Skocz do zawartości

Jaka kamera samochodowa na przód i tył?


lobuz1

Rekomendowane odpowiedzi

Muszę wymienić swoją kamerkę samochodową bo jest już stara a muszę nagrywać też z tyłu- mialem ostatnio niebezpieczną sytuację z ciężarówka jadącą bardzo blisko z tyłu.

Ma dobrze nagrywać- także w nocy, nie zacinać się i tyle. Chciałbym coś lepszego. Pomożecie bo nie znam się na tym?

Edytowane przez lobuz1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od kilku lat śmigam z 70Mai Dash Cam Pro i jestem bardzo zadowolony. Przez ten czas zawiesiła się tylko dwa razy - zielona dioda zmieniła kolor na czerwony co było od razu widoczne. Przytrzymałem wyłącznik ok 15s i po restarcie kolejny ponad rok bez problemu. Działa 24h bo jest tryb parkingowy. Ojcu na Mikołaja też taką zamontowałem ale teraz widzę że jest nowszy model z kamerką na tył 70mai PRO Plus+ (A500S) Dual Set

Oooo nie zauważyłem że to Ty @lobuz1 przez tą zmianę avatarka. To może zbyt budżetowe rozwiązanie dla Ciebie ;) 

EDIT. Pod moje wymagania ma wszystko co trzeba. Dobra jakość, komendy głosowe, ekranik z podglądem, czujnik wstrząsowy, sprawnie działająca apka, wifi hotspot i można zasysać bezpośrednio do telefonu. Na komendę "rikord wideo" lub podczas wypadku (wstrząsu) nagrywa cofając się ok 20s w tył i 40s bieżącego podglądu tworząc nienadpisywalny plik w specjalnym folderze. 

  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, x86 napisał:

Oooo nie zauważyłem że to Ty @lobuz1

Teraz widzisz jak to jest. Ja też przez przez pewien czas nie wiedziałem, że to Ty choć avatar został ten sam 🤣.

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@lobuz1 jak na zamówienie masz promkę na kamerkę, o której pisał @x86

https://www.pepper.pl/promocje/rejestrator-samochodowy-kamera-70mai-a800s-tylna-rc06-576522

 

@x86 Czy w trybie parkingowy kamerka stale nagrywa, czy tylko "na wstrząs"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach