Skocz do zawartości
WIOSENNA PROMOCJA AUDIO 11.03-04.04.2024 Zapraszamy ×

DT990 Pro 250 Ohm


bahama_mama

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Nazywam sie Jacek i jestem nowy na forum wiec czolem wszystkim ! :)

 

Kupilem dzis sluchawki jak w tytule - DT990 pro 250 Ohm. Chcialem Was zapytac jakis polecacie do tego wzacniacz ? Przeczytalem mase tematow na forum ale dzieki temu mam tylko wiekszy metlik w glowie.

 

Sluchawki chcialem uzywac ze swoim Fiio M3 Pro, z ktorego korzystam w domu do sluchania muzyki jak i w podrozy (duzo podrozuje). Zaznacze ze w bardzo niedalekiej przyszlosci chce zakupic FiiO M11 PLUS LTD II ESS (jezeli jest cos lepszego godnego polecenia to prosze o taka informacje. Dodam ze rozpatruje rowniez Fiio M17)

Moj aktualny budzet na wzacniacz to do okolo 500zl. Dodam ze jestem dosyc zielony w temacie. Dopiero zaczynam przygode tak wiec prosze o wyrozumialosc i jezyk jak do przyslowiowego przyglupa :)

 

Czy procz wzacniacza musze cos jeszcze kupic ? Jak zaznaczylem chcialbym zeby to bylo cos co moge czasem zabrac ze soba na spacer lub w podrozy tak zeby wygodnie schowac w kieszeni, ewentualnie pklecaku.

 

Muzyka, ktorej generalnie slucham to - rock, metal, hip hop, funk, soul, blues, electro, swing, jazz. Generalnie wszystkiego co wpada w moje ucho :)

 

Dziekuje za wszystkie odpowiedzi !

 

ps, zalezy mi na tym zeby to co dokupie do sluchawek wplywalo na jakosc ich brzmienia a raczej wydobycie wszystkich mozliwosci tych sluchawek + oczywiscie glosnosc jest dla mnie dosyc istotnym elementem przy zakupie.

 

Pozdrawiam wszystkich !

 

Jacek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj Jacku :) Generalnie ja zawsze gorąco polecam mój wzmacniacz SMSL sAp-II, ale po pierwsze - niestety dostępny obecnie tylko z drugiej ręki, ale rzadko widuję go w sprzedaży (nie dziwię się - jak ktoś ma to cacko, to nie chce się go pozbyć), a po drugie - jest stacjonarny, a Tobie chyba chodzi o wzmacniacz mobilny?

Odnośnik do komentarza