Skocz do zawartości

[ROZWIĄZANE] TWS - bang for buck


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć!

Audionerwica za mną krąży i kupić muszę coś czego nie mam. TWS-ów nie mam, a czasem by się przydało mieć zupełnie wolne ręce i NIE mieć na głowie słuchawek. Cholerstwa mają służyć do rozmowy, ale i do słuchania muzyki czasem, więc nie chciałbym żeby grały gorzej niż AirPods. Żona ma, więc ambicją jest nie mieć gorszych. Najchętniej wziąłbym AirPodsy, byłyby wystarczające, ale duma mi nie pozwala. No bo żona ma i nieważne, że ja jej doradziłem.

Czyli coś mi doradźcie nie gorszego i tańszego, podobnie funkcjonalnego i z polskiej dystrybucji.

HUAWEI FreeBuds 4i ?

No nie znam się, chłopaki, pomóżcie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Technics EAH-AZ70WE lub AZ60 

Cambridge Audio Melomania 1 plus, Master Dynamic MW07 

Edytowane przez Jaro54
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

45 minut temu, Dirian napisał:

Jak masz Ajfona, to tylko AirPodsy, jak nie... To Galaxy Buds Pro są całkiem fajne, ale nie każdemu pasują do ucha. Pewnie też zaraz ktoś jakieś ciekawe chinczyki poleci ;) 

Iphone, iPad mini. Androidów brak. Syn ma Galaxy Buds Pro, muzycznie zadowolony, ale funkcjonalność gorsza od AirPodsów, "wkręcanie" do ucha, etc. Miałem nadzieję, że te HUAWEI FreeBuds 4i  będą jakimś tam analogiem AirPodsów. Szkoda mi tyle kasy na AirPodsy...

Chińczyki chętnie, ale z polską dystrybucją.

11 minut temu, Jaro54 napisał:

Technics EAH-AZ70WE lub AZ60 

One będą sporo lepsze od AirPodsów, rozumiem, bo są droższe.

Chciałbym kurde taniej niż airpodsy, a nie gorzej.

Da się?

HUAWEI FreeBuds 4i to jak się mają do airpodsów 2:10, 6:10. etc. ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Wisting napisał:

WF-1000XM3 od Sony. Ja wiem, że nowy model ma lepszy kształt, ale te są tańsze:

https://www.amazon.pl/Sony-WF-1000XM3-bezprzewodowe-sluchawki-Bluetooth/dp/B07T2FGG2Z