Skocz do zawartości
WIOSENNA PROMOCJA AUDIO 11.03-04.04.2024 Zapraszamy ×

Sklep mp3store Katowice


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Może i jestem nowym użytkownikiem forum, ale z mp3store (Katowice) mam do czynienia nie od dziś, mam parę (sugestii, uwag etc.)

Więc może od początku.

Jakiś rok temu kupowałem siostrze słuchawki -> sprzedawca był miły (Dzień dobry, w czym mogę pomóc? Tak, oczywiście, proszę, dziękuję itp.) W sumie doradził, pogadał, krótko mówiąc, znał się na rzeczy i wiedział co sprzedaje. (WYCIĄGNĄŁ, POKAZAŁ, DAŁ PRZYMIERZYĆ jak dla mnie MEGA DUŻY PLUS)

Jakoś na zimę zmienił się sprzedawca (albo trafiam cały czas na tego samego [sic!]): rezultat?

 

Szukałem słuchawek dla siebie i byłem na gwarancji ze słuchawkami siostry. Bez ostrzeżenia, bez kartki na zewnątrz, bez informacji na stronie głównej sklep był paręnaście razy zamknięty (nie dzień po dniu, a w odstępach paru tygodni).

BTW!!!! Z tego co pamiętam, BRAK DNI I GODZIN OTWARCIA, dlatego godziny i dni brałem z internetu ze strony głównej.

 

W końcu jest. Udało się, jest otwarty, wchodzę mówię dzień dobry, i? Nic. Ani dzień dobry, ani nic. Dopiero jak podszedłem do tej a'la kasy WSTAŁ OD KOMPA i się dopiero zapytał "CZY MOŻE POMÓC", ok no już zdzierżę, że nie mówi się dzień dobry. Mówię, że szukam takich i takich słuchawek w takiej cenie (dialog mniej więcej taki, podaję listę ze słuchawkami):

 

-No to z tej listy nie mamy (takich i takich już nie pamiętam)

-Aha, ok. To mogę te pozostałe zobaczyć?

-Tak, są za szkłem. (Jaaaa... Niesamowite! One tam były. Szkoda tylko, że już je wcześniej tam widziałem)

-A to mogę je przymierzyć?

-Nie, bo są na wystawie.

-A to chociaż, złapać do ręki?

-Nie mogę otwierać. Ale z tej listy mam 2 odpakowane. (Wow! Dobrze, że się człowiekowi przypomniało. Ok. Przymierzyłem i stwierdziłem, że to nie to.)

-Dobrze, a chociaż AKG***? (żeby było anonimowo ;P)

-No dobrze, te jedne tak. (Tyle dobrze. Łapie pudełko. O! Lekkie :) Fajnie.)

-Mogę zobaczyć na swoim playerze jak grają?

-Nie, bo nie mogę odpakowywać słuchawek.

-A to chociaż zobaczyć jak wyglądają na żywo?

-Ale te słuchawki są hermetycznie zamknięte i zgrzane, dlatego nie mogę ich otworzyć. (ale po chwili wysunął je z pudełka i otworzył. TO BYŁ SZOK! Prawie jak Copperfield! Otworzył zgrzane i hermetycznie zamknięte opakowanie!) Potem nie będę mógł ich wsadzić z powrotem tak jak były oryginalnie. (Pooglądałem, pomacałem. Cóż, jak już je wyciągnął, to mógł mi je dać przymierzyć, ALE NIE! Twardo nie da założyć na głowę! Co za różnica, kurde, są na wierzchu, dlaczego nie mogę ich już włożyć na głowę ZWŁASZCZA, że one były wokółuszne. No dobra, na pierwszy rzut oka -> nie.)

-Dziękuję bardzo, do widzenia. (skrzywił się, coś tam bąknął pod nosem i marudził, że nie może ich wsadzić, ale zanim zdążyłem wyjść [30 sek]. Udało się, spakował! CUD!)

-Do widzenia. (No pewnie, nie ma za co dziękować, w końcu ktoś przerwał mu grę na kompie. To Ci cham!)

 

Musiałem jeździć po różnych Saturnach i Media Marktach, gdzie słuchawy są tluste i w ogóle bleee, żeby sprawdzić jak grają. Ok zdecydowałem się.

Przyjeżdżam innego razu z nadzieją, że będzie ktoś inny, bardziej w temacie (cóż mój pech znów on; dialog):

 

-Dzień dobry.

-Dzień dobry.

-Chciałbym kupić AKG***.

-Już. (poszedł, przyniósł) *** zł za TEN SŁUCHAWEK. (TEN?!? SŁUCHAWEK?!?)

-Ile jest na nie gwarancji?

-Wszystko pisze na kartce. (Cięęęężko powiedzieć, że tyle i tyle. Przeczytałem na stronie mp3store, ale chcialem się upewnić)

-Dobrze, dziękuję, do widzenia.

-Do widzenia. (Znów nie podziękował za zakup. Cóż, chyba już się nie dziękuje, jak ktoś coś kupi.)

 

Krótko i na temat. Nie wiem czy tylko ten jeden sprzedawca jest nie kulturalny i nie zna się na temacie, ale proszę popracujcie nad tym, naprawdę lepiej się kupuje jak sprzedawca coś wie na temat słuchawek i jest przyjazny dla klienta. I jeszcze jedna bardzo ważna rzecz, bo nie wiem już wcale!!! Przed zakupem mogę zobaczyć i przetestować słuchawki?? Na stronie Sounmagic'a jest napisane, że istnieje możliwość przesłuchania poszczególnych modeli przed zakupem. Więc???

 

 

Pozdrawiam klient. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robiłem kilka razy zakupy w mp3store i miałem przyjemnosć z dwoma sprzedawcami.. oboje mili grzeczni i sympatyczni.. Z mojej strony wszystko ok ale to nie zmienia faktu, że coś w Twoim przypadku było nie tak.. a moze Ty też byłeś nadęciak jochn? co oczywiście jego nie tłumaczy.. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Muszę niestety potwierdzić. Żeby było anonimowo, nie powiem po co byłem i kiedy :P Ale było to w miarę niedawno. Tych słuchawek nie można przymierzyć, bo zapakowane. Tamtych też nie, bo zapakowane. I żadnych innych, bo zapakowane. ;) I w ogóle zero zaangażowania, żadnej pomocy, a chciałem może wybrać coś innego, dostać jakąś radę. A specjalnie podjechałem do salonu, bo liczyłem, że posłucham czegoś innego może.

PS. Oczywiście byłem bardzo grzeczny i w ogóle, ale w sumie chyba nie powinienem...

Edytowane przez Luk@s
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie sam chciałem założyc ten wątek. Jako, że rozglądam się za słuchawkami, pojechałem do Katowic ( ok 20 km)do mp3store, bo podobno można zobaczy na żywca słuchawki. Interesowało mnie kilka słuchawek, żadnych nie można było zobaczyc, oprócz paru wystawionych (2 AKG), Pan, pomimo że 45 minut do zamknięcia dawał do zrozumienia, że lepiej, żebym sobie poszedł i nie zawracał mi "gitary". Dodatkowo smród papierosów dopełnił "dzieła", wyszedłem po 5 minutach bardzo rozczarowany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kupowałem ostatnio KPP Anniversary. Ekipa totalnie wyluzowana. Jeden słuchał jeszcze do połowy zapakowanych HD555 z laptopa wywalony na sofie, drugi palił jakieś zielsko stojąc w drzwiach. Jegomoście byli sympatyczni i rozmowni. Ogólnie swojsko i miło, choć bez zaangażowania. Przy tym ziomale sprawiali wrażenie jakby mieli na czołach napisane: "młodych leszczy nie obsługujemy". Mnie najwyraźniej nie zaliczyli do tej kategorii, więc nie mam zastrzeżeń.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli nie ma możliwości testowania Soundmagic'ów, to z jakiej okazji na głównej pisze że w mp3store'ach, można wypróbować i porównać różne modele przed zakupem??

 

http://www.soundmagic.com.pl/aktualnosci-27-soundmagic-w-mp3-store-ruszyla-sprzedaz.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja z mojej strony mogę polecić wrocławski sklep. Od kiedy byłem tam pierwszy raz w pełni profesjonalna obsługa :) Chcesz posłuchać? Żaden problem. Aż szkoda, że nie wszędzie trafia się na takich sprzedawców jak Kurop ;)

Także chłopaki, nie narzekać na Kato, wsiadać w auto i szybciutko do Wro na zakupy, autobana jest to i więcej niż 2h w jedną stronę nie zejdzie :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupowałem w Katowicach i było OK, ale... byłem zdecydowany na konkretny player, więc obyło się bez żadnych prób , porównań itd.

Nie wiem, jak by było gdybym chciał wypróbowywać np. różne playery z moimi słuchawkami lub na odwrót.

Jedno jest z kolei pewne - jeśli na sklepie nie ma sprzętu testowego to nie dziwię się, że sprzedawca nie może odpakować takiego nowego sprzętu - zwłaszcza jeśli wiąże się to z jakimś uszkodzeniem opakowania.

Kto potem chce kupić coś naruszonego jako nowe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz, może i rzeczywiście jest tak jak piszesz, ale mnie to nie dał nawet posłuchać takich słuchawek, jakie by się dało odpakować. I dosłownie totalna olewka, jakby mu przeszkadzało, że ktoś wszedł do sklepu. No sorry, ale tak nie powinno być, jak ktoś swoim zachowaniem pokazuje, żeby najlepiej to sobie klient poszedł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cóż, nie mam auta (i chyba niektórzy też nie). Więc, zostają nam Katosy :/ A widzę, że to nie tylko ja mam takie doświadczenie ze sprzedawcami. Cóż. Może mp3store, zrobi coś z tym.... Wyśle pracowników na kurs dobrego wychowania albo coś :) <br>I jeszcze coś, sklep mógłby mieć paręnaście modeli testowych, albo poprosić producenta żeby dał modele testowe.<br>

Edytowane przez JoChn
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trudno mi się wypowiadać na temat innych sklepów. Moge tylko napisac jak jest w łodzi. Udostępniam praktycznie wszystko co moge. Firmy AKG, Sennheiser swoje produkty maja zapakowane tak ze nie mozna ich otworzyc bez naruszenie/zniszczenia opakowań dlatego tych marek udostepniam tylko wybrane modele. Do prezentacji mam praktycznie cała oferte koss oprócz pchełek, wszystkie SM i wszystkie playery. Ciagle ponawiam prośby o nowe produkty testowe AKG i Sennheiser i ciągle słysze staramy sie ale nie mamy. Tutaj myslę że wy mozecie pomóc - reklamujemy sie jako miejsce gdzie wszystko mozna dotknąć i zobaczyć/posłuchać - jak czegos jednak nie mozna nie ma testowych modeli piszcie @ do mp3store. Może ktos zdecyduje się jednak zająć sie mocniej sprawa testowych sprzętów. Zachowanie sprzedawcy to juz sprawa indywidualna. Mnie zdarzyło się że młody człowiek ok 20 lat przyjechał wypasiona bryką od wejscia rzucił k..a bo zobaczył ze sa w sklepie przy ladzie dwie osoby obsługiwane odepchnął je i zarzadał wydania sprzet zakupionego na allegro. Potem zaczeła się draka. Skończyło się tak że napisał na mnie skarge że byłem w stosunku do niego chamski i nie chciałem go obsłużyc. Bywa różnie.

 

Przepraszam w imieniu wszystkich sprzedawców w mp3store - nic więcej nie mogę zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I to mnie osobistycznie @wcicherski Wojtku mi się podoba, bo znaczy, że klient jest kimś dla Ciebie, a nie zwykła przeszkadzajką podczas dnia pracy, czy też smutną koniecznością.

Rozumiem też , ze klienci również są różni - jak ten opisany przesz Ciebie.

Generalnie chamstwu i głupocie mówmy NIE niezależnie u kogo występuje :)

Co do modeli testowych, jeśli to decydenci z mp3store czytają to powinni sobie to zakonotować, ze klienci chcieliby przed zakupem posłuchać czasem ;)

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderator

W sumie to ja mam podobne podejście...

a co do testówek to może faktycznie warto napisać kilka maili z info że chcecie testować, może to coś da. Mam nadzieję że osoba która czyta maile mnie za tego posta nie zabije ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderator

Jeżeli chcesz testowy w sklepie w którym go nie ma, to mail raczej do sklepu online/obsługi klienta z podaniem konkretnego modelu i zapytaniem o testowy egzemplarz w danym sklepie. Myślę że jak kilka osób zapyta o pewne sluchawki to moze szanse na testowke w sklepie wzrosną.

 

Do oddziału to możesz napisać jeżeli chcesz się dowiedzieć czy jest testowy model w sklepie. Wtedy my jako sprzedawcy możemy ci powiedzieć czy mamy czy nie i w sumie tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Zarejestruj się aby mieć większy dostęp do zasobów forum. Przeczytaj regulamin Warunki użytkowania i warunki prywatności związane z plikami cookie Polityka prywatności