Jump to content
PREORDER na słuchawki ISN w tym przede wszystkim ISN EBC80 ×

Recommended Posts

Posted

Witam, jestem audiofilem, ale jednak amatorem jeżeli chodzi o kwestie elektoniczne. Więc zapytam was, co będzie najlepsze do słuchania mp3? Myślałem nad mp4, ale to chyba już przestarzała opcja. Najlepiej żeby to było urządzenie, które nie ma dostępu do internetu.

Posted

Najlepiej to telefon plus jakiś dongle dac, muzke sobie pobierasz offline i słuchasz. Pytanie jakich słuchawek używasz, czego oczekujesz od sprzętu. No i jaki masz budżet (jak na audiofila amatora myślę że całkiem spory :P )

Posted

Zero merytorycznych odpowiedzi. Gdzie ja pytałem skąd pobierać muzykę to po 1? Po 2 skąd teksty, że amator, bo nie znam się na elektronice? 3 najważniejsze, po prostu dylemat czy używać tel czy ipoda, mp4 (wolałbym te dwie opcje ostatnie) poniewZ chyba nie mają dostępu do internetu. 

Reasumując co jest lepsze. Android, apple vs mp4 czy iPod. Bez zbędnych tekstów panowie.

Posted
2 godziny temu, swiatwalliego napisał(a):

Bez zbędnych tekstów panowie.

Jak mamy Ci pomóc, jak nawet nie podałeś chyba najważniejszego, czyli budżetu?

Screenshot_20240701_231054_Samsung Internet.jpg

Jeżeli nie podałeś budżetu, to proponuję Hiby R8 II, najlepszy odtwarzacz przenośny jaki słyszałem.

• Thanks 1
Posted (edited)

To może bardziej sprecyzuje. Z tego co wiem, apple mają lepszy dzwiek od androidów, ale problemem jest to, że to telefon + posiada internet i aparaty a mi vhodzi o anonimowość nie potrzebuje tego, bo od tego jest telefon. Więc załóżmy jako odtwarzacz będzie miał lepszy dźwięk od iPhone 12-14? Budżet powiedzmy 400-600zl? Sluchawki mam przyzwoite hbb mele. 

W skrócie szukam czegoś żeby wgrac tam swoje mp3 lub kartę pamięci i żeby takie urządzenie było odseparowane od WiFi, bluetooth i innych pierdół czyli to co było kiedyś 

Edited by swiatwalliego
Posted