Jump to content
Promocja Audio Video Show 2024 ×
Fotorelacja Audio Video Show 2024 HiFiPRO i MP3Store ×

Recommended Posts

Posted

To teraz niech ktoś kupi to cudo i sprzeda mi w dobrej cenie SP2000T :P Jeżeli chodzi o wygląd, to chyba nowy Max bardziej mi się podoba, ale oba są piękne.

• Like 1
Posted

The SP3000 features a 5050mAh battery (up from 3700 in the SP2000) that gives roughly 10 hours per charge.

Nie znam się, ale po balansie (6.3 Vrms) i przy 6 chipach, bateria raczej długo nie pociągnie?

Posted

Ciekawe czy będzie coś lepiej dźwiękowo, niby bateria większa ale może być tylko podobnie do SP2k z czasem trzymania na ładowaniu, bo pewnie wyciągnie trochę prądu. Szkoda że prawie nie ma różnicy na wzmacniaczu, no ale Kann też musi się sprzedawać.

Posted

Jedyny minus jaki widzę to tylko 256GB pamięci wewnętrznej. Poprzednik miał 512. Z plusów: szybszy procesor, na pierwszy rzut oka fajnie wyglądający system, podświetlenie pokrętła głośności, metal obudowy rodem z Rolexow 😉

Posted
4 minuty temu, hibi napisał:

Gra jak 20K pln

Czyli wcale, ewentualnie coś szelesci? 😆

• Like 1
  • Haha 1
Posted
W dniu 13.09.2022 o 18:23, hibi napisał:

Gra jak 20K pln

Mnie tam ta kwota za "grajka mp3" przraziła w pierwszym momencie, ale chwilę później pomysłem, że równie dobrze mogli i zrobić z 30k. Tak czy inaczej moim zdaniem to wymyka się z pod kontroli.

• Like 3
Posted
16 godzin temu, Palpatine napisał:

Jedna z pierwszych recenzji na świecie

https://hifiphilosophy.com/recenzja-aultima-sp3000/

I choć recenzja blednie nawiązuje do SP2000 - autor ma na myśli SP2000T to czyta się ja bardzo przyjemnie. 

Być może przeczytałem za szybko i, w związku z tym, bez zrozumienia, ale odnoszę wrażenie, że autorowi SP3000 przysłowiowej dupy nie urwał.

• Like 2
Posted

Czytałem ze trzy razy tę recenzję.

Taki bezpieczny bełkot. Nie ma jeszcze światowych recenzji to spisano coś z czego nic nie wynika. Bo co będzie jeśli się by okazało, że sp3k nie zostanie przyjęty owacjami.