Gość Malas Opublikowano 4 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 jako, że mamy wątek o filmach, a o serialach nie.. co oglądacie? a co polecacie? ja obecnie jest na etapie oglądania wielu seriali Californication, Dexter, House, How i met your mother, scrubs, (to nie serial, ale na upartego..), V. i w sumie wszystkie mogę z czystym sercem polecić, szczególnie, że np. Dexter stał się ostatnio przekozacki. House robi się kiepski, natomiast V się bardzo fajnie zapowiada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baczek Opublikowano 4 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 Polecam jeszcze the Hung, the Skins (ale tylko dwie pierwsze serie) i CSI LV jesli ktos nie ogladal, bo to 10 serii genialnego serialu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Malas Opublikowano 4 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 o, Skins pierwszy sezon też oglądnąłem, ale drugi już dla mnie był lekko nie do zniesienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baczek Opublikowano 4 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 to dobrze, ze nie ogladales 3go Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dj_spinacz Opublikowano 4 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 najnowszy hałs z wilsonem był imo świetny. pierwsze odcinki 6. sezonu rzeczywiscie nie trzymały poziomu poprzednich części, ale nie ssały ;p a oglądam w zasadzie tylko hałsa. na wiecej nie mam czasu;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Malas Opublikowano 4 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 odcinek z wilsonem był taki o, imo świetny był jeszcze wcześniejszy. ale 6 sezon coraz mniej przestaję pałkę ssać chyba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gumiak9 Opublikowano 4 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 Jak dla mnie najlepszy serial to Lost jak ktoś nie oglądał to polecam a od stycznia 6 sezon ostatni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Malas Opublikowano 4 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 jak mogłem zapomnieć o tylu serialach, które oglądam/oglądnąłem i mogę polecić z czystym sumieniem Futurama, Family Guy, Weeds(smutno mi bez tego serialu ), Breaking Bad. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roni11 Opublikowano 4 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 Ja oglądam tylko House'a. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damix Opublikowano 4 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 Hmm oglądam Housa i LOST . W sumie te 2 seriale przypadły mi do gustu a na inne i tak nie miałbym czasu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magnet13 Opublikowano 4 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 Obecnie oglądam: House - do 3 sezonu trzymał poziom, od 4 zaczęło się psuć ale od połowy 6tego znowu pozytywna zwyżka formy Lie To Me - obecnie jeden z ciekawszych seriali, zobaczyłem ze względu na Tima Rotha i pozytywnie zaskoczony cieszę się odcinkami 2giego sezonu Supernatural - dla fanów S-F, sezon 5 aktualnie, ale mimo coraz bardziej pogmatwanej i momentami nudnej fabuły bardzo mi się podoba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simple Opublikowano 4 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 Dexter - czym dalej tym lepiej, How i met your mother - dobra komedia Californication - to chyba z sentymentu do Duchovnego, nie ma bata, fajnie gra , Heroes - czym dalej tym większa kaszanka, oglądam z przyzwyczajenia, Merlin - całkiem fajny serial o przygodach młodego maga, V- zapowiada się nieźle, szkoda że następne odcinki dopiero za 2 miesiące, Flash Forward - całkiem fajny serial z niezłym głównym wątkiem, i niedawno zacząłem oglądać House'a. Schematyczny serial... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jeycam Opublikowano 4 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 Ja teraz męczę Jin'a - świetna jdrama. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ralph Opublikowano 4 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 Supernatural - lubie za klimat i polecam tym, ktorzy lubia takie klimaty Heroes - jak wyżej, ja po prostu lubie s-f Dollhouse - za pomysł - teraz jakaś przerwa jest Burn Notice - świetny serial, przezabawne teksty, potrafi wciągnąć - teraz jakaś przerwa jest w nadawaniu The Vampire Diaries - młodzież szkolna, małe miasteczko plus wampiry The Beast - dobry serial + Patrick Swayze. Tylko 13 odcinków - chyba Polsat będzie puszczał ten serial Na nie: Lost - to sie ciagnie dłuzej niż moda na sukces, szczerze to ja juz nie mam pojęcia o co chodzi w tym serialu, ale brat twardziel wciąż go oglada. Ja spasowałem... Prison Break - za długo się ciągło wiec odpuściłem Przymierzam się: Dexter Flash Forward Merlin Polecam zainteresować się: Jake 2.0 - szkoda, że dziwnie go zakonczyli Kyle XY - jak wyżej Day Break - taki "dzień świstaka" Veronica Mars - młoda pani detektyw. Amerykanska młodziez itd. Kompania Braci - świetny wojenny serial Moonlight - wampiry, wampiry i jeszcze raz wampiry Jericho - wybuchaja bomby atomowe, małe miasteczko Terminator - The Sarah Connor Chronicles - dla fanów s-f i terminatorów Knight Rider 2008 - dla fanów Michaela Knighta i Kita The IT Crowd - serial komediowy dla informatyków Z kultowych, tak dla przypomnienia sobie: MacGyver Nieustraszony - kit i Drużyna A Airwolf Robin Of Sherwood - najlepszy serial o Robinie w kapturze Twin Peaks - słynne miasteczko Allo Allo - świetna komedia Nietypowe: Survivorman - sztuka przetrwania Ultimate Survival - jak wyżej Ice Road Truckers - opowieść o ludziach żyjących na lodzie. Zamarznięte jeziora w Kanadzie i ogromne ciezarówki Polskie: Zmiennicy Czterej pancernych i pies Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Malas Opublikowano 4 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 Jericho - wybuchaja bomby atomowe, małe miasteczko szkoda tego serialu, bo był naprawdę dobry, a zakończyli go tak na szybko. za szybko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dj_spinacz Opublikowano 4 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 rany, Ralph ;d witaj! ;d Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piecho Opublikowano 4 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 Ja męczę House IV sezon, okazyjnie Top Gear. Lostów oglądałem do poprzedniej serii, teraz to kompletnie nie mam pojęcia, o co chodzi. Uciekli z wyspy, ale chcą wracać... Przekombinowane kombinowanie jak dla mnie. Na Discavery lubię Pogromców Mitów - ale to już chyba serial nie jest Z Polskich okazyjnie: -13 posterunek - nawet chyba ostatnio powtarzają -Graczykowie - klasyka -Mamuśki - ot, taki lżejszy humor -Spadkobiercy - czyli prowizorka na całego -Miodowe Lata - stara seria była lepsza... -Grzeszni i Bogaci - Parodia "tasiemców", chyba już go zdjęli. Jak coś mi się przypomni, będę edytował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burgerking Opublikowano 4 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 Ja oglądam: FlashForward - na początku fajny potem coraz gorszy V - fajnie zapowiadający się serial szkoda że następny odc w marcu LOST - wg mnie ******sty nie mogę doczekać się stycznia House - szczególnie ostatni odc mi się podobał Heroes - z odcinka na odcinek coraz gorszy Californication - super serial, ******ście gra Duchovny Top Gear - od czasu do czasu oglądam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fructo Opublikowano 4 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 "House" i "Dexter" na bieżąco - dla mnie mistrzostwo świata. Co się tyczy pierwszego z seriali - myślałem, że aktualny sezon będzie super, tak przynajmniej się zapowiadał. Dobra wersja Grega była dla mnie lepsza, niż zużyta i powoli nudna - zgryźliwa, szkoda, że odeszła w zapomnienie. Ale i tak bardzo przyjemnie się ogląda. A ostatni odcinek "Wilson" - whoah, dla mnie git. Na nowe odcinki Dextera czekam z wypiekami na policzkach - zapowiedzi dwóch ostatnich odcinków obecnego sezonu - będzie mistrz. Poza tym oglądnąłem wszystkie odcinki "True Blood" - trochę szczeniacki, w prawdzie trzyma w napięciu, ale do w/w daleko mu. No i z Połówką "Gotowe na wszystko" - też lubię, choć nie jesteśmy na bieżąco... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrus-g Opublikowano 4 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 Hmm ja ostatnio oglądałem Naznaczonego - IMO jeden z najlepszych jeśli nie najlepszy polski serial jak do tej pory - szkoda że się już skończył - wykonanie IMO godna naśladowania przez innych tematyka też spoko Jakiś czas temu nałogowo oglądałem również Fringe - na granicy światów - obecnie pierwsza seria leci w TVN, ja teraz trochę wypadłem bo nie bardzo mam czas. Tematyka całkiem ciekawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stig Opublikowano 4 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 Top Gear- ostatnio 14 seria i dalej się nie nudzi... No i ALF:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Malas Opublikowano 4 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 umówmy się.. Top Gear się nie znudzi nigdy na przedostatnim odcinku, jak budowali auto, seryjnie, popłakałem się ze śmiechu, szczególnie przy tych ostatnich testach. I do teraz się śmieję jak sobie przypomnę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kombinat Opublikowano 4 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 Dzięki za propozycje, będę wiedział co oglądać bo ostatnio się nudzę - oglądam tylko Dextera i Californication. A z seriali o których jeszcze nikt nie wspominał to polecam My name is Earl. Nie jest to jakaś wybitnie ambitna seria, ale pośmiać się można (czasem bardzo). Odcinki krótkie i przyjemne. Humor mi podpasował, zwłaszcza w dwóch pierwszych sezonach (chociaż w 3 i 4 też zdarzają się pozytywne niespodzianki). No i oczywiście Twin Peaks z tych starszych, wątpię bym oglądnął jeszcze kiedyś lepszy serial. Klimat idealnie trafił w mój gust. Edit, Jak ma ktoś do polecenia coś lekkiego i najlepiej zabawnego (ale na poziomie) to niech pisze. Np. w stylu californication czy my name is earl. Lubię i potrzebuję takiej prostej rozrywki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hesus666 Opublikowano 4 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 standardowo jak wszyscy - top gear, house, cali do tego jakas komedyja czyli Two and a half men - Sheen rządzi w tej roli:P a z takich mniej znanych - ostatnio łykłem 12 odcinków Defying Gravity - niby kolejna space opera, troche widac inspiracje lostami (jakies tajemnice, duzo retrospekcji), ale naprawde świetnie się to zapowiadało, szkoda ze skasowali. ogolnie uwielbiam sci-fi, ale od zakonczenia SG1, atlantisa i Galactiki nie ma nic ciekawego... Universe mi jak narazie szczegolnie nie podeszlo. EDIT: bylbym zapomniał o nieśmiertelnych Simpsonach i South Parku:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ffs Opublikowano 4 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 Californication, Flashpoint, South Park Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.