Skocz do zawartości

mój wysłuzony Meizu E3 padł. Co kupić? :)


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, troche ponad dwa lata temu, dzieki temu forum, dokonałem wyboru swojego odtwarzacza mp3 (a potem słuchawek i jeszcze kilku innych rzeczy ;)). Wtedy wybór padł na Meizu E3. Byłem z niego bardzo zadowolony, ale niestety niedawno odmówił mi on posłuszeństwa. Stoje zatem ponownie przed wyborem sprzetu, a jako ze minely ponad dwa lata, znow jestem kompletnie zielony w tej kwestii. Podejrzewam ze nadal prym wiodą iRivery i Cowony, ale niestety zasoby pieniezne nie pozwalaja mi na zakup odtwarzaczy tych firm. Co zatem polecacie? VEDIA A10? Sansa? MEIZU M3? A moze ktorys z tych tanich iRiverów?

Dwa lata temu za Meizu zaplacilem chyba nieco ponad 200zł i w takiej kwocie chciałbym sie zamknac i teraz. Od odtwarzacza oczekuje co najmniej takiej jakosci grania jak wspomniane E3 i co najmniej tych 15h ciągłego odtwarzania. Mile widziane byloby tez zasilanie akumulatorkami AAA, ale to juz chyba nie te czasy... ;)

 

Odtwarzacza uzywam tlyko i wylacznie poza domem, takze audiofilskie doznania mi sa nie potrzebne. Jakosc wspomnianego E3 byla dlamnie ok.

 

Powiem szczerze, ze zaciekawila mnie ta VEDIA A10...Gra to jakos przyzwoicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sie napalilem na ta Vedie, ale jak poczytałęm o tych problemach z FW to juz mi przeszło....

 

Ten T60 spelnia moje wszystkie wymagania, takze zastanowie sie nad nim. Jedyny minus to to, ze jest cholernie brzydki (jak dla mnie). No ale w koncu player przez 90% czasu uzytkowania i tak lezy w kieszeni.

 

A moze SanDisk c250? Lubie wlasnie takie klasyczne kształty. T5 niestety odpadł ze wzgledu na problemy z kolejkowaniem utworów (jak nie urok to sraczka :/)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No cóż, postanowilem jak najtanszym kosztem zakupic cos znosnie grajacego, a w ciagu kilku miesiecy dozbierac na cos porzadnego.