retter Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Właśnie teraz po niespełna miesiącu NORMALNEGO użytkowania pękł górny pałąk:((( Na forach znalazłem informację że to nagminna usterka tych słuchawek. Serwis podobno odrzuca reklamację, bo to usterka mechaniczna, ale będę próbował. Co z tego że brzmienie super jak złamany pałąk wbija się w głowę> Szczerze unikajcie Tych słuchawek, a szkoda bo są wygodne i naprawdę dają radę. W tej cenie byłyby bezkonkurencyjne, gdyby nie fatalna jakość wykonania i serwis AKG. Pozdr. Gwoli ścisłości to gwarancję odrzucił sklep morele.net, gdzie słuchawki zakupiłem. Serwisu AKG w Polsce nie idzie znaleźć. A cos wiecej bo miałem dobre zdanie o tym sklepie. Ciekaw jestem czy k550 są podobnie zrobione ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saiya-jin Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 (edytowane) Po prostu odpisali, że to uszkodzenie mechaniczne. Uszkodzenia mechaniczne nie podlegają gwarancji. Edytowane 8 Kwietnia 2012 przez Saiya-jin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robi68 Opublikowano 5 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2012 (edytowane) Po prostu odpisali, że to uszkodzenie mechaniczne. Uszkodzenia mechaniczne nie podlegają gwarancji. Reklamowałem w SATURNie i po 8 dniach dostałem SMS że reklamację uwzględniono i zapraszają po odbiór. Na miejscu okazało się że serwis przysłał nową parę słuchawek;)) Dzięki uprzejmości pracowników sklepu zamieniłem równowartość zakupu słuchawek na bony podarunkowe (nie chciałem ryzykować ponownej awarii K540) I tak skończyła się moja przygoda z AKG K540. Pozdr. Może warto uderzyć bezpośrednio do serwisu z pominięciem sklepu? Musi być jakiś serwis skoro wymieniają słuchawki z uszkodzonym pałąkiem bez problemu! Edytowane 5 Maja 2012 przez Robi68 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saiya-jin Opublikowano 29 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 (edytowane) Nie mogłem nigdzie znaleźć adresu serwisu, a sklep morele.net nie uznał gwarancji i również nie podał mi adresu/telefonu/e-maila do serwisu AKG. Też najchętniej bym się ich pozbył. Edytowane 29 Maja 2012 przez Saiya-jin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akord3on Opublikowano 29 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 szukałeś na oficjalnej stronie AKG? jakiś polski odpowiednik tego jest, tam kontaktujesz się i może ci wymienią ten pałąk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saiya-jin Opublikowano 29 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 Kontaktowałem się z jakimś (chyba tym z oficjalnej strony), ale powiedzieli, że oni serwisują tylko linię Pro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akord3on Opublikowano 29 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 to skontaktuj się z niemieckimi przedstawicielami, może będą tak dobrzy i przyślą ci pałąk za "danke" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikolaj612 Opublikowano 29 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 Serwisy AKG w polsce są dwa, jeden to ESS Audio, ale oni właśnie naprawiają pro sprzęt, drugi to JBL oni naprawiają wszystko, ogólnie polecam wysłać mimo wszystko do JBL. Tutaj mail do JBL-a. serwis@rb.com.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Perul Opublikowano 30 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 (edytowane) Ja niedawno reklamowałem K520 (pęknięty pałąk) - wczoraj przysłali nowy egzemplarz (niecałe 2 tyg). Procedura jest następująca: Witam Proszę przesłać na serwis Słuchawki wysyła się na adres P.H. Ryszard Bałys Aleja Korfantego 141 B, 40-154 Katowice z opisem usterki, polskim dowodem zakupu oraz polską kartą gwarancyjną w oryginalnym opakowaniu na własny koszt. Od nas słuchawki zostaną dostarczone kurierem UPS lub GLS Czas oczekiwania około 14 dni Gwarancja 2 lata Pozdrawiam, Radosław Grzanka Mobile: +48 603 606 250 Tel: +48 32 258 08 98 Fax: +48 32 203 45 09 www.jbl.pl Edytowane 30 Maja 2012 przez Perul Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saiya-jin Opublikowano 30 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 Teraz to juz nie wiem, czy uznają, bo pałąk jest pęknięty po obu stronach (w tej chwili owinięty taśmą klejącą, żeby dało się z nich korzystać). Nie jestem też pewien, czy morele.net dodawał kartę gwarancyjną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akord3on Opublikowano 30 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 to nie myśl o gwarancji jeśli nie masz karty, jak przyszły do ciebie słuchawki a nie było karty gwarancyjnej(czy też paragonu który służy do reklamacji) to trzeba było molestować ich o dosłanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Perul Opublikowano 31 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 (edytowane) Teraz to juz nie wiem, czy uznają, bo pałąk jest pęknięty po obu stronach (w tej chwili owinięty taśmą klejącą, żeby dało się z nich korzystać). Nie jestem też pewien, czy morele.net dodawał kartę gwarancyjną. Najważniejszy jest dowód zakupu (paragon/faktura). Ta polska karta gwarancyjna, którą ja wysyłałem nawet nie była wypełniona. No i ważna jest tez naklejka dystrybutora na pudełku, żeby wiedzieli, że słuchawki pochodzą z ich dystrybucji - tylko z nią uznają reklamację. Bez naklejki nie masz co próbować. W razie niejasności (czy możesz wysłać bez karty gwarancyjnej z samym dowodem zakupu) napisz na tego maila podanego wcześniej, po 1-2 dniach odpisują. Edytowane 31 Maja 2012 przez Perul Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saiya-jin Opublikowano 31 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 (edytowane) Naklejka jest "Importer - RB, 40-154 Katowice, Al. Korfantego 141B" - taka czarna. Karta gwarancyjna jest (taka książeczka), ale niewypełniona. Dowód zakupu chyba też gdzieś mam (fakturę VAT). Napiszę do nich. Zastanawiam się tylko, co zrobić w wypadku wymiany słuchawek na nowe. Mam ochotę pozbyć się tych AKG ze względu na budowę, ale pod względem dźwięku całkiem mi odpowiadały. Miałem Sennki HD 380 i te też były fajne, ale trochę za mało miały góry (za to podobały mi się wokale bliżej głowy, niż w AKG). Edytowane 31 Maja 2012 przez Saiya-jin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Perul Opublikowano 31 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 Naklejka OK - właśnie taka ma być. Jeśli chodzi o kartę gwarancyjną to oprócz takiej książeczki miałem też czarną karteczkę (o podobnym rozmiarze po złożeniu na pół do książeczki) z białymi polami do wypełnienia i białymi tekstami, ale i tak, żadna nie była wypełniona jak wysyłałem. Teraz jest już wpis w tej książeczce międzynarodowej - zapewne kod naprawy (wymiany). Ta druga karteczka bez wpisów wróciła, czyli pewnie niepotrzebna była. Najlepiej zrób fotkę tego co masz (albo opisz dokładnie) i spytaj się czy czegoś nie brakuje. Co do zamiany na HD380pro to (jak już będziesz miał nowe) napisz w komisie - może ktoś się skusi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saiya-jin Opublikowano 31 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 HD 380 Pro już miałem i nie będę na nie zmieniał choćby ze względu na ich obecną cenę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saiya-jin Opublikowano 12 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 Wymieniono mi słuchawki na nowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robi68 Opublikowano 26 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 Wymieniono mi słuchawki na nowe. Super, że Ci też się udało w końcu wyegzekwować swoje prawa. Tylko co ty z nimi teraz zrobisz starach zakładać na głowę! Ja swoje po reklamacji w Saturnie zamieniłem na równoważny bon podarunkowy.Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saiya-jin Opublikowano 26 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 Sprzedałem je na allegro za 280 zł i kupuję coś innego. Też bałem się, że słuchawki znowu się rozlecą. Na razie zamówiłem superluxy HD-330. Jeśli mi się spodobają, to zostaną, a jeśli nie, to pójdą w świat, a ja dalej będę szukał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sawo Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Ja też mam problem z pałąkiem w K540. Pękł pierwszy raz, to wysłałem do JBL. Wymienili na nowe. Nowe pękły ponownie. Raz - zaklejone. Drugi raz - zaklejone. Właśnie pękły trzeci raz i już mnie ch** strzelił po prostu. I wcale nie używam ich jakoś drastycznie. Ot zwykłe użytkowanie. Ale jakość tego plastiku, to po prostu porażka. Dźwięk, wygląd, wygoda - wszystko bardzo ładnie. Ale ta łamliwość to padaka. Chyba raczej następne słuchawki będą innej firmy. Może Senki, albo ATH :/. Bo na AKG się w przypadku tego modelu zawiodłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saiya-jin Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Polecam Superlux HD-330. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
D@rkSid3 Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Ja wciąż nie wiem co Wy z nimi robicie że wam pękają. Moje sklepowe K520 i K540 żyją już ponad rok. Używane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mythluki Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 A używasz ich w domu czy na zewnątrz też- i lądują np w plecaku czasem itp? Takie fajne brzmienie a tak spieprzona budowa... A słuchawek przenośnych o podobnym brzmieniu (poza hd380pro, ale to na przenośne średnio mi pasuje) nie ma? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
D@rkSid3 Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 W plecaku to nie wiem ile razy już były. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.