Dirian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aallen Opublikowano 13 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 Według mnie Skyrim jest specyficzny. Z jednej strony ogromny i mnogi w zadania jednak one same w sobie zbytnio nie przyciągają jak w innych grach. Lecą jakoś tak automatycznie. Większą sprawą która przyciaga ludzi do Skyrim jest niesamowita grafika i świat z nią związany. Aż chce się chodzić i zwiedzać 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spawn Opublikowano 13 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 Według mnie Skyrim jest specyficzny. Z jednej strony ogromny i mnogi w zadania jednak one same w sobie zbytnio nie przyciągają jak w innych grach. Lecą jakoś tak automatycznie. Większą sprawą która przyciaga ludzi do Skyrim jest niesamowita grafika i świat z nią związany. Aż chce się chodzić i zwiedzać Domyślam się że grasz na PC bo na konsoli grafika przeciętna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Accoun Opublikowano 13 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 Domyślam się że grasz na PC bo na konsoli grafika przeciętna. Konsola to raczej nie jest odpowiednia platforma dla tej gry. Przynajmniej sądząc po społeczności moderskiej poprzednich części... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aallen Opublikowano 14 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 Oczywiście na PCie gram. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nemrod Opublikowano 14 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 Szczerze to w Skyrimie grafika kasku nie zrywa. Morrowind w swoim czasie robił wieksze wrażenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aallen Opublikowano 14 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 WIesz mówiąc grafika mam na myśli także ogół przedstawionego świata jak i efekty takie jak zamiecie śnieżne etc oraz to poczucie całego świata. Fakt są lepsze graficznie gry nie zaprzeczam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ov_Darkness Opublikowano 21 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2011 Wessało mnie i młodą kompletnie. Siedzimy po 4-6h/dobę. Na razie mamy poniżej 40h na łeb nabitych, ale jest dobrze. Już dawno nic mnie tak nie wciągnęło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quake Opublikowano 22 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 Gram, i powiem, że można zagrać, chociaż ewidentnie widać, że Bethesda robiła Skyrima pod kątem graczy casualowych, zbroja bądź broń się nie psują (w Oblivionie ulegały uszkodzeniu), niezależnie od rasy mamy dostęp do magii (więc będąc właściwie bersekerem z ciężką zbroją, używającym na ogół dwuręcznych broni i rozwalającym wszystko w drobny mak jesteśmy w stanie używać np. nekromancji), wybierając normalny poziom trudności miałem nadzieję, że gra będzie bardziej emocjonująca i rzucająca wyzwania, niż na najłatwiejszym, a jednak ma się wrażenie, jakby się grało na najniższym - w jaskiniach czy też innych lokalizacjach po maksymalnie 5-6 przeciwników, na jednego wystarcza do 3 uderzeń, bardzo rzadko są "bossy", a smoki zabija się z palcem w pupie. Denerwuje też fakt, że mając "tana", to kompan nie posiada konia, więc jeżeli zakupimy ten środek transportu, to po prostu wierny towarzysz biegiem nie wyrabia i często trzeba czekać, aż dojdzie, ewentualnie dojść do danej lokalizacji samemu. Co do krzyków, moim zdaniem lepsi przeciwnicy powinni być bardziej oporni na ich efekty - jak natrafimy na śnieżnego trolla, a niezbytnio chce się nam z nim walczyć, to wystarczy że strącimy go do przepaści używając "Nieugiętej siły". Ogółem, można pograć, ale wiele rzeczy nie zostało dopracowanych, bądź zostały nastawione na graczy kierujących się w stronę fabuły, a nie potyczek i rozwałki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nemrod Opublikowano 22 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 Hmm...juz w Morowindzie mogło sie używać czarów w pełnej zbroi . Co do psucia się przedmiotów to jest to raczej wynikiem przemodelowania skilla kowalstwa który wcześniej słuzył do naprawy przedmiotów a obecnie do kucia/ulepszania ekwipunku. Dla mnie fabuła jest włąsnie najsłabszą stroną Skyrima (podobnie zreszta jak wszystkich wcześniejszych TESów) gdyz gra ta jest nstawiona na nieliniowość i ekspoatacje śiata. Przystosowanie gry do konasole zaś najlepiejwidoczne jest w "drzewku" skilli w którym poruszanie ewidentnie zostało zaprojektowane pod pada i nie wykorzystuje w pełni potencjału myszki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spawn Opublikowano 22 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 (edytowane) Kilka razy czytałem już opinie że sterowanie na PC jest zwalone przez to że było robione pod konsolę. Muszę zaprotestować mówiąc że na konsoli sterowanie również jest zwalone, kompletnie nieintuicyjne i zwyczajnie nie wygodne. Niby drzewko skillów pod konsole ale jakoś na padzie nigdy nie mogę trafić w to co dokładnie chce. Podczas rozgrywki żeby wypić coś to w zasadzie wychodzi się do menusów. Niby można dodać do takiego podręcznego menu tyle że to menu bardzo szybko się zapycha i mamy tam 50 różnych rzeczy bez żadnego sortowania (galimatias krzyków, broni, czarów i potionów). Jak dla mnie poracha. Edytowane 24 Grudnia 2011 przez Spawn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quake Opublikowano 23 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2011 A, dodam jeszcze to :> 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poliko27ii Opublikowano 24 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2011 1) Przesadzacie ze sterowaniem. To, że skopanie się rusza po drzewkach skilli to jeszcze nie znaczy, że grę skopali, reszta jest relatywnie w porządku . 2) Naprawa? Moim zdaniem, dobrze, że wycofali tą umiejętność, bo było to tylko denerwujące i przeszkadzające, niż utrudniające. 3)Nieliniowa fabuła. Nie da się zaprzeczyć, że jeśli gra prowadzi Cię za rączkę, to jest to bardziej spójne, porywające, łatwiej wprowadzać zwroty akcji itp. Niemniej jednak, wydaje mi się, że otwarty świat i "nudne" klepanie questów, według własnego pomysłu i schematu jest równie pociągające i nie można tego krytykować. Jest to subiektywne. A ten bug z wiadrem to mnie rozwalił na maxa, jak zobaczyłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MathU Opublikowano 24 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2011 (edytowane) Tak, reszta jest w porządku, szczególnie inventory... Wiadro to nie bug tylko feature, musieli się mocno napracować, żeby zaimplementować tak realistyczne pole widzenia NPC. Błędem jest co najwyżej to, że NPC nie odbiera nałożenia wiadra jako ataku. Edytowane 24 Grudnia 2011 przez MathU Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azahiel Opublikowano 24 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2011 To nie grajcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nemrod Opublikowano 24 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2011 Ogólnie po klkudziesięciu godzinach spędzonych przy grze oceniłbym ją na 8/10. Wielkość świata i ilośc miast/podziemi /questów powala. Największą bolaczką gry jest słabe zbalansowanie ekwipunki. Poronionym pomysłem jest to, ze najlepszy ekwipunek można samemu sobie wykuć. Dochodzi do tego, ze ktoś kto gania od miasta do miasta i kuje żelazne sztylety ma lepszy ekwipunek od kogoś kto w tym szmym czasie czyścił podziemia. Głupotą, jest tez to jaka słabe sa dederyczne artefakty. Takie podejście zniechęca do eksploatacji podziemi i robienia questów. Co do fabuły. Napewno jest lepiej niz byłow Morrowindzie, ale... - fabuła wogóle nie wciaga, w innych crpgach nieraz miałem tak, że z ciekawości porzucałem poboczne wątki by pchnąć fabułe do przodu - dialogi są sztywne i drętwe, brak w nich poczucia humoru czy dramatyzmu (poprostu jakieś takie nieżyciowe) - samą historię jakbym gdzieś już widział (taki misz-masz Gothica 2 i Dragon Age) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dirian Opublikowano 24 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2011 Główny wątek fabularny w Skyrimie jest nudny i niewciągający, niestety. Gdyby nie to, że gra tak przyciąga chęcią eksploracji świata, to byłoby nieciekawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AiVaN Opublikowano 24 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2011 Ale czy fabuły innych tegorocznych rpg-ów są takie wspaniałe? Można poeiwedzieć, że Mass Effect 2 oraz Wiedźmin 2 są niezłe, ale tylko do 3/4 gry później czar pryska - trochę mało wyszukana ostatnia prosta fabuły wiedźmina oraz żałosny wręcz żąłosna końcówka ME2. Dragon Age 2 to jakiś mega casualowy cień pierwszego genialnego Dragon Age'a. Nigdy nie zapomnę też pierwszego Wieśka - był taki "słowiański?" klimatyczny. Skyrim natomiast ma przeciętną fabułe, tak jak Oblivion, ale to bardzo dobre RPG-i. Owszem można tą grę przejśc na skróty - jak kto chce, ale dostajemy na prawdę dużo, chyba najwięcej w tym roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spawn Opublikowano 25 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2011 To nie grajcie. A Ty co? Focha puszczasz tą wypowiedzią? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.