Skocz do zawartości

Nowe słuchawki AKG K540


nietopyrz

Rekomendowane odpowiedzi

Właśnie teraz po niespełna miesiącu NORMALNEGO użytkowania pękł górny pałąk:(((

Na forach znalazłem informację że to nagminna usterka tych słuchawek. Serwis podobno odrzuca reklamację, bo to usterka mechaniczna, ale będę próbował.

Co z tego że brzmienie super jak złamany pałąk wbija się w głowę>

Szczerze unikajcie Tych słuchawek, a szkoda bo są wygodne i naprawdę dają radę. W tej cenie byłyby bezkonkurencyjne, gdyby nie fatalna jakość wykonania i serwis AKG.

Pozdr.

 

Gwoli ścisłości to gwarancję odrzucił sklep morele.net, gdzie słuchawki zakupiłem. Serwisu AKG w Polsce nie idzie znaleźć.

 

A cos wiecej bo miałem dobre zdanie o tym sklepie. Ciekaw jestem czy k550 są podobnie zrobione ?:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Po prostu odpisali, że to uszkodzenie mechaniczne.

 

Uszkodzenia mechaniczne nie podlegają gwarancji.

 

Reklamowałem w SATURNie i po 8 dniach dostałem SMS że reklamację uwzględniono i zapraszają po odbiór. Na miejscu okazało się że serwis przysłał nową parę słuchawek;))

Dzięki uprzejmości pracowników sklepu zamieniłem równowartość zakupu słuchawek na bony podarunkowe (nie chciałem ryzykować ponownej awarii K540) I tak skończyła się moja przygoda z AKG K540.

Pozdr.

Może warto uderzyć bezpośrednio do serwisu z pominięciem sklepu? Musi być jakiś serwis skoro wymieniają słuchawki z uszkodzonym pałąkiem bez problemu!

Edytowane przez Robi68
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Nie mogłem nigdzie znaleźć adresu serwisu, a sklep morele.net nie uznał gwarancji i również nie podał mi adresu/telefonu/e-maila do serwisu AKG. Też najchętniej bym się ich pozbył.

Edytowane przez Saiya-jin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja niedawno reklamowałem K520 (pęknięty pałąk) - wczoraj przysłali nowy egzemplarz (niecałe 2 tyg).

 

Procedura jest następująca:

 

Witam

Proszę przesłać na serwis

Słuchawki wysyła się na adres

P.H. Ryszard Bałys

Aleja Korfantego 141 B,

40-154 Katowice

z opisem usterki, polskim dowodem zakupu oraz polską kartą gwarancyjną w

oryginalnym opakowaniu na własny koszt.

Od nas słuchawki zostaną dostarczone kurierem UPS lub GLS

Czas oczekiwania około 14 dni

Gwarancja 2 lata

 

Pozdrawiam,

 

Radosław Grzanka

 

Mobile: +48 603 606 250

Tel: +48 32 258 08 98

Fax: +48 32 203 45 09

www.jbl.pl

Edytowane przez Perul
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz to juz nie wiem, czy uznają, bo pałąk jest pęknięty po obu stronach (w tej chwili owinięty taśmą klejącą, żeby dało się z nich korzystać). Nie jestem też pewien, czy morele.net dodawał kartę gwarancyjną.

Najważniejszy jest dowód zakupu (paragon/faktura). Ta polska karta gwarancyjna, którą ja wysyłałem nawet nie była wypełniona. No i ważna jest tez naklejka dystrybutora na pudełku, żeby wiedzieli, że słuchawki pochodzą z ich dystrybucji - tylko z nią uznają reklamację. Bez naklejki nie masz co próbować. W razie niejasności (czy możesz wysłać bez karty gwarancyjnej z samym dowodem zakupu) napisz na tego maila podanego wcześniej, po 1-2 dniach odpisują.

Edytowane przez Perul
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naklejka jest "Importer - RB, 40-154 Katowice, Al. Korfantego 141B" - taka czarna.

Karta gwarancyjna jest (taka książeczka), ale niewypełniona. Dowód zakupu chyba też gdzieś mam (fakturę VAT).

 

Napiszę do nich. Zastanawiam się tylko, co zrobić w wypadku wymiany słuchawek na nowe. Mam ochotę pozbyć się tych AKG ze względu na budowę, ale pod względem dźwięku całkiem mi odpowiadały. Miałem Sennki HD 380 i te też były fajne, ale trochę za mało miały góry (za to podobały mi się wokale bliżej głowy, niż w AKG).

Edytowane przez Saiya-jin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naklejka OK - właśnie taka ma być. Jeśli chodzi o kartę gwarancyjną to oprócz takiej książeczki miałem też czarną karteczkę (o podobnym rozmiarze po złożeniu na pół do książeczki) z białymi polami do wypełnienia i białymi tekstami, ale i tak, żadna nie była wypełniona jak wysyłałem. Teraz jest już wpis w tej książeczce międzynarodowej - zapewne kod naprawy (wymiany). Ta druga karteczka bez wpisów wróciła, czyli pewnie niepotrzebna była. Najlepiej zrób fotkę tego co masz (albo opisz dokładnie) i spytaj się czy czegoś nie brakuje.

Co do zamiany na HD380pro to (jak już będziesz miał nowe) napisz w komisie - może ktoś się skusi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Sprzedałem je na allegro za 280 zł i kupuję coś innego. Też bałem się, że słuchawki znowu się rozlecą. Na razie zamówiłem superluxy HD-330. Jeśli mi się spodobają, to zostaną, a jeśli nie, to pójdą w świat, a ja dalej będę szukał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Ja też mam problem z pałąkiem w K540. Pękł pierwszy raz, to wysłałem do JBL. Wymienili na nowe. Nowe pękły ponownie. Raz - zaklejone. Drugi raz - zaklejone. Właśnie pękły trzeci raz i już mnie ch** strzelił po prostu. I wcale nie używam ich jakoś drastycznie. Ot zwykłe użytkowanie. Ale jakość tego plastiku, to po prostu porażka. Dźwięk, wygląd, wygoda - wszystko bardzo ładnie. Ale ta łamliwość to padaka. Chyba raczej następne słuchawki będą innej firmy. Może Senki, albo ATH :/. Bo na AKG się w przypadku tego modelu zawiodłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wciąż nie wiem co Wy z nimi robicie że wam pękają. Moje sklepowe K520 i K540 żyją już ponad rok. Używane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Zarejestruj się aby mieć większy dostęp do zasobów forum. Przeczytaj regulamin Warunki użytkowania i warunki prywatności związane z plikami cookie Polityka prywatności