Bombur72 Opublikowano 12 Lipca 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2022 Witam, zafundowałem sobie HiBy R3 PRO SABER. Włożyłem do niego 1TB Micro SD z ponad 500 GB muzyki (ponad 67000 piosenek). Po wybraniu opcji zaktualizuj bazę danych urządzenie znajduje/odtwarza tylko dokładnie 20000 utworów. Dlaczego nie wszystko? pozdrawiam, Grzegorz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Najner Opublikowano 12 Lipca 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2022 Cześć, Niestety, wg specyfikacji producenta maksymalna ilość odczytywanych tracków to 20000. Źródło: https://store.hiby.com/products/hiby-r3-pro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bombur72 Opublikowano 13 Lipca 2022 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2022 No i wszystko jasne. Zwracam urządzenie do dystrybutora. Dziękuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Palpatine Opublikowano 13 Lipca 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2022 13 minut temu, Bombur72 napisał: No i wszystko jasne. Zwracam urządzenie do dystrybutora. Dziękuję. Nie sprawdziłeś specyfikacji przed zakupem? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafacio Opublikowano 14 Lipca 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2022 I w takich sytuacjach nie powinna istnieć możliwość zwrotu. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakus1233 Opublikowano 14 Lipca 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2022 2 godziny temu, Rafacio napisał: I w takich sytuacjach nie powinna istnieć możliwość zwrotu. To by wymyślił inny powód zwrotu zresztą nawet nie trzeba podawać powodu. Ah ci kupujący mają dobrze, później się dziwić, że tak wybrzydzają gdy sprzedaje coś używanego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafacio Opublikowano 14 Lipca 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2022 (edytowane) 5 godzin temu, bakus1233 napisał: To by wymyślił inny powód zwrotu zresztą nawet nie trzeba podawać powodu. Ah ci kupujący mają dobrze, później się dziwić, że tak wybrzydzają gdy sprzedaje coś używanego W sumie o to mi chodzi, że w ogóle nie powinna istnieć możliwość zwrotu zamówionego towaru bez podawania żadnej przyczyny tegoż zwrotu. To rozzuchwala ludzi, a także zwalnia z myślenia i odpowiedzialności za własne decyzje (w tym przypadku zakupowe). Edytowane 14 Lipca 2022 przez Rafacio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.