Skocz do zawartości

T60 - problem z aktualizacją firmware


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 103
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

I w sumie nic się nie wydarzyło - jutro wyślę go do serwisu, najprawdopodobniej zostanie wymieniony. Jak się okazuje 'przycinających' jest tylko kilka sztuk [z tego co zrozumiałem były dosłownie 3-4 sygnały, że coś jest nie tak]. Cóż, pech.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety mam identyczny problem z przycinaniem, odtwarzacz kupiłem wczoraj, przy odbiorze nie zauważyłem nawet, że jest to inna wersja odtwarzacza (zamawiałem iriver T60, a nie T60 SE). Te dodane literki "SE" (Second Edition), zauważyłem dopiero w domu i od razu wszedłem do sieci, aby to sprawdzić. Trafiłem na ten wątek - dlatego bardzo dokładnie sprawdziłem jak on odtwarza, niestety jak wspomniałem jest identyczny problem - delikatne przycięcie zdarza się w losowych miejscach utworu (w różnych utworach), choć na początku powtarzało się np. w 1:03 sekundy danego utworu to po wyłączeniu i włączeniu odtwarzacza przycięcie występuje już w innym miejscu, czasem jakiś utwór (zwłaszcza o długości do 1 min.), potrafi w ogóle nie przyciąć.

Jeszcze jedna rzecz - wszyscy piszemy tu o 'przycinaniu' - tak naprawdę jest to bardzo delikatne, milisekundowe przerwanie - nie zdziwiłbym się, gdyby inni posiadacze irivera T60 SE (którzy nie czytali tego wątku i nie uczulili się na szukanie go), w ogóle go nie zauważyli...Stąd być może brak zastrzeżeń zgłaszanych panu "wcicherski".

 

Ostatnie uwagi: po rozpakowaniu podłączenie do pc i wgranie muzyki przebiegło bez zastrzeżeń (a nawet powiedziałbym, że ponad 300MB muzyki wgrało się błyskawicznie), odtwarzacz pozostał zimny, przed wgraniem muzy sformatowałem go.

 

To tyle, jeśli problem nie zniknie do piątku, to zapewne oddam tę mp3, nie będę się bawił w serwisy, ani czekał na jakieś firmware. Być może po wgraniu nowego softu w tym SE nie "wyrabia" cpu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To tyle, jeśli problem nie zniknie do piątku, to zapewne oddam tę mp3, nie będę się bawił w serwisy, ani czekał na jakieś firmware. Być może po wgraniu nowego softu w tym SE nie "wyrabia" cpu?

Jak na razie, nowego softu do SE nie ma, więc wątpię, żeby z tego wynikało przegrzewanie (zwłaszcza, ze dotyczy tylko jednego egzemplarza), równie dobrze może być winą samej baterii. Ja "przycinanie" zauważyłem od razu, tylko początkowo sądziłem, że źle zrippowałem pliki. W tej chwili moja SE jest w serwisie i w zgłoszeniu pojawiła się adnotacja: "IRIVER T60 (2GB) Stwierdzono uszkodzenie". Zatem jest szansa, że albo naprawią, albo wymienią na dobrą, albo zwrócą kasę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

(...)W tej chwili moja SE jest w serwisie i w zgłoszeniu pojawiła się adnotacja: "IRIVER T60 (2GB) Stwierdzono uszkodzenie". Zatem jest szansa, że albo naprawią, albo wymienią na dobrą, albo zwrócą kasę.

 

Od rana w pracy się nad tym odtwarzaczem zastanawiam - sądzę, że w serwisie nie mają szans na naprawienie tej wady, bo co niby mają zrobić? Wina jest prawdopodobnie po stronie software - więc pozostanie czekanie, aż wyjdzie nowa wersja...Mogą co prawda dać drugi odtwarzać, tylko co, jeśli będzie to samo - znowu do serwisu i znowu kolejny miesiąc czekania? Bezsens...

Teraz pozostaje mi się tylko zastanowić, czy zaakceptować tę wadę i czekać na nowy soft (nie ma gwarancji, że w ogóle wyjdzie, a jak wyjdzie, że uda się go zainstalować!), czy też zwrócić towar i zażądać zwrotu pieniędzy. Chyba niestety zrobię to drugie (póki jeszcze nie minęła rękojmia).

Najbardziej irytuje to, że celowo wybrałem lepszą mp3 i takie kwiatki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tarkus - nie nazwałbym tego 'szansą', jeżeli odtwarzacz (na gwarancji) jest uszkodzony nie z Twojej winy to obowiązkiem serwisu/sklepu jest go naprawić/wymienić/zwrócić kasę.

 

Mts - a nie możesz zaczekać ze zwrotem do przyszłego tygodnia? Ja już odesłałem swój odtwarzacz do serwisu i pewnie w przyszłym tygodniu dostanę nowy egzemplarz, wówczas od razu podzielę się wrażeniami na forum. Jeżeli nie będzie przycinał - co w jakimś stopniu będzie mogło świadczyć o felerności zaledwie kilku ezgemplarzy - to może lepiej starać się o wymianę niż zwrot kasy? No ale to już Twoja decyzja.

 

Jeszcze jedno - czy pisząc 'rękojmia' miałeś na myśli okres 10 dni roboczych, podczas których możesz zwrócić towar do sklepu? Te 10 dni masz na odesłanie, kiedy po prostu się rozmyślisz i stwierdzisz, że jednak nie chcesz tego, co kupiłeś [a owo jest sprawne w 100%]. Jeżeli się nie mylę, w naszym przypadku, gdzie odtwarzacz jest uszkodzony, nie musisz się stresować terminem 10 dni, bo gwarancja trwa rok i to na nią patrzysz - zwracasz nie z własnego widzimisię, ale z powodu usterki.

 

... Czy jednak się mylę? :]

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK, powiedzmy, że serwis nie będzie w stanie naprawić, wymieni na nowy, a nowy będzie taki sam. Czy wtedy będę go reklamował w serwisie, czy gdzie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Calkowicie podpisuje sie pod faktami ktore tu przywolujecie. Dostalam ten odtwarzacz na prezent i dopiero teraz ostro sie wzielam za jego testowanie. Frustrujace przycinanie od razu rzucilo mi sie w uszy, choc przyznam sie, ze zaleznie od rodzaju muzyki mozna to przeoczyc na poczatku lecz w koncu irytacja dopadnie chyba kazdego. Z moich testow wynika ze przycinanie uspokaja sie gdy ustawi sie wyswietlacz na tryb "podswietlony caly czas". Mozecie to przetestowac u siebie, ja moge tylko zapewnic ze przy takich ustawieniach nie zdarzylo mi sie przylapac na mikro pauzach t60SE. Oczywiscie to mnie w zaden sposob nie zadowala (wg info zamieszczonego w necie ver SE ma obnizone zuzycie energi dzieki czemu ma grac na jednym paliszku do 40h) bo nie po to mamy opcje wygaszana ekranu (mniejsze zyzucie) zeby go caly czas podswietlac bo inaczej grozba przycinania.

Czytalam sobie ta wasza dyskusje z uwaga i tylko kiwalam glowa.

Nie bede ukrywac ze nakrecilam sie na tego irivera, dobila mnie informacja ze juz go nie robia jednak udalo sie dostac i to jeszcze wyszlo ze ver SE (40h grania). Nie rozumiem dlaczego iriver zrezygnowal z choc jednego modelu ktory bylby zasilany bateryjkami AAA - choc jednego aktualnie produkowanego. Moj MuVo poczciwy ( tak jak wasz z wyrobiona klapka jest w uzyciu mojego taty juz teraz, dziala bez zazutu juz z 5 lat min).

Pierwsze zetkniecie namacalne z iriverem i przyznam ze to przycinanie mocno mnie zniesmaczylo. Mam nadzieje ze cos zadzialaja, na razie bede sledzic rozwoj sytuacji tu.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mts - a nie możesz zaczekać ze zwrotem do przyszłego tygodnia? Ja już odesłałem swój odtwarzacz do serwisu i pewnie w przyszłym tygodniu dostanę nowy egzemplarz, wówczas od razu podzielę się wrażeniami na forum. Jeżeli nie będzie przycinał - co w jakimś stopniu będzie mogło świadczyć o felerności zaledwie kilku ezgemplarzy - to może lepiej starać się o wymianę niż zwrot kasy? No ale to już Twoja decyzja.

 

Jeszcze jedno - czy pisząc 'rękojmia' miałeś na myśli okres 10 dni roboczych, podczas których możesz zwrócić towar do sklepu? Te 10 dni masz na odesłanie, kiedy po prostu się rozmyślisz i stwierdzisz, że jednak nie chcesz tego, co kupiłeś [a owo jest sprawne w 100%]. Jeżeli się nie mylę, w naszym przypadku, gdzie odtwarzacz jest uszkodzony, nie musisz się stresować terminem 10 dni, bo gwarancja trwa rok i to na nią patrzysz - zwracasz nie z własnego widzimisię, ale z powodu usterki.

... Czy jednak się mylę? :]

 

Oddałem mój odtwarzacz do sprawdzenia, mam nadzieję, że zrobiłem dobrze, bo rękojmię na pewno już stracę - zanim sprawdzą w serwisie ten odtwarzacz z pewnością minie 10 dni. Co do gwarancji i zwrócenia towaru, to wydaje mi się, że przy uszkodzonym urządzeniu gwarancja zapewnia po prostu jego naprawę lub wymianę na nowy. Zwrot pieniędzy jest już chyba kwestią umowną - jeśli np. nie potrafią naprawić usterki a inny egzemplarz również będzie posiadał wadę.

 

Najbardziej w tym wszystkim irytuje mnie fakt, że zamiast kupić towar i go używać tylko ściągnąłem sobie kłopot na głowę - jestem człowiekiem dość zajętym, po zwykłej (8-godzinnej) pracy, w domu również pracuję, a teraz, gdy dostanę ten odtwarzacz to znowu będzie testowanie, czy jest dalej to przerwanie czy może już nie. Nie mam na takie ******ły czasu po prostu... Poza tym mam spore wątpliwości co do czynności jakie wykonają w serwisie bowiem to przerwanie potrafi nie wystąpić przy jednokrotnym słuchaniu jakiegoś utworu, dopiero gdy słuchasz już muzyki przez dłuższy czas (i do tego utworu gdzie melodia nie jest zbyt krzykliwa, ani zagłuszania np. głośną sekcją rytmiczną itp.), wtedy zdarza się (i może być w ogóle słyszalne) to milisekundowe "pyknięcie"...Obawiam się, że odtwarzacz wróci z serwisu z informacją, że jest sprawny - a tak nie jest! Wybrałem tę mp3 ze względu na zasilanie baterią AAA, jak najmniejszy wyświetlacz oraz jakość odtwarzania (czyli lepszą elektronikę), przerywanie, choćby milisekundowe, jest absolutnie nie do zaakceptowania. Gdybym miał nie zwracać uwagi na takie rzeczy kupiłbym zwykłego bzyka za 50-80 zł, pełno takich mp3 na rynku.

 

Czekam na info o Waszych perypetiach z zakupem tego sprzętu, sam również napiszę jak się skończyła moja przygoda z nim.

 

PS. Odtwarzacz kupiłem w innym sklepie niż mp3store, bo akurat było to przed Sylwestrem i wspomniany sklep był zamknięty. Jednak sam sklep nie ma tu nic do rzeczy, po prostu prawdopodobnie producent schrzanił dobry odtwarzacz wymyślając mu nowy soft, z którym prawdopodobnie nie radzi sobie jego elektronika. Wydłużanie czasu grania na baterii (co jest chyba główną zmianą modelu SE), w przypadku baterii AAA jest zdumiewającym posunięciem - przecież jeśli nam zdechnie akumulatorek i BARDZO chcemy jeszcze używać odtwarzacza, to zawsze można kupić w pobliskim kiosku nową baterię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie pojawiła się już adnotacja "stwierdzono uszkodzenie". Całkiem więc prawdopodobne, że taka sama pojawi się u ciebie. Być może kończą się już czasy, gdy serwisant częstował klienta śpiewką pt. "Ja tu nic nie słyszę". W każdym razie mieli komunikaty na temat "przycinania", ponoć zaglądają też na nasze forum, więc wątpię, by to zlekceważyli. Zatem albo wyjdzie nowy soft, który zainstalują od razu w serwisie i który rozwiąże problem, albo... będą musieli wybrnąć z tego jakoś inaczej (najprawdopodobniej uznając reklamację). I tutaj zależy, czy cała seria okaże się schrzaniona, czy tylko pojedyncze egzemplarze. Jeśli pojedyncze, to wymienią na sprawny. Jeśli cała seria, to zwrócą kasę lub... wymienią na niesprawny. Ale wówczas i tak na mój rozum rękojmia na nowy odtwarzacz powinna biec od początku i tu przysługiwałby nam zwrot kasy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie zajrzałem na stronę serwisu - uszkodzenie stwierdzono. Nie ma co się stresować na zapas, że serwis kogoś spławi (Tarkus, tak btw, gdyby w serwisie stwierdzili, że niczego nie słyszą to dopiero byłby powód do uznania uszkodzenia odtwarzacza ;) ).

 

Gaal - ciekawe info z tym wyświetlaczem. Ja od razu ustawiłem całkowite wygaszenie wyświetlacza po 10s. Szkoda, że nie mogę pogmerać teraz w ustawieniach...

 

Tak w ogóle - 40h ciągłego odtwarzania w SE? Może to jest przyczyną - minipauzy jako nowa, przełomowa technologia oszczedności energii... A na poważnie, wykończyłem kilka aku swoim T60SE i jakoś nie stwierdziłem specjalnie wydłużonego czasu odtwarzania [oczywiście ustawiłem zasilanie z rechargeable], pod tym względem jest podobny do muvo. Nie to, żebym był bardzo zawiedziony podobnym odkryciem, ale nie rozumiem, po co tworzyć takie oderwane od rzeczywistości opisy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Serwis też czeka, oto co napisali - "Problem opisaliśmy i poinformowaliśmy producenta o tym fakcie, czekamy na odpowiedz". Pozdrawiam wszystkich czekających. Ja tymczasem kupiłem już inny player, bez problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic, ciągle to samo. Przypuszczam, że w serwisie czekają na odpowiedź producenta. Widzę, że pojawia się druga edycja w wersji czterogigowej - przypuszczam, że z tym samym defektem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, problem jest bezposrednio zwiazany z podswietlaniem (jak ktos wczesniej zauwazyl), moja T60 4GB pyka tylko raz, po jakims czasie od manipulacji joyem, pozniej wszystko jest ok.

Po przestawieniu podswietlania na 10s, pykanie calkowicie zniklo.

Pozdrawiam.

 

 

Wiesz, ale kupując dany sprzęt nie zakładasz iż będziesz musiał uciekać się do jakiś magicznych sztuczek, tweakingu, po to, aby

dana rzecz chodziła tak, jak powinna śmigać od początku, prawda? To tak jakby kupić sobie nowe auto, i po pierwszym

odpaleniu okazuje się, że nie można wrzucić wstecznego, udaje się to dopiero po włączeniu wycieraczek, czyż nie jest to trochę

nie tak? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Wiesz, ale kupując dany sprzęt nie zakładasz iż będziesz musiał uciekać się do jakiś magicznych sztuczek, tweakingu, po to, aby

dana rzecz chodziła tak, jak powinna śmigać od początku, prawda? To tak jakby kupić sobie nowe auto, i po pierwszym

odpaleniu okazuje się, że nie można wrzucić wstecznego, udaje się to dopiero po włączeniu wycieraczek, czyż nie jest to trochę

nie tak? ;)

 

wcale tak nie twierdze, podaje tylko sposob rozwiazania ktory moze przydac sie innym. osobiscie nie mam czasu na odsylanie do serwisu/czekanie/odbieranie przesylek, wiec mi to rozwiazanie, do chwili dostarczenia nowego softu odpowiada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, problem jest bezposrednio zwiazany z podswietlaniem (jak ktos wczesniej zauwazyl), moja T60 4GB pyka tylko raz, po jakims czasie od manipulacji joyem, pozniej wszystko jest ok.

Po przestawieniu podswietlania na 10s, pykanie calkowicie zniklo.

Pozdrawiam.

 

Wersja 4GB pojawiła się wraz z tą nieszczęsną modyfikacją tego odtwarzacza: SE, jednak nigdzie w Polsce nie widziałem możliwości jej zakupu (gdybym wiedział o niej kupiłbym właśnie ją, bo 2 GB - a raczej 1.7 - to trochę za mało). Nie używasz polskich znaków diakrytycznych, czyli pewnie klikasz z za granicy? Nie rozumiem dlaczego dystrybutorzy nie sprowadzają tej wersji w Polsce...chętnie bym zamienił tę 2GB na 4GB z dopłatą, ale sklep gdzie kupiłem już w ogóle wycofał ten model irivera ze sprzedaży (pewnie wystraszyli się wady).

 

Co do mojej reklamacji, to nie mam żadnego znaku z serwisu od momentu oddania towaru do sprawdzenia, co zrobiłem przez sklep w którym go kupiłem. Polecono mi czekać na telefon z serwisu i sprawdzać emaile - jak na razie bez odzewu, co zaczyna być mocno irytujące, bo nawet nie wiem co stwierdzono.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No, ja dostałem taką odpowiedź:

 

W związku z przedłużającym sie czasem naprawy Państwa sprzetu informujemy, że sprzętu nie udało się naprawić w serwisie lokalnym i musiał zostać wysłany do serwisu producenta co może wydłużyć czas naprawy.

Za niedogodności przepraszamy w imieniu swoim jak i producenta. O nowym statusie naprawy bedą Państwo informowani drogą mailową lub telefoniczną.

Zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań, aby czas naprawy był jak najkrótszy.

 

Czekajmy teraz, co powie serwis producenta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Zarejestruj się aby mieć większy dostęp do zasobów forum. Przeczytaj regulamin Warunki użytkowania i warunki prywatności związane z plikami cookie Polityka prywatności