ceb00la Opublikowano 13 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 Witam Kilka miesięcy temu kupiłem słuchawki SM PL12 na allegro i niedawno zauważyłem, że lewa słuchawka gra ciszej i ma trochę przytłumiony dźwięk. Da się coś samemu z tym zrobić, czy wysłać na gwarancję? Czy w przypadku wysyłki na gwarancję muszę dołączyć gumki itp.? Wystarczy samo pudełko+słuchawki? Kupowałem od http://www.allegro.pl/show_user.php?uid=13823209 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filip369 Opublikowano 30 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2010 reklamuj to w końcu wada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simple Opublikowano 30 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2010 Może po prostu rzadko czyści się uszka i zatkała się siateczka przy słuchawce? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deka87 Opublikowano 30 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2010 Może po prostu rzadko czyści się uszka i zatkała się siateczka przy słuchawce? Nie wyobrażam sobie jakim trzeba by być brudasem żeby zatkać siateczkę, bez przesady. Coś mi się zdaje że z tymi SoundMAGICami będzie tak samo jak z Ep-630 - na początku wszyscy mówili że są cacy, a potem jak się okazało że po pewnym czasie pada jedna słuchawka to już są be. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simple Opublikowano 30 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2010 Przecież ta siateczka działa na takiej samej zasadzie jak filtr w aucie (czy to oleju, czy innego badziewia). Zapobiega przedostawaniu się brudu do wnętrza słuchawki. Myślisz, że jak wkładasz słuchawkę do ucha, to nic się nie osadza na siateczce? Jak wyjmiesz, to tak samo wilgoć przyciągnie kurz, a z czasem się po prostu zalepi otwór. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deka87 Opublikowano 30 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2010 No ale to raczej byłoby widać, poza tym zatykałyby się w miarę równomiernie więc nie byłoby efektu że jedna gra ciszej. Nie wiem jak to udowodnić, ale moim zdaniem na 100% to nie wina siateczki. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
D@rkSid3 Opublikowano 9 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 No i stało się to samo u mnie. Najlepsze że ja ich praktycznie nie używałem, tylko moja siostra. I trzeba by wysłać na gwarancje. A najlepsze jest to iż nie pamiętam jak je kupiłem. Pamiętam tylko że poprzez nasze forum. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deka87 Opublikowano 11 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 W moich PL11, które odebrałem z poczty kilka godzin temu też padła już lewa słuchawka - tak jakby przerywa pod wpływem ciśnienia powstałego od wkładania słuchawki do ucha, jak ciśnienie się wyrówna to załapuje, ale minimalny ruch głową, albo otwarcie ust, czyli minimalna zmiana ciśnienia w kanale usznym powoduje tak jakby wyłączenie słuchawki. Dlatego mam kilka pytań: Na jakich zasadach i jak reklamuje się słuchawki - gdzie należy je wysłać i czy koszt wysyłki pokrywa producent, a jeśli tak to w jaki sposób ? Czy wystarczy pudełko i karta gwarancyjna z naklejką na której jest data produkcji z numerem seryjnym czy musi być też paragon ze sklepu w którym się kupowało i co w przypadku jeśli nie ma się paragonu (kupowałem na Allegro) a gwarancja jeszcze obowiązuje i ile trwa cała procedura ? Chyba nie chciałbym zwrotu pieniędzy bo jednak słuchawki już się częściowo wygrzały i zaczyna mi się podobać ich brzmienie, poza tym kupiłem je za 55 zł + 8 zł przesyłka więc taniej już nigdzie nie znajdę, a do 70-80 zł ciężko będzie kupić lepsze słuchawki. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
D@rkSid3 Opublikowano 11 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 Deka, wysłałem wiadomość z pytaniem do tego sprzedawcy z allegro (jednak nie kupiłem ich na forum. ). Czekam na odpowiedź. Jak ją dostanę to i ciebie poinformuje o warunkach realizacji gwarancji. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deka87 Opublikowano 11 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 Ja wysłałem maila do oficjalnego przedstawiciela (soundmagic@soundmagic.pl) w Polsce z pytaniami jak we wcześniejszym poście, ale otrzymałem taką odpowiedź: Jeżeli słuchawki zostały zakupione bezpośrednio u nas, to wszelkie informacje zawarte są w karcie gwarancyjnej (w załączniku). a załącznik dodałem do załącznika pod postem, ale wynika z niego że trzeba mieć dowód zakupu czyli jakiś paragon, a ja takiego nie mam bo kupowałem na Allegro, ale przecież do ch*ja gwarancja obowiązuje więc co za różnica czy ja wyślę słuchawki czy sprzedający, a jeśli dostałbym słuchawki na prezent, czyli bez paragonu, bo raczej wraz z prezentem paragonu się nie daje to tak jakbym dostał prezent bez gwarancji ? Wynika z tego że brak paragonu unieważnia gwarancję, mimo tego że na karcie gwarancyjnej jest umieszczona data od której obowiązuje 12 miesięczna gwarancja. Paranoja. Gwarancja.pdf 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simple Opublikowano 11 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 To tak jakbyś dostał prezent bez gwarancji. Nie od dziś wiadomo, że paragon jest potrzebny do jej egzekwowania. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deka87 Opublikowano 11 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 No to mam zonka, pozostaje mi tylko negocjować ze sprzedającym zwrot pieniędzy, przez co stracę tylko pieniądze za wysyłki w tą i z powrotem, a szkoda bo po wygrzaniu polubiłem te słuchawki 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simple Opublikowano 11 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 Nie sądzę, żebyś bez paragonu dostał zwrot kasy. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deka87 Opublikowano 11 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 ale kupowałem na Allegro i żadnego paragonu wraz z przesyłką nie dostałem, a komentarza jeszcze nie wystawiłem więc myślę że sprzedającemu powinno zależeć na pozytywnym zakończeniu tej sprawy. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simple Opublikowano 11 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 A możesz powiedzieć, od kogo kupowałeś? Jeżeli nie dostałeś paragonu, to zapewne kupowałeś od osoby prywatnej. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deka87 Opublikowano 11 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 Sorry myślałem że w tym temacie już podawałem linka do aukcji, ale jednak w innym. http://allegro.pl/item896477181_sluchawki_soundmagic_pl11.html 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simple Opublikowano 11 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 Czyli kupiłeś od jakiejś prywatnej osoby. To już musisz się dogadać i stawiać na swoim - powiedzieć, że słuchawki są uszkodzone i żądasz zwrotu pieniędzy. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.