Skocz do zawartości
WIOSENNA PROMOCJA AUDIO 11.03-04.04.2024 Zapraszamy ×

Smutek, żal I Rozpacz.


matis

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie

 

Pare dni temu stala sie rzecz straszna,

kabel w moich kochanych szczurkach

poprostu sie zlamal, sam.

Nie mam pojecia jak do tego doszlo i

co bylo tego przyczyna.

Nie musze chyba dodawac, ze

sluchaweczki byly otoczone dosyc szczegolna opieka.

Sprzet zakupiony zostal na e-bay.co.uk

 

Plan mam taki.

Wypelniam formularz gwarancyjny (serwisowy) ze strony shure

Pisze ze dowodu zakupu nie mam bo byl to prezent.

Wysylam paczuszke do USA poleconym priorytetem i czekam.

 

Numer na wtyczce to "097" czyli

powinny byc jeszcze objete gwarancja

 

Ktos mial moze podobny problem z sluchawkami Shure

I jak zakonczyla sie ta przygoda z serwisem Shure w USA.

 

A oto ponizej drastyczny widok szkod,

ludzie o slabych nerwach lepiej niech zakryja oczy.

 

gallery_729_197_27694.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kabel w E2 to ich słaby punkt: po prostu pęka. Ja z nimi nigdy problemów nie miałem, ale takie rzeczy się zdarzają (tak BTW E2c to były moje pierwsze Shure'y które mi się NIE popsuły :P).

Serwis Shure USA jest dość wyluzowany więc masz spore szanse na dostanie nowego egzemplarza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

W koncu cos ruszylo w mojej sprawie.

Zylem ostatnio w ciaglym napieciu

z mysla ze moje sluchawki zaginely

gdzies w podrozy za wielka wode.

Naczytalem sie tez o zmianie

polityki gwarancyjnech SHURE'a

i o tym ze bez dowodu zakupu

nie ma szans na wymiane sprzetu.

Tymczasem 31 I 2008 dostalem list

(papierowy nie mail) od firmy SHURE.

Tresc listu w zaczniku.

Wnioskuje, ze teraz na dniach

powinienem sie spodziewac paczuszki

ze sluchaweczkami.

Nareszcie.

Brak akustycznej izolacji od otoczenia

podczas sluchania muzyki na miescie

jest delikatnie mowiac irytujacy :D

DSCF2153a.jpg

DSCF2155a.jpg

DSCF2156a.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie chce sie czepiac ale tam jest napisane ze shurki twe byly "replaced" czyli wymienione i ze shure zastrzega sobie prawo do wymiany na identyczny, badz o identycznych wlasciwosciach... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ile zapłaciłeś za wysyłkę do usa?

List polecony priorytetowy do USA kosztowal 10zł

 

nie chce sie czepiac ale tam jest napisane ze shurki twe byly "replaced" czyli wymienione i ze shure zastrzega sobie prawo do wymiany na identyczny, badz o identycznych wlasciwosciach... ;)

Tak, jest napisane, ze

zostana wymienione na SCL2-K.

Czyli E2C-N, ktore maja teraz inna nazwe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

porządna firma ;)

 

czy westone też tak dobrze traktuje klienta...?

 

Moje Westone'y poleciały już 2 tygodnie temu i czekam. Co i jak napisze jak dojdą. Zaskoczyli mnie np tym że w ogolę odpisali na maila dotyczącego naprawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tez wysylalem UM2 do naprawy swego czasu.

Nie mialem paragonu ani dowodu zakupu - przedstawilem jednak wyciag z paypala. (kupowalem u zoltona2)

Takze odpisali na maila oraz dostalem w zamian sprawne sluchawki.

 

A co do Shure i nowej polityki ?

Coz - moze wyglada na to, ze nie jest tak zle ?? :D:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tez wysylalem UM2 do naprawy swego czasu.

Nie mialem paragonu ani dowodu zakupu - przedstawilem jednak wyciag z paypala. (kupowalem u zoltona2)

Takze odpisali na maila oraz dostalem w zamian sprawne sluchawki.

 

A co do Shure i nowej polityki ?

Coz - moze wyglada na to, ze nie jest tak zle ?? :D:)

 

Dobrze tez nie jest. Znam przynajmniej jedna osobe ktora musiala zaplacic za naprawe bo nie miala paragonu - wiec to loteria

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałeś jakiś paragon czy cus, czy tak na czysto wysłałeś...?

 

Słuchawki były po znajomości kupowane, jednak przez e-bay, osobę która mi sprowadzała poprosiłem o screeny z e-baya, wydrukowałem (tak żeby było widać cenę oraz nawę i datę zakupu - bo tego wymaga W.), załączyłem zdjęcia opis usterki, maila z nijakim Dale'm z Westone i wysłałem poczta polską priorytetem, Pani w okienku powiedziała że 5 dni i powinny być w stanach, ale coś wątpię szczerze mówiąc...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hey

Dzis nadszedł kres mojej przygody

z gwarancyjna wymiana shurkow.

Przyszla paczuszka a w niej

tak jak mialo byc czyli blister z SCL2-K.

 

Nie wiem czy to tylko moje wrazenie

ale chyba Shure zmienił jednak tworzywo,

z ktorego zrobiona jest otulina przewodu.

Wydaje mi sie ze ten nowy jest

jakis taki bardziej miekki.

Takze zobaczymy jak dlugo wytrzymie :P

 

pozdrawiam matis

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć. Też mam E2C i moim zdaniem niestety sam sobie przeciąłeś ten kabel. Według mnie to wina konstrukcji etui (piszesz, że o nie dbałeś, więc pewnie przechowywałeś je w nim?). Jeśli wkładasz słuchawki tak, jak każe instrukcja (czyli najpierw słuchawki, a później nawijasz kabel i zamykasz), kabel od każdej słuchawki (dokładnie w tym miejscu, w którym Tobie pękł) jest napięty przy krawędzi ostrego plastiku etui. Nie ma siły - po jakimś czasie musi pęknąć.

Ja rozwiązałem to tak, że najpierw nawijam kabel, a potem wkładam do środka słuchawki, ale w taki sposób, żeby plastik nie "ranił" kabla.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy

zdajesz sobie z tego sprawe, ale

mozna dbac o sluchawki

nie noszac ich w etui.

Swoja droga radze zajrzec na

head-fi.org, to

dowiesz sie , ze

pekajacy kabel w SHURE'ach

jest dosyc czestym zjawiskiem.

Takze Twoja teoria w moim przypadku

raczej sie nie sprawdzi. :P

 

PS. Wedlug instrukcji

nawijanie kabla na szpule

powinno zaczynac sie od wtyku.

TUTAJ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim razie wynika, że kabel pękł sam z siebie; trochę nieciekawie, bo niewykluczone, że mnie też to spotka :-( W każdym razie gratuluję pozytywnego załatwienia sprawy i życzę dalszego rozwijania technik dbania-o-słuchawki-nie-używając-etui. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Również jestem posiadaczem słuchawek shure'a (e2g) i niestety mnie również dotknął problem pękniętego kabla. Słuchawki kupiłem około rok temu, bez rachunku, na ebay... zastanawiam się czy są jeszcze na gwarancji jednakże nie wiem jak rozszyfrować napis na wtyczce -'066'. Więc jak eksperci -są jeszcze na gwarancji czy już nie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Zarejestruj się aby mieć większy dostęp do zasobów forum. Przeczytaj regulamin Warunki użytkowania i warunki prywatności związane z plikami cookie Polityka prywatności