matis Posted December 27, 2007 Report Share Posted December 27, 2007 Witajcie Pare dni temu stala sie rzecz straszna, kabel w moich kochanych szczurkach poprostu sie zlamal, sam. Nie mam pojecia jak do tego doszlo i co bylo tego przyczyna. Nie musze chyba dodawac, ze sluchaweczki byly otoczone dosyc szczegolna opieka. Sprzet zakupiony zostal na e-bay.co.uk Plan mam taki. Wypelniam formularz gwarancyjny (serwisowy) ze strony shure Pisze ze dowodu zakupu nie mam bo byl to prezent. Wysylam paczuszke do USA poleconym priorytetem i czekam. Numer na wtyczce to "097" czyli powinny byc jeszcze objete gwarancja Ktos mial moze podobny problem z sluchawkami Shure I jak zakonczyla sie ta przygoda z serwisem Shure w USA. A oto ponizej drastyczny widok szkod, ludzie o slabych nerwach lepiej niech zakryja oczy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nfsu Posted December 27, 2007 Report Share Posted December 27, 2007 Kabel w E2 to ich słaby punkt: po prostu pęka. Ja z nimi nigdy problemów nie miałem, ale takie rzeczy się zdarzają (tak BTW E2c to były moje pierwsze Shure'y które mi się NIE popsuły ). Serwis Shure USA jest dość wyluzowany więc masz spore szanse na dostanie nowego egzemplarza. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zaleś Posted December 28, 2007 Report Share Posted December 28, 2007 Może to Ci pomoże: http://forum.mp3store.pl/index.php?showtop...st&p=233173 http://forum.mp3store.pl/index.php?showtop...st&p=255108 http://forum.mp3store.pl/index.php?showtop...st&p=263158 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
matis Posted January 2, 2008 Author Report Share Posted January 2, 2008 Ok wielkie dzieki za wsparcie. Dzis sluchawki zostaly wyslane do usa. Teraz pozostaje tylko cierpliwie czekac. peace Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
javacris Posted January 2, 2008 Report Share Posted January 2, 2008 napisz jak się zakończy ta przygoda :] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
matis Posted February 2, 2008 Author Report Share Posted February 2, 2008 W koncu cos ruszylo w mojej sprawie. Zylem ostatnio w ciaglym napieciu z mysla ze moje sluchawki zaginely gdzies w podrozy za wielka wode. Naczytalem sie tez o zmianie polityki gwarancyjnech SHURE'a i o tym ze bez dowodu zakupu nie ma szans na wymiane sprzetu. Tymczasem 31 I 2008 dostalem list (papierowy nie mail) od firmy SHURE. Tresc listu w zaczniku. Wnioskuje, ze teraz na dniach powinienem sie spodziewac paczuszki ze sluchaweczkami. Nareszcie. Brak akustycznej izolacji od otoczenia podczas sluchania muzyki na miescie jest delikatnie mowiac irytujacy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
javacris Posted February 2, 2008 Report Share Posted February 2, 2008 porządna firma czy westone też tak dobrze traktuje klienta...? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boolin Posted February 2, 2008 Report Share Posted February 2, 2008 gratuluje. tak tutaj straszyli a jak widac sprawa potoczyła się pozytywnie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roni11 Posted February 2, 2008 Report Share Posted February 2, 2008 A ile zapłaciłeś za wysyłkę do usa? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
świstak Posted February 2, 2008 Report Share Posted February 2, 2008 nie chce sie czepiac ale tam jest napisane ze shurki twe byly "replaced" czyli wymienione i ze shure zastrzega sobie prawo do wymiany na identyczny, badz o identycznych wlasciwosciach... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
matis Posted February 2, 2008 Author Report Share Posted February 2, 2008 A ile zapłaciłeś za wysyłkę do usa? List polecony priorytetowy do USA kosztowal 10zł nie chce sie czepiac ale tam jest napisane ze shurki twe byly "replaced" czyli wymienione i ze shure zastrzega sobie prawo do wymiany na identyczny, badz o identycznych wlasciwosciach... Tak, jest napisane, ze zostana wymienione na SCL2-K. Czyli E2C-N, ktore maja teraz inna nazwe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
piotrus-g Posted February 2, 2008 Report Share Posted February 2, 2008 porządna firma czy westone też tak dobrze traktuje klienta...? Moje Westone'y poleciały już 2 tygodnie temu i czekam. Co i jak napisze jak dojdą. Zaskoczyli mnie np tym że w ogolę odpisali na maila dotyczącego naprawy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
javacris Posted February 2, 2008 Report Share Posted February 2, 2008 miałeś jakiś paragon czy cus, czy tak na czysto wysłałeś...? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fallow Posted February 3, 2008 Report Share Posted February 3, 2008 Ja tez wysylalem UM2 do naprawy swego czasu. Nie mialem paragonu ani dowodu zakupu - przedstawilem jednak wyciag z paypala. (kupowalem u zoltona2) Takze odpisali na maila oraz dostalem w zamian sprawne sluchawki. A co do Shure i nowej polityki ? Coz - moze wyglada na to, ze nie jest tak zle ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dawindyk Posted February 3, 2008 Report Share Posted February 3, 2008 Ja tez wysylalem UM2 do naprawy swego czasu. Nie mialem paragonu ani dowodu zakupu - przedstawilem jednak wyciag z paypala. (kupowalem u zoltona2) Takze odpisali na maila oraz dostalem w zamian sprawne sluchawki. A co do Shure i nowej polityki ? Coz - moze wyglada na to, ze nie jest tak zle ?? Dobrze tez nie jest. Znam przynajmniej jedna osobe ktora musiala zaplacic za naprawe bo nie miala paragonu - wiec to loteria Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
piotrus-g Posted February 3, 2008 Report Share Posted February 3, 2008 miałeś jakiś paragon czy cus, czy tak na czysto wysłałeś...? Słuchawki były po znajomości kupowane, jednak przez e-bay, osobę która mi sprowadzała poprosiłem o screeny z e-baya, wydrukowałem (tak żeby było widać cenę oraz nawę i datę zakupu - bo tego wymaga W.), załączyłem zdjęcia opis usterki, maila z nijakim Dale'm z Westone i wysłałem poczta polską priorytetem, Pani w okienku powiedziała że 5 dni i powinny być w stanach, ale coś wątpię szczerze mówiąc... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
matis Posted February 4, 2008 Author Report Share Posted February 4, 2008 Hey Dzis nadszedł kres mojej przygody z gwarancyjna wymiana shurkow. Przyszla paczuszka a w niej tak jak mialo byc czyli blister z SCL2-K. Nie wiem czy to tylko moje wrazenie ale chyba Shure zmienił jednak tworzywo, z ktorego zrobiona jest otulina przewodu. Wydaje mi sie ze ten nowy jest jakis taki bardziej miekki. Takze zobaczymy jak dlugo wytrzymie pozdrawiam matis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zyrafu Posted February 5, 2008 Report Share Posted February 5, 2008 Cześć. Też mam E2C i moim zdaniem niestety sam sobie przeciąłeś ten kabel. Według mnie to wina konstrukcji etui (piszesz, że o nie dbałeś, więc pewnie przechowywałeś je w nim?). Jeśli wkładasz słuchawki tak, jak każe instrukcja (czyli najpierw słuchawki, a później nawijasz kabel i zamykasz), kabel od każdej słuchawki (dokładnie w tym miejscu, w którym Tobie pękł) jest napięty przy krawędzi ostrego plastiku etui. Nie ma siły - po jakimś czasie musi pęknąć. Ja rozwiązałem to tak, że najpierw nawijam kabel, a potem wkładam do środka słuchawki, ale w taki sposób, żeby plastik nie "ranił" kabla. Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
matis Posted February 5, 2008 Author Report Share Posted February 5, 2008 Nie wiem czy zdajesz sobie z tego sprawe, ale mozna dbac o sluchawki nie noszac ich w etui. Swoja droga radze zajrzec na head-fi.org, to dowiesz sie , ze pekajacy kabel w SHURE'ach jest dosyc czestym zjawiskiem. Takze Twoja teoria w moim przypadku raczej sie nie sprawdzi. PS. Wedlug instrukcji nawijanie kabla na szpule powinno zaczynac sie od wtyku. TUTAJ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zyrafu Posted February 5, 2008 Report Share Posted February 5, 2008 W takim razie wynika, że kabel pękł sam z siebie; trochę nieciekawie, bo niewykluczone, że mnie też to spotka :-( W każdym razie gratuluję pozytywnego załatwienia sprawy i życzę dalszego rozwijania technik dbania-o-słuchawki-nie-używając-etui. Pozdrawiam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kris248 Posted May 3, 2008 Report Share Posted May 3, 2008 Również jestem posiadaczem słuchawek shure'a (e2g) i niestety mnie również dotknął problem pękniętego kabla. Słuchawki kupiłem około rok temu, bez rachunku, na ebay... zastanawiam się czy są jeszcze na gwarancji jednakże nie wiem jak rozszyfrować napis na wtyczce -'066'. Więc jak eksperci -są jeszcze na gwarancji czy już nie? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boolin Posted May 3, 2008 Report Share Posted May 3, 2008 hmm sa z 2006 roku tylko nie wiem czy z 6 dnia czy miesciaca Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Asar Posted May 3, 2008 Report Share Posted May 3, 2008 moze mi ktos zrobic zdjecie i przeslac w ktorym miejscu jest ta data bo ja nie mam moze zostala zmyta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boolin Posted May 3, 2008 Report Share Posted May 3, 2008 na jacku Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eternality Posted May 3, 2008 Report Share Posted May 3, 2008 zmyta ?? prędzej masz fake'i Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.