Jump to content

Smutek, żal I Rozpacz.


matis

Recommended Posts

Witajcie

 

Pare dni temu stala sie rzecz straszna,

kabel w moich kochanych szczurkach

poprostu sie zlamal, sam.

Nie mam pojecia jak do tego doszlo i

co bylo tego przyczyna.

Nie musze chyba dodawac, ze

sluchaweczki byly otoczone dosyc szczegolna opieka.

Sprzet zakupiony zostal na e-bay.co.uk

 

Plan mam taki.

Wypelniam formularz gwarancyjny (serwisowy) ze strony shure

Pisze ze dowodu zakupu nie mam bo byl to prezent.

Wysylam paczuszke do USA poleconym priorytetem i czekam.

 

Numer na wtyczce to "097" czyli

powinny byc jeszcze objete gwarancja

 

Ktos mial moze podobny problem z sluchawkami Shure

I jak zakonczyla sie ta przygoda z serwisem Shure w USA.

 

A oto ponizej drastyczny widok szkod,

ludzie o slabych nerwach lepiej niech zakryja oczy.

 

gallery_729_197_27694.jpg

Link to comment
Share on other sites

Kabel w E2 to ich słaby punkt: po prostu pęka. Ja z nimi nigdy problemów nie miałem, ale takie rzeczy się zdarzają (tak BTW E2c to były moje pierwsze Shure'y które mi się NIE popsuły :P).

Serwis Shure USA jest dość wyluzowany więc masz spore szanse na dostanie nowego egzemplarza.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

W koncu cos ruszylo w mojej sprawie.

Zylem ostatnio w ciaglym napieciu

z mysla ze moje sluchawki zaginely

gdzies w podrozy za wielka wode.

Naczytalem sie tez o zmianie

polityki gwarancyjnech SHURE'a

i o tym ze bez dowodu zakupu

nie ma szans na wymiane sprzetu.

Tymczasem 31 I 2008 dostalem list

(papierowy nie mail) od firmy SHURE.

Tresc listu w zaczniku.

Wnioskuje, ze teraz na dniach

powinienem sie spodziewac paczuszki

ze sluchaweczkami.

Nareszcie.

Brak akustycznej izolacji od otoczenia

podczas sluchania muzyki na miescie

jest delikatnie mowiac irytujacy :D

DSCF2153a.jpg

DSCF2155a.jpg

DSCF2156a.jpg

Link to comment
Share on other sites

nie chce sie czepiac ale tam jest napisane ze shurki twe byly "replaced" czyli wymienione i ze shure zastrzega sobie prawo do wymiany na identyczny, badz o identycznych wlasciwosciach... ;)

Link to comment
Share on other sites

A ile zapłaciłeś za wysyłkę do usa?

List polecony priorytetowy do USA kosztowal 10zł

 

nie chce sie czepiac ale tam jest napisane ze shurki twe byly "replaced" czyli wymienione i ze shure zastrzega sobie prawo do wymiany na identyczny, badz o identycznych wlasciwosciach... ;)

Tak, jest napisane, ze

zostana wymienione na SCL2-K.

Czyli E2C-N, ktore maja teraz inna nazwe.

Link to comment
Share on other sites

porządna firma ;)

 

czy westone też tak dobrze traktuje klienta...?

 

Moje Westone'y poleciały już 2 tygodnie temu i czekam. Co i jak napisze jak dojdą. Zaskoczyli mnie np tym że w ogolę odpisali na maila dotyczącego naprawy.

Link to comment
Share on other sites

Ja tez wysylalem UM2 do naprawy swego czasu.

Nie mialem paragonu ani dowodu zakupu - przedstawilem jednak wyciag z paypala. (kupowalem u zoltona2)

Takze odpisali na maila oraz dostalem w zamian sprawne sluchawki.

 

A co do Shure i nowej polityki ?

Coz - moze wyglada na to, ze nie jest tak zle ?? :D:)

Link to comment
Share on other sites

Ja tez wysylalem UM2 do naprawy swego czasu.

Nie mialem paragonu ani dowodu zakupu - przedstawilem jednak wyciag z paypala. (kupowalem u zoltona2)

Takze odpisali na maila oraz dostalem w zamian sprawne sluchawki.

 

A co do Shure i nowej polityki ?

Coz - moze wyglada na to, ze nie jest tak zle ?? :D:)

 

Dobrze tez nie jest. Znam przynajmniej jedna osobe ktora musiala zaplacic za naprawe bo nie miala paragonu - wiec to loteria

Link to comment
Share on other sites

miałeś jakiś paragon czy cus, czy tak na czysto wysłałeś...?

 

Słuchawki były po znajomości kupowane, jednak przez e-bay, osobę która mi sprowadzała poprosiłem o screeny z e-baya, wydrukowałem (tak żeby było widać cenę oraz nawę i datę zakupu - bo tego wymaga W.), załączyłem zdjęcia opis usterki, maila z nijakim Dale'm z Westone i wysłałem poczta polską priorytetem, Pani w okienku powiedziała że 5 dni i powinny być w stanach, ale coś wątpię szczerze mówiąc...

Link to comment
Share on other sites

Hey

Dzis nadszedł kres mojej przygody

z gwarancyjna wymiana shurkow.

Przyszla paczuszka a w niej

tak jak mialo byc czyli blister z SCL2-K.

 

Nie wiem czy to tylko moje wrazenie

ale chyba Shure zmienił jednak tworzywo,

z ktorego zrobiona jest otulina przewodu.

Wydaje mi sie ze ten nowy jest

jakis taki bardziej miekki.

Takze zobaczymy jak dlugo wytrzymie :P

 

pozdrawiam matis

Link to comment
Share on other sites

Cześć. Też mam E2C i moim zdaniem niestety sam sobie przeciąłeś ten kabel. Według mnie to wina konstrukcji etui (piszesz, że o nie dbałeś, więc pewnie przechowywałeś je w nim?). Jeśli wkładasz słuchawki tak, jak każe instrukcja (czyli najpierw słuchawki, a później nawijasz kabel i zamykasz), kabel od każdej słuchawki (dokładnie w tym miejscu, w którym Tobie pękł) jest napięty przy krawędzi ostrego plastiku etui. Nie ma siły - po jakimś czasie musi pęknąć.

Ja rozwiązałem to tak, że najpierw nawijam kabel, a potem wkładam do środka słuchawki, ale w taki sposób, żeby plastik nie "ranił" kabla.

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Nie wiem czy

zdajesz sobie z tego sprawe, ale

mozna dbac o sluchawki

nie noszac ich w etui.

Swoja droga radze zajrzec na

head-fi.org, to

dowiesz sie , ze

pekajacy kabel w SHURE'ach

jest dosyc czestym zjawiskiem.

Takze Twoja teoria w moim przypadku

raczej sie nie sprawdzi. :P

 

PS. Wedlug instrukcji

nawijanie kabla na szpule

powinno zaczynac sie od wtyku.

TUTAJ

Link to comment
Share on other sites

W takim razie wynika, że kabel pękł sam z siebie; trochę nieciekawie, bo niewykluczone, że mnie też to spotka :-( W każdym razie gratuluję pozytywnego załatwienia sprawy i życzę dalszego rozwijania technik dbania-o-słuchawki-nie-używając-etui. Pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Również jestem posiadaczem słuchawek shure'a (e2g) i niestety mnie również dotknął problem pękniętego kabla. Słuchawki kupiłem około rok temu, bez rachunku, na ebay... zastanawiam się czy są jeszcze na gwarancji jednakże nie wiem jak rozszyfrować napis na wtyczce -'066'. Więc jak eksperci -są jeszcze na gwarancji czy już nie?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

Register to have access to community resources. Forum rules Terms of Use and privacy anc cookies policy Privacy Policy