liiryk Posted October 23, 2011 Report Posted October 23, 2011 Jak w temacie mam problem z dotykiem... W prawym dolnym rogu dotyk w ogóle nie działa...:/ Nie wiem od czego to może być, ostatnio odtwarzacz był bardzo rzadko używany, a wcześniej wszystko było ok... Wiecie może w czym tkwi problem ? Quote
zawish Posted October 23, 2011 Report Posted October 23, 2011 sporo takich bylo ostatnio na allegro, widac taka juz przypadlosc tego modelu, gwarancji pewnie nie masz? Quote
frost07 Posted October 23, 2011 Report Posted October 23, 2011 Ja mam dokładnie to samo. Player jest zadbany, nie upadł, ani nic i z dnia na dzień przestała działać część ekranu. Mam jeszcze gwarancję u womara z Allegro, ale odpisał, że to pewnie moja wina i player upadł z wysokości. W takim razie gwarancja zostanie odrzucona. W sumie, jak udowodnię mu, że nie ma racji?? Nie znam się na tym. O ile wiem, konieczna jest wymiana wyświetlacza, tylko pytanie, czy się to w ogóle opłaca... Quote
Garp Posted October 24, 2011 Report Posted October 24, 2011 No chwila moment. Dlaczego ty ty masz udowadniać, że nie jesteś wielbłądem a player nie upadł? Wyślij mu go na gwarancję, a niech on próbuje udowodnić że ew. upadł i z gwarancji nici. Przecież po upadku byłyby jakieś ślady, obicie lakieru, pęknięcie ekranu itd. To jest takie "pierdu pierdu" - "na pewno ci upadł"... Quote
umcacz Posted October 24, 2011 Report Posted October 24, 2011 oho... czyżby gwarancja od Womara to fikcja? Już się boję o mojego, chociaż narazie działa poprawnie. Nie mamy gwary producenta ? Quote
liiryk Posted October 24, 2011 Author Report Posted October 24, 2011 Ja chyba mam gwarancje jeszcze ^^ Tylko też u womara, ale ich punkt znajduje się blisko mojego miejsca zamieszkania, więc osobiście do nich mogę zawieść... Quote
frost07 Posted October 24, 2011 Report Posted October 24, 2011 (edited) No chwila moment. Dlaczego ty ty masz udowadniać, że nie jesteś wielbłądem a player nie upadł? Wyślij mu go na gwarancję, a niech on próbuje udowodnić że ew. upadł i z gwarancji nici. Przecież po upadku byłyby jakieś ślady, obicie lakieru, pęknięcie ekranu itd. To jest takie "pierdu pierdu" - "na pewno ci upadł"... No tak, ale jeśli wyślę, a on na to, że jednak upadł, to sam mu tego nie udowodnię, no bo i jak... Będzie chciał jeszcze kasę za przesyłkę i przegląd techniczny... Słuchajcie szukałem info na forach zagranicznych i ludzie piszą, że poszła w świat partia tego playera, której tak się właśnie dzieje bez przyczyny. Z dnia na dzień pada ekran lub jego część. Dobrze, że mój jeszcze działa i da radę na nim w miarę normalnie słuchać muzyki. Znając życie to mu go jednak wyślę, bo mojej winy w tym nie ma żadnej, a kłamstwo i tak by pewnie od razu wyszło, więc ja się nie mam o co bać. Gorzej, jeśli okaże się, że gwara u womara to lipa i ucierpi więcej użytkowników... liiryk: Jak będziesz u niego, to wypytaj co i jak... Jak mu zależy na kliencie, to niech nie wali w c****. Edited October 24, 2011 by frost07 Quote
paw3l Posted October 25, 2011 Report Posted October 25, 2011 A wiecie gdzie można kupić nowy digitizer? Quote
frost07 Posted October 25, 2011 Report Posted October 25, 2011 Chyba raczej za ile... Gdzieś wyczytałem, że serwis Samsunga wycenia go na ponad 100$, ale nie daje za to głowy i nie mogę znaleźć tego znowu w necie. Wymiana tak średnio się opłaca... Quote
supertramp Posted November 15, 2011 Report Posted November 15, 2011 Niestety mam ten sam problem z moim playerem, wysłałem właśnie maila do Womaru z pytaniem czy uznają gwarancję w takim przypadku czy nie. Mam nadzieję, że nie będą wykręcać się tanimi wymówkami i naprawią mi playerka lub wymienią na nowy Quote
wtomigraj Posted December 3, 2011 Report Posted December 3, 2011 Mnie również ten problem dotknął :/ Wiem, że z tym ekranem to masowy defekt i zapewne wielu użytkowników tego forum i tego grajka miało/ma ten sam problem, dlatego proszę podzielcie się swoimi doświadczeniami w próbie egzekwowania gwarancji i naprawy grajka. Za każdą odpowiedź z góry serdeczne dzięki. 1. Jak wygląda gwarancja u womara - firma uczciwa czy cwaniaczki importujące przeceniany towar i udające greka kiedy przychodzi odpowiadać im za gwarancje? 2. Jak wygląda sprawa z serwisem Samsunga? Czy w Polsce jest realizowana naprawa gwarancyjna, czy grajka trzeba rejestrować na stronce Samsunga? 3. Czy i jak wygląda ewentualna procedura gwarancyjna w przypadku wysyłki grajka do Niemiec lub UK? 4. Czy w przypadku unikania naprawy/wymiany przez womar rzecznik konsumenta ew. sąd konsumencki rozwiąże ten problem? Quote
frost07 Posted December 4, 2011 Report Posted December 4, 2011 1. Na razie gwarancja wygląda nijak. Zero odzewu. W tym tygodniu dzwonię, by się dowiedzieć co i jak. 2. W Polsce nie będą Ci go serwisować, bo ten model nie jest tu dostępny, dlatego też otrzymałeś gwarancję sklepu, a nie producenta. Oczywiście możesz to zrobić we własnym zakresie, ale jak wiadomo, to niebagatelny koszt. 3, Nie mam pojęcia, ale skoro nie masz gwarancji producenta to niewiele zdziałasz. 4. Oczywiście, że tak i do tego kroku będę się chyba musiał uciec. Pozdrawiam!!! Quote
frost07 Posted January 5, 2012 Report Posted January 5, 2012 Nowe wieści: udało mi się dodzwonić i dowiedziałem się, że mój p3 powędrował do serwisu Samsunga, który to wykazał brak winy użytkownika (czyli mnie, a nie mówiłem!), ale nie udało się go naprawić z powodu braku części. Zaproponowano mi zwrot pieniędzy. Czekam na przelew. Dam znać, jak tylko wszystko będzie cacy. Quote
frost07 Posted January 11, 2012 Report Posted January 11, 2012 Sory za kolejny post pod postem, ale tak jakoś wyszło, że sam mam potrzebne tematowiczom informacje ;p Słuchajcie, dziś otrzymałem zwrot pieniędzy za mojego Samsunga p3. Suma równorzędna tej, która była podówczas na Allegro. Trochę to trwało, ale jednak się udało. Jeśli nie zawiniliście przy swojej wadzie, to możecie być pewni zwrotu pieniędzy. Pozdrawiam! 1 Quote
tomanio1 Posted January 20, 2012 Report Posted January 20, 2012 Mam pytanie. Czy ktoś rozbierał już P3 na części pierwsze? Mam dwa playery P3. Jeden ma 8GB, a drugi 32GB. W tym drugim padł wyświetlacz i chciałbym przeszczepić do niego wyświetlacz z tego 8GB. Czy to jest prosty zabieg, bo nie chcę nic uszkodzić? Quote
4ndr3 Posted January 20, 2012 Report Posted January 20, 2012 Mam pytanie. Czy ktoś rozbierał już P3 na części pierwsze? Mam dwa playery P3. Jeden ma 8GB, a drugi 32GB. W tym drugim padł wyświetlacz i chciałbym przeszczepić do niego wyświetlacz z tego 8GB. Czy to jest prosty zabieg, bo nie chcę nic uszkodzić? Tadaaaam http://www.anythingbutipod.com/forum/showthread.php?t=47251 Quote
tomanio1 Posted January 20, 2012 Report Posted January 20, 2012 Dzięki, ale widzę, że to nie jest prosta operacja. Wezmę się za to w weekend. Jak ktoś ma jeszcze jakieś doświadczenia związane z wymianą wysietlacza to proszę o jakieś wskazówki (pomoc). Quote
Perul Posted January 27, 2012 Report Posted January 27, 2012 Dzięki, ale widzę, że to nie jest prosta operacja. Wezmę się za to w weekend. Jak ktoś ma jeszcze jakieś doświadczenia związane z wymianą wysietlacza to proszę o jakieś wskazówki (pomoc). I jak - udało się podmienić ten digitizer? Też mam P3 (tyle, że 16GB) z uszkodzonym więc jakby się znalazł dawca albo możliwość kupna to chętnie bym nabył. Rozbiórek się nie boję, swego czasu telefony amatorsko naprawiałem. Quote
tomanio1 Posted February 1, 2012 Report Posted February 1, 2012 Tak wymieniłem dotyk. Operacja jest banalnie prosta. Kilka śrubek trzeba odkręcić, odłączyć barerię i dwie taśmy zasilające. Ja zmienilem dotyk razem z wyślietlaczem i baterią, choć sam wyświetlacz i bateria w tym 32 gb nie były uszkodzone, ale wolałem aby dotyk pracowal z tym samym wyświetlaczem co wcześniej. Po wymianie używałem go insensywnie kilka dni i wszystko jest ok, wiec jak będziesz miał okazję kupić dawcę to długo się nie zastanawiaj. Quote
umcacz Posted May 31, 2012 Report Posted May 31, 2012 No i sobie wykrakałem pół roku temu Nagle przestała działać część dolna tam gdzie się przewija. Mogę tylko przewinąć w przedziale 0-10% i 90-100% a w środku nie reaguje. Na gwarancji od Womara jest napisane, że jest tylko 12 miesięcy i już minęło więc mam lipe Szkoda bo player bez skazy jak nówka a i tak się zepsuł. Sprzedają gdzieś te panele czy trzeba polować na allegro ? Quote
4ndr3 Posted May 31, 2012 Report Posted May 31, 2012 No i sobie wykrakałem pół roku temu Nagle przestała działać część dolna tam gdzie się przewija. Mogę tylko przewinąć w przedziale 0-10% i 90-100% a w środku nie reaguje. Na gwarancji od Womara jest napisane, że jest tylko 12 miesięcy i już minęło więc mam lipe Szkoda bo player bez skazy jak nówka a i tak się zepsuł. Sprzedają gdzieś te panele czy trzeba polować na allegro ? http://allegro.pl/35-oryginalny-dotyk-digitalizer-samsung-p3-i2380647361.html Quote
Zergonyac Posted June 22, 2012 Report Posted June 22, 2012 Gdzie można dostać panel do P3 i za ile? Wysiadła mi prawa połowa dotyku, w P2 miałem to samo... Quote
Zergonyac Posted July 7, 2012 Report Posted July 7, 2012 Kto z forumowiczów byłby w stanie wymienić mi panel w samungu P3? Z ceną oczywiście się dogadamy, proszę pisać na PW - będę bardzo wdzięczny. Quote
Etka_kretka Posted September 12, 2012 Report Posted September 12, 2012 Również mam problem z dotykiem, urządzenie nie jest już na gwarancji. Podłączam się z prośbą o wymianę lub informację gdzie mogę kupić panel. Quote
Perul Posted September 13, 2012 Report Posted September 13, 2012 Również mam problem z dotykiem, urządzenie nie jest już na gwarancji. Podłączam się z prośbą o wymianę lub informację gdzie mogę kupić panel. Kiedyś były na Allegro, ale obecnie nie widzę. Zagadaj z użytkownikiem Undertaker43, on ostatnio kilka tych paneli kupował, powinien mieć namiar gdzie kupić. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.