kony74 Posted January 21, 2022 Report Share Posted January 21, 2022 (edited) Chciałbym kupić Wharfedale Diamond 225 nowe albo używane, ale w naszych sklepach znalazłem tylko mniejszą wersję 220. Gdzie poza allegro, olx i giełda hifi.pl można je u nas kupić. Ewentualnie na jakichś zagranicznych stronach. Nie mam doświadczenia w zakupach przedmiotów używanych za granicą, więc może coś doradzicie... Edited January 21, 2022 by kony74 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neonlight Posted January 21, 2022 Report Share Posted January 21, 2022 Pozostaje Ci Ebay. Coś się tak napalił na te 225'ki?! 🙂 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kony74 Posted January 21, 2022 Author Report Share Posted January 21, 2022 Bardzo dobre pytanie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marek_m Posted January 21, 2022 Report Share Posted January 21, 2022 Na iBood często są starsze Wharfedale, ale czy 225 nie pamietam. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rafacio Posted January 21, 2022 Report Share Posted January 21, 2022 3 godziny temu, kony74 napisał: Chciałbym kupić Wharfedale Diamond 225 Tylko po co? Nie kupuj niczego z tej serii od tej firmy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kony74 Posted January 22, 2022 Author Report Share Posted January 22, 2022 18 godzin temu, Rafacio napisał: Tylko po co? Nie kupuj niczego z tej serii od tej firmy. A co z nimi nie tak? Szukam czegoś grającego ciepło, mięsiście, z bogatą, barwną średnicą i spokojną górą. Jeśli macie inne typy, to będę wdzięczny. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...