Skocz do zawartości

Czy YouTube polepszył ostatnio jakość dźwięku?


NuYam

Rekomendowane odpowiedzi

Chodzi Ci o dokładnie ten sam materiał audiowizualny dawniej i teraz? Ja bym raczej szukał poprawy wynikającej z aktualizacji przeglądarki internetowej, które to najczęściej odbywają się same. :) Wybór przeglądarki też wyraźnie rzutuje na jakość dźwięku z YT czy YTM. No chyba, że piszemy o apkach na telefonie, to nie mam doświadczenia. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic takiego nie zauważyłem ;) 

Natomiast przeraziła mnie ilość reklam na wbudowanej przeglądarce w windows 11. Gdy korzystam z Safari w ipadzie jest ich o wiele mniej, a nie instaluje żadnych blokad na reklamy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To chyba też sporo zależy jak dany artysta publikuje, w każdym razie to co jest obecnie, spokojnie da się posłuchać :) 

Jest zdecydowanie lepsza jakość, niż jak się wejdzie na stronę jakiegoś radia i puści ich stream. W przypadku Meloradio to nawet na głośnikach Creative T20 słyszę dużą różnicę na korzyść YT.

15 minut temu, bakus1233 napisał(a):

ilość reklam na wbudowanej przeglądarce w windows 11

Rozszerzenia uBlock Origin i ewentualnie jeszcze Sposnor block rozwiążą ten problem ;) 

  • Thanks 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, Perul napisał(a):

Rozszerzenia uBlock Origin

Dzięki temu rozszerzeniu dopiero niedawno dowiedziałem się z artykułu, że na Youtube na PC są jakieś reklamy. Myślałem, że reklamy są tylko w wersji na telefony.

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie dźwięk z YT to porażka. Jak słucham tych samych utworów z plików, a nawet ze Spotify, to różnica jest kolosalna. Nie raz się na tym złapałem, że utwory, które znam i lubię, słuchane na YT nie podobają mi się. Z tuby słucham tylko, jak muszę.

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 hours ago, Jot R said: