x86 Opublikowano 21 Kwietnia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2022 Jako ciekawostkę napiszę, że Monoprice w Europie udziela 5 letniej gwarancji na słuchawki (a przynajmniej na te z przetwornikami planarnymi). Włoch dusił i wyrobił gniazdo jack 2.5mm w M1060C, zaś Monoprice wysłało mu nowe słuchawki bez czekania aż ten odeśle uszkodzone. To je serwis na piątkę ! 🤩 1 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakus1233 Opublikowano 21 Kwietnia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2022 Coś co powinno być standardem przy takich cenach słuchawek jest uznawane za wow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x86 Opublikowano 21 Kwietnia 2022 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2022 Godzinę temu, bakus1233 napisał: Coś co powinno być standardem przy takich cenach słuchawek jest uznawane za wow W sumie masz rację ale teraz są takie czasy, że nawet spaloną żarówkę w markecie nie wymienią Ci od ręki tylko spisywanie reklamacji i oczekiwanie tygodniami (w ciemnościach 😆) na jej rozpatrzenie. Zapytajcie @Gracjana ile czekał na wymianę wadliwego przetwornika w Audeze korzystając z gwarancji i ile to finalnie kosztowało. Jest serwis i jest serwis. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommy66 Opublikowano 21 Kwietnia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2022 @cpu1 Mógłbyś zapodać linka o tych M1060C tego Włocha? Nie będę robił reklamy konkretnemu Marketowi ,ale w zeszłym roku wymienili mi żarówkę led od ręki która padła po ok. roku używania [oczywiście miałem paragon +opakowanie]. 2 tygodnie temu jak kupowałem lampy + żarówki led , w domu okazalo się że jedna żarówka jest popękana. Po kilku dniach robiłem zwroty nadmiaru zakupionego towaru i wymienili mi od ręki tę żarówkę na serwisie marketu. Jeżeli @Gracjan miał słuchawki na gw. to za przetworniki na pewno nie płacił, wyjątki - Takie info. podało Audeze na Head-Fi - ,,Tak, otwarcie sterownika unieważnia gwarancję, nie da się jej obejść. ... i inne „nadużycia” również nie są objęte gwarancją.'' Inne nadużycia to zapewne zakrywanie dekielków [Lcd otwarte] dłońmi , coś tam się faluje i na serwisie dojdą do tego. Podejrzewam iż pisząc o serwisie pomyliłeś pojęcia, serwis Audeze z autoryzowany serwis dystrybutora? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x86 Opublikowano 21 Kwietnia 2022 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2022 (edytowane) 50 minut temu, Tommy66 napisał: Mógłbyś zapodać linka o tych M1060C tego Włocha? Info i zdjęcia mam ale z prywatnej rozmowy. 50 minut temu, Tommy66 napisał: Nie będę robił reklamy konkretnemu Marketowi Ja chętnie bym zrobił antyreklamę bo ten market jest na ogólnej cenzurze po wybuchu wojny ale szkoda rozwijać dyskusję w tym kierunku, niezwiązanym z audio. 50 minut temu, Tommy66 napisał: Podejrzewam iż pisząc o serwisie pomyliłeś pojęcia, serwis Audeze z autoryzowany serwis dystrybutora? Żadnej ingerencji i grzebania nie było, nawet oryginalne pady nie odrywane. Nie znam szczegółów jaki to serwis ale pewno autoryzowany dystrybutor bo usługa wykonana w Polsce. Niby na gwarancji, wymiana przetworników na nowe, a z tego co wiem za samą usługę wymiany musiał zapłacić i to nie symboliczne 40 czy 30 zł jak było w przypadku skorzystania z wieczystej gwarancji od KOSSa. O innych moich uwagach nie wspomnę bo to już moje prywatne zdanie ale delikatnie mówiąc zmienił się mój ogólny pogląd w temacie gwarancji firmy Audeze Odpowiedź Monoprice'a dla potwierdzenia okresu 5 letniej gwarancji : Aha przypomniało mi się, że kupił na Amazonie więc raczej nie ma znaczenia czy słuchawki kupione w oficjalnym sklepie Monoprice czy od "pośrednika". Z drugiej strony jeszcze nie trafiłem w sieci na przypadek uszkodzonego przetwornika tej marki Edytowane 21 Kwietnia 2022 przez cpu1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommy66 Opublikowano 21 Kwietnia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2022 Mnie nie chodziło o dlugośc gw. tylko o sposób przedstawienia przez niego usterki, pewnie zdjecia lub filmik. Co do tych Lcd2F @Gracjan'a i kosztów naprawy , to nie ma innej opcji jak [słuchawki - 2019/ usterka chyba luty 2022.] albo słuchawki były po gw. - 2lata dystrybutora, 3-ci dodatkowy rok po zarejestr.na str. Audeze. może nie były zarejestrowane ew. ,,inne nadużycia'' o których pisałem wyżej. Widocznie te przetworniki są tak wyrafinowane jak ak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafacio Opublikowano 22 Kwietnia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2022 5 godzin temu, Tommy66 napisał: Inne nadużycia to zapewne zakrywanie dekielków [Lcd otwarte] dłońmi , coś tam się faluje i na serwisie dojdą do tego. Jaja sobie robicie. Dotknięcie słuchawek je psuje? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gracjan Opublikowano 22 Kwietnia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2022 (edytowane) To znaczy na wymianę wadliwego przetwornika czekałem bardzo długo - około 2 miesięcy. Słuchawki były kupione w 2019 roku i przetwornik padł po okresie gwarancji. Poniosłem jedynie koszt usługi serwisowej, a wymiana przetworników była darmowa- rzekomo Audeze udziela 5 lat gwarancji na drivery. Edytowane 22 Kwietnia 2022 przez Gracjan 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommy66 Opublikowano 22 Kwietnia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2022 (edytowane) @Gracjan Jeśli można wiedzieć , skąd Masz info o 5 lat gw. Na Head-Fi , znalazłem info Audeze z 2017r -,,Przedłużyliśmy gwarancję na wszystkie nasze sterowniki do 3 lat...'' Edytowane 22 Kwietnia 2022 przez Tommy66 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.