swinka Opublikowano 19 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2009 Witam Od pewnego czasu mam pewien problem z odtwarzaczem Vedia A10. PRoblem polega na tym, że odtwarzacz działa normalnie przez ileś tam czasu użytkowania i nagle w trakcie działania wyłącza się... Wtedy gdy próbuje go odpalić zawsze jest tak, pisze ten napis 'Bui?lding' (właśnie jest tam wtedy przy którejś literce znak zapytania) i uruchamia się. Jednak przy następnym uruchomieniu znów jest 'Building' (tym razem wygląda normalnie bez znaku zapytania) jednak nigdy nie kończy tego procesu. Po prostu cały czas pisze 'Building' i nic się nie dzieje (raz specjalnie zostawiłem to jakoś 3 czy wiecej godzin tak było). Wtedy jedyne co pomaga to wgranie firmware od nowa (choć raz to nawet nie chciało odtwarzacza wykryć). Tak czy inaczej po wgraniu firmware od nowa odtwarzacz działa, by potem znów się nagle zawiesić i od nowa wgrywanie firmware... Co z tym zrobić? Używałem najnowszego ze strony vedii, 1.3.20, teraz specjalnie wróciłem do 1.3.13B i znów to samo. Odtwarzacz działa działa działa i zwiecha... Czy to kwalifikuje się na reklamacje? Czy może coś jeszcze pokombinować? Już liczyłem że nowy firmware 1.4. coś naprawi, ale już zbytnio nie wierze by się pojawił Prosze o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mauzer Opublikowano 20 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 a formatowales podczas zmiany softa? mozliwe ze wrzuciles jakis uszkodzony plik z ktorym nie radzi sobie a10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swinka Opublikowano 20 Grudnia 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 a formatowales podczas zmiany softa? mozliwe ze wrzuciles jakis uszkodzony plik z ktorym nie radzi sobie a10 formatowałem. Zawsze zaznaczam formatowanie podczas wgrywania softa i potem po wgraniu robie format z poziomu playera. Zawieszał mi się przy plikach, które odtwarzał wcześniej, więc raczej wina nie stoii po stronie plików... przynajmniej tak myślę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mauzer Opublikowano 21 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 w takim razie zostaje chyba tylko reklamacja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mistertwister Opublikowano 21 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 Ja bym jeszcze dla pewności sprawdził na takich zupełnie pewnych plikach czy odtwarzacz działa w porządku. Ale napisanie maila czy wykonanie telefonu do serwisu firmy uważam również za wskazane. Może oni mają na to pomysł jeżeli robisz wszystko jak należy. Poza tym zawsze mogą wymienić na nowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swinka Opublikowano 23 Grudnia 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 no będe musiał skontaktować się z serwisem :/ ale to dopiero po świętach Dzięki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chreees Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 A ja mam po instalacji tego softu po lewej stronie taki jasny pasek na jeden lub dwa piksele. Wiecie, jak to obejść? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.