Heike Opublikowano 8 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 Witam.Na forum znalazłem podobny problem ale od dwóch lat nikt nie odpisuje i nie został on rozwiązany. Problem polega na tym że gdy podłączam Irivera do kompa to go wykrywa pieknie ladnie, ale jak chce zgrac na niego chociaż jedną piosenke to trwa kopiowanie a pasek postępu stoi w miejscu i wyskakuje komunikat ze nie można skopiować. Jak odepne T10 od kompa to na wyświetlaczy widnieje komunikat o transferze.Czy da się to jakos naprawić czy sprzęcik do wyrzucenia:(?? Proszczę o pomoc. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meehooj Opublikowano 8 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 a zmiana firmware'u nie pomaga? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Heike Opublikowano 8 Stycznia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 Nie mogę zmienić firmware'u. Podczas zmiany też sie zawiesza albo nie robi tego własciwie bo jak resetuje ręcznie t10 to wyskakuje komunikat no firmware error czy cos takiego i dalej jest ten sam firmwar.Moze cos robie niewłaściwie.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtekC Opublikowano 8 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 Da, odeslij do serwisu. A jak jestes moze z łodzi podrzuc do mnie do sklepu.(mp3store) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Heike Opublikowano 8 Stycznia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 Niestety nie mam juz gwarancji bo to byla wersja ze Stanów sprowadzana:(. Mieszakm w Krakowie wiec drugi sposób tez nie bardzo. wcicherski a masz jakas propozycje jak to mozna naprawić? Jestem zielony wiec szukam pomocy na forum Sory ze jestem taki niecierpliwy ale zalezy mi na moim słoneczku(żółty T10 ). Czy jest mozliwe naprawienie go w warunkach domowych bez oddawania go do servicu?Jeśli tak to co nalezy zrobic.Pozdrawiam i jeszcze raz przepraszam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Heike Opublikowano 24 Marca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 Hej ponownie. Brak jakiegokolwiek odzewu z waszej strony oznacza brak rozwiązania czy coś innego? Szukałem na googlach i dość często się podobny temat pojawia ale niestety nigdzie nie ma rozwiązania tego problemu. Proszę o pomoc albo jakąś rade co robić z tym iriverem . Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Heike Opublikowano 30 Czerwca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 Hej. To znowu ja. Nikt w dalszym ciągu nie potrafi rozwiazać ten problem? Pomóżcie bo brakuje mi tego T10 . Prosze o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.