piggy Opublikowano 13 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 Ot tak jak w tej reklamie: http://www.youtube.com/watch?v=CLwcjuCjYd8 Podoba mi się, choć pewnie jej zabronią... nie wiem, czy w polskiej reklamie można używać nazwy konkurencji??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilar Ezan Opublikowano 13 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 Podoba mi się, choć pewnie jej zabronią... nie wiem, czy w polskiej reklamie można używać nazwy konkurencji??? Można Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KHRoN Opublikowano 13 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 pewnie jej zabronią... to jest reklama internetowa, ona nie ma pojawić się w telewizji... ludzie będą sobie ją pokazywać (tak jak Ty to właśnie zrobiłeś wobec nas) i dotrze do wcale nie mniejszej grupy osób, niż gdyby pojawiła się w TV (a wtedy - przykładowo - ja bym jej nigdy nie zobaczył, bo od wielu lat nie oglądam TV) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pGo Opublikowano 13 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 hmm... niezły pomysł, nie ma co ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ignacy Opublikowano 13 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 Regularnie kupuję na Agito. Świetne ceny, dobra obsługa, bez problemów z reklamacją Mógłbym być ich trendsetterem. MM na szczęście nawet nie mam nigdzie pod nosem. Jedyne co bym tam chyba kupował to CD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KHRoN Opublikowano 13 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 > Jedyne co bym tam chyba kupował to CD i akurat byś przepłacił jak mało na czym w MM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piggy Opublikowano 13 Października 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 To nawet nie wiedziałam, że tak w ogóle wolno, w sumie w Polsce rzadko używa się takich porównań w reklamach. to jest reklama internetowa, ona nie ma pojawić się w telewizji... ludzie będą sobie ją pokazywać (tak jak Ty to właśnie zrobiłeś wobec nas) i dotrze do wcale nie mniejszej grupy osób, niż gdyby pojawiła się w TV (a wtedy - przykładowo - ja bym jej nigdy nie zobaczył, bo od wielu lat nie oglądam TV) no sprytne sprytne, a na pewno jest tańsza niż reklama telewizyjna, bo te ponoć kosztują fortuny. Ja też się staram ostatnio kupować tylko w necie, po co przepłacać i to w takich niesympatycznych sklepach jak MM? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KHRoN Opublikowano 13 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 > no sprytne sprytne nawet nie wiesz jak bardzo... taka reklama faktycznie wirtualnie "nic nie kosztuje" bo reklama w TV kosztuje - dosłownie - majątek... przy którym koszta zrobienia reklamy to jest dosłownie nic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalkorona Opublikowano 13 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 Jak jak oglądałem słuchawki ostatnio w MM to k518dj widziałem za ponad 300 zł ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ignacy Opublikowano 13 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 i akurat byś przepłacił jak mało na czym w MM Te płyty, które mnie interesują w MM chodzą czasami tanio jak nigdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camilos Opublikowano 13 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 E tam, Media jest nie gorszy ze swoimi reklamami: http://pl.youtube.com/watch?v=HI8b_oVohDc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maba Opublikowano 13 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 Dobre i tu jeszcze coś od Saturna; Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krisio06 Opublikowano 13 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 Jeszcze lepsze maba.. Oni mają pomysły.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brajt Opublikowano 13 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 MM ma identyczna prawie: http://pl.youtube.com/watch?v=TT1heQkYQDo&...feature=related Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maba Opublikowano 13 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 Saturna lepsza, IMHO. Chociaż MM w reklamę wrzucił motyw typowo polski - Fiat 126p ;P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4R Opublikowano 13 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 A najlepsze jest to, że MM i Saturn mają jednego właściciela TUTAJ można sobie poczytać o tej dziwnej kampanii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piggy Opublikowano 13 Października 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 hmmm... ciekawe, dzięki za linka, nie wiedziałam o tym :blink: co do tej reklamy z dwoma firmami, to jednak wolę cos takiego jak agito - że po prostu podają fakty (w całkiem sympatyczny sposób na dodatek), a nie takie dosrywanie sobie.... może i śmieszne, ale moim zdaniem tak trochę bez klasy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4R Opublikowano 13 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 Tu nie ma miejsca na klasę, jedynie na kasę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cannabizzz776i99 Opublikowano 13 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 Na temat reklamy internetowej: http://www.newsweek.pl/wydruk/artykul-wydr...p?Artykul=22104 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maba Opublikowano 13 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 wspomniana w tekście reklama bph Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piggy Opublikowano 14 Października 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 W sumie w telewizyjnej reklamie tak niewiele wolno, że nie dziwię się, że firmy przerzucają się z reklamami do internetu. Zwłaszcza że takie agito i tak działa w internecie i tu ma najwięcej klientów. Grunt żeby taki filmik się spodobał i był chętnie przekazywany przez internautów, nie? to jedna z moich ulubionych reklam, niestety wycofana z tv za to w internecie ma się dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wtd Opublikowano 14 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 W sumie w telewizyjnej reklamie tak niewiele wolno, Akurat nazwę konkurencji wolno używać w telewizji tylko o ile jest to jakoś merytorycznie podparte. Nie można dać reklmay "my jesteśmy super a xxx ssie" ale można dać reklamę "ten model lodówki jest u nas tańszy o 20% niż w sklepach xxx*>>>*stan na dzień dd:mm:yy" i wtedy już nikt nie może się przyczepić (o ile te dane są rzeczywiście prawdziwe ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piggy Opublikowano 14 Października 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 to w sumie dziwne, że taki rodzaj reklamy jest tak rzadko używany - mi się podoba, bo pozwala od razu porównać i ustalić wady i zalety produktu/firmy/usługi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wtd Opublikowano 14 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 to w sumie dziwne, że taki rodzaj reklamy jest tak rzadko używany - mi się podoba, bo pozwala od razu porównać i ustalić wady i zalety produktu/firmy/usługi Bo łątwo się na tym wysypać. Drobna nieścisłość która może być inaczej zinterpretowana przez prawników konkurencji i firma jest w czarnej dupie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piggy Opublikowano 14 Października 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 no ale przecież można przedstawić wyniki rzetelnych badań jak w przypadku tej reklamy agito (tam się doczytałam na dole że to wyniki badań Pentora) - no i po kłopocie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.