MrBrainwash Opublikowano 28 Września 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2021 lol 🤣 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neonlight Opublikowano 28 Września 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2021 (edytowane) 16 minut temu, MrBrainwash napisał: lol 🤣 Fantastyczna akustyka w tym.. butiku, niczym w WC - szacun, idealne warunki odsłuchu kolumn. 😆 Edit. Stealth bardziej kolorują od Anker po BT?! 😆 Edytowane 28 Września 2021 przez neonlight 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrBrainwash Opublikowano 28 Września 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2021 Godzinę temu, neonlight napisał: Fantastyczna akustyka w tym.. butiku, niczym w WC - szacun, idealne warunki odsłuchu kolumn. 😆 Edit. Stealth bardziej kolorują od Anker po BT?! 😆 Dla patronów zrobi lepsze demo. On ma Q30 po EQ. Z tym że on nie uważa HTC za dobre FR. Jego referencją jest HD600 z sonarwork. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szwagiero Opublikowano 28 Września 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2021 Dla patronów zrobi lepsze demo. On ma Q30 po EQ. Z tym że on nie uważa HTC za dobre FR. Jego referencją jest HD600 z sonarwork. Poproszę słownik... 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spawn Opublikowano 28 Września 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2021 (edytowane) Godzinę temu, szwagiero napisał: 2 godziny temu, MrBrainwash napisał: Dla patronów zrobi lepsze demo. On ma Q30 po EQ. Z tym że on nie uważa HTC za dobre FR. Jego referencją jest HD600 z sonarwork. Poproszę słownik... https://nonsa.pl/wiki/Audiofil Edytowane 28 Września 2021 przez Spawn 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrBrainwash Opublikowano 28 Września 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2021 Q30 - model słuchawek, użyty w demo EQ - korekcja tonalna, 'equalizacja' HTC - harman target curve FR - frequency responce Sonarwork - program do equalizacji z własną referencją co do FR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manuelvetro Opublikowano 28 Września 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2021 (edytowane) 2 godziny temu, szwagiero napisał: 3 godziny temu, MrBrainwash napisał: Dla patronów zrobi lepsze demo. On ma Q30 po EQ. Z tym że on nie uważa HTC za dobre FR. Jego referencją jest HD600 z sonarwork. Poproszę słownik... Ja spróbuję przetłumaczyć, tzw, słownikiem uniwersalnym, tym bardziej, że nie śledziłem tematu: @ ni @Whooya! Edytowane 28 Września 2021 przez manuelvetro 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. vonBaron Opublikowano 30 Września 2021 Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2021 (edytowane) Dzięki uprzejmości Marcina mogę i ja spróbować Stealth, wielkie podziękowania! Jak i podziękowania dla kolegi @Cain1916 za udostępnienie kabelka WyWires bo VIVO jest ok ale tylko ok. Słuchawki naprawdę wyglądają lepiej na żywo a ich wygoda jest bardzo dobra choć ludzie o dużych uszach mogą mieć problem. Świetna izolacja! Co do dźwięku to płacąc 19k jednak chciałbym czegoś lepszego, największe zastrzeżenia mam do dynamiki, nawet moje TH-900 mają ją lepszą nie wspominając o Utopiach czy 1266 które na tym polu po prostu zjadają Stealth. Przy szybkich i gęstych partiach w muzyce słychać że Stealth zaczynają grać płasko. Druga moja przywara to wysokie tony, są suche i dość ostre, już moje 1266 są pod tym względem bardziej gładsze i przyjemniejsze. Wysokie w Stealth przypominają mi te z Finali D8000 ale jeszcze bardziej wyżyłowane. Scena w Stealth jest naprawdę dobra jak i holografia ale otwarta konkurencja za podobną cenę bywa lepsza pod tym względem (nie słuchałem do tej pory zamkniętych planarów za tyle kasy więc nie mam porównania). Średnica bywa krzykliwa, jest bardzo blisko więc może to dla tego, rozdzielcza i detaliczna z bardzo dobrym dociążeniem i sporą dozą powietrza. Chyba najbardziej podoba mi się bas, jest taki w punkt dla mnie ani za mało, ani za dużo, bardzo ładnie kopie i ma bardzo dobre zejście. Celowo nie napisałem czy grają jasno czy ciepło bo to można dostosować samemu poprzez ustawienie ich na uszach, niemal identycznie jak w przypadku Abyssów 1266 tyle że w Stealth jest to jeszcze bardziej odczuwalne. Jak widać Stealth to raczej rozczarowanie jednak dla mnie, wolałem stare brzmienie MrSpeakers to z EF 1.1. Troszkę DCA zaszalało z ceną w przypadku Stealth bo 19k to nie mało a i same słuchawki są raczej specyficzne. Co do potrzebnej mocny to ja słucham tak jak na powyższej fotce, Niimbus ustawiony na +6db, dla porównania 1266 na tym samym gainie i potek ustawiony między 1-2 godziną. Edytowane 30 Września 2021 przez vonBaron 9 7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vonBaron Opublikowano 2 Października 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Października 2021 Jednak po odsłuchać na WA33 + Dave muszę trochę Stealth przeprosić, dynamika ciągle jest taka sobie ale cała reszta poszła w górę, zagrały ostrzej, jeszcze bardziej dynamicznie z lepszą rozdzielczością i separacją. Widocznie mój tor jest trochę za gładki dla nich. Ewentualnie kabel VIVO lepiej z nimi się zgrywa niż WyWires. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saudio Opublikowano 25 Sierpnia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2022 No i trudno się nie zgodzić z tytułem wątku, po wstępnym zapoznaniu przyszedł czas na dłuższą przygodę. Po przejściu z Susvar mamy tylko nieco mniejszą scenę i bliższy przekaz, to tak w pigułce moje wrażenia. Jakoś w innych zamkniętych cały czas czułem, że są zamknięte. Moim zdaniem jak na zamknięte są rewelacyjne. Zacząłem je porównywać z innymi, ale stwierdziłem, że to nie ma sensu i przyjdzie na to czas już na spokojnie. Na żywo wyglądają znacznie lepiej, no i to ile miejsca zajmują po złożeniu…. Łatwe w ocenie nie są, trzeba je dobrze dopasować do głowy, czapki, okulary odpadają, jak założyłem okulary z grubszą oprawka to myślałem że coś się popsuło, totalnie wycięte pasmo basowe. Totalnie zamknięte nie są mają port basowy, ale nie powoduje to tego, że są nazbyt słyszane na zewnątrz, w miarę dobrze izolują, są wprawdzie lepsze pod tym względem słuchawki np. Edition 5 Limited. Są wygodne choć do najlepszych trochę brakuje. 3 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tytus1988 Opublikowano 27 Sierpnia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2022 @saudio gratuluję zakupu DCA Stealth!🙂👍🥇 Będę czekał na szerszy ich opis oraz porównania z Susvarami i innymi słuchawkami. Miałem możliwość posłuchać ich na spotkaniu u @Weird_O (na kablu od Forzy... chyba Hybrid Noir) i zrobiły na mnie dobre wrażenie pod względem otwartości brzmienia, równowagi tonalnej oraz technikaliów. @radzik55 też je zachwala i na pewno w przyszłości skuszę się na ich odsluch w domowych warunkach Przy okazji chciałem się zapytać, czy miałeś możliwość posłuchać R10P od Hifimana? Jeśli tak, czy mógłbym poprosić o porównanie ich z pamięci z zamkniętym flagowcem Dan Clarka? Z góry dziękuję! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saudio Opublikowano 27 Sierpnia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2022 @Tytus1988jasne, ale trochę to potrwa bo muszą pograć i to podobno dość długo, Piotr nawet zmieniał recenzję z tego względu. Ja przystosowałem sobie już do nich Argentum, jeszcze pewnie zrobię im kabelek na Cardasie, bo ten fabryczny Vivo jest posrebrzany. Niestety nie miałem okazji sprawdzać jak grają R10P. Jakoś odstrasza mnie od nich ten "paskudny" pałąk i chyba jednostronne łączenie kabla. A jeżeli chodzi o Stealth to trzeba na spokojnie ich posłuchać, dobrze dopasować ustawienie i ….polecam 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vonBaron Opublikowano 27 Sierpnia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2022 Może uda mi się kiedyś posłuchać wygrzanych Stelath bo ponoć grają wtedy znacznie lepiej co by miało sens bo Ethery też po tych 100h grały wyraźnie lepiej. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tytus1988 Opublikowano 9 Września 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Września 2022 @saudiodziękuje za odpowiedź!🙂👍 Na pewno będzie warto zaopatrzyć je również w cieplejszy kabelek. Jeśli będę miał okazję, z przyjemnością je sprawdzę. Zgadzam się, że starszy design zamkniętych, planarnych Hifimanów, a także niefortunne posiadanie jak w słuchawkach studyjnych tylko jednego gniazda, był nietrafiony. Jednak na szczęście dokonali zmian i teraz Hifimany mają dwa we prezentują się zdecydowanie lepiej, co widać na zdjęciu ze strony RMS. Niestety, wzrosła też cena do prawie 30 tys. zł: https://m.sklep.rms.pl/hifiman-he-r10p-her10p-referencyjne-audiofilskie-sluchawki-planarne-magnetostatyczne-zamkniete?gclid=Cj0KCQjwyOuYBhCGARIsAIdGQRNjVjY71-XhhUMg_Q_tqDruAjVq8ESemqX4QrYYzXJlcd_Wj61YekUaAkeFEALw_wcB 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jot R Opublikowano 9 Września 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Września 2022 4 godziny temu, Tytus1988 napisał: Niestety, wzrosła też cena do prawie 30 tys. zł: 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vonBaron Opublikowano 9 Września 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Września 2022 (edytowane) Drugie podejście do Stealth, wygrzanie faktycznie dobrze im robi czyli typowe słuchawki Dana Clarka, jest lepiej niż za pierwszym razem ale dostrzegam też te same wady. Po wygrzaniu stały się bardziej dynamiczne i ostrzejsze. Trochę zajmuje przejście z 1266 na Stealth ze względu na to że Stealth mają lekko wysuniętą średnicę a 1266 przeciwnie, są momenty że Stealth bywają krzykliwe, szczególnie damskie wokale lubią sobie powiercić uszy. Jednak największy zarzut mam do innego zjawiska mianowicie słuchawki źle reagują na duży natłok dźwięków, instrumentów w jednym czasie. Mam wrażenie że jakość dźwięku spada wtedy drastycznie, pojawia się taka kompresja jakbym słuchał niskiej jakości MP3, nie przypominam sobie abym w żadnych innych słuchawkach było podobne zjawisko i nie wiem też czym jest ono spowodowane. Takie przeciwieństwo Abyssów które w natłoku instrumentów czują się najlepiej. Na pewno Aeony 2 Noire tego nie mają. Celowo nie porównuję ich do Abyssów 1266 bo za bardzo nie ma do czego, 1266 są we wszystkim lepsze od Stealth. Ogólnie dźwięk Stealth bardzo mi odpowiada ale ta jedna wada dość skutecznie mnie od nich odrzuca. Edytowane 9 Września 2022 przez vonBaron 3 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzik55 Opublikowano 10 Września 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Września 2022 (edytowane) Dla mnie Stealth potrzebują muzykalnego dac/amp , pomiary-pomiarami, ale z topping a90 było słabo, myślę że burson też by się średnio nadawał. Dobrze zgrywały się z chord anni i lepiej brzmiały z mojo 2 niż Toppingiem. Dużo zaletą Stealth że można ich słuchać cicho i tak brzmią świetnie. Raczej słuchawki do analizy , niż relaksu i nie są to uniwersalne słuchawki do wszystkich gatunków muzyki. Edytowane 10 Września 2022 przez radzik55 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vonBaron Opublikowano 10 Września 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Września 2022 Ponoć bardzo dobrze grają z CMA15, na pewno nie są to słuchawki do każdej muzyki i dla każdego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vonBaron Opublikowano 11 Września 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Września 2022 https://danclarkaudio.com/expanse.html Mogą być tylko lepsze od zamkniętych Stealth. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Palpatine Opublikowano 11 Września 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Września 2022 Zwykle otwarte są lepszymi słuchawkami od zamkniętych. Trzymam kciuki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vonBaron Opublikowano 11 Września 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Września 2022 Tylko że one w wersji otwartej będą miały ogromną konkurencję i jeżeli nie będą wyraźnie lepsze to nie wróżę sukcesu. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. saudio Opublikowano 11 Września 2022 Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Września 2022 Krótkie porównanie Abyss 1266 PHI TC vs HiFiMan Susvara vs DCA Stealth Jeżeli chodzi o wygodę to HiFimany deklasują Abyssy, lekkość, hybrydowe pady, rozłożenie ciężaru, docisk itd. Przy Susvarach zapominamy, że są na głowie, Abyssy pomimo możliwości regulacji przy ustawieniu sugerowanym przez Joe czujemy na głowie zwłaszcza skroniach. Wprawdzie sam konstruktor proponuje rozgięcie pałąka jeżeli brakuje regulacji. Także osoby o szerokich głowach będą zmuszone do rozgięcia lub pewnego dyskomfortu. W Susvarach jedyne na co można narzekać to głębokość padów mogąca powodować pewien dyskomfort przy bardziej odstających uszach. Wygoda DCA Stealth jest zbliżona do Susvar, które prawie znikają z głowy, tu mamy jednak docisk padów do głowy, który czuć nie powoduje większego dyskomfortu, ale to nie HD800, czy HEki od Hihimana. Krótkie porównaniem dźwiękowe, zaznaczam, iż jest to kopia porównania Susvar z 1266 TC, którą kiedyś napisałem, bez updatu o SC, z dodaniem Stealth, edycja tylko tam gdzie nastąpiła zmiana. Daft Punk - Solar Sailor Abyssy mruczą głośniejszym subbasem, który przy odpowiednim ustawieniu nie wzbudza się, ładnie wibruje, głośniej niż w Susvarach, ale nieco dominuje całość, w pierwszej części orkiestra jest nieco przesłonięta, w drugiej gdy to ona zaczyna dominować może zrobić się nieprzyjemnie, zbyt ostro, jeżeli ustawimy za głośno, zachęcają do tego pomruki z początku utworu, nie ma tego w Susvarach tu przekaz orkiestry jest łagodniejszy nawet przy głośniejszym ustawieniu, trudno jednak uzyskać wibracje z Abyssów. Orkiestra gra nieco bliżej w HiFiManach, szerokość i głębokość sceny dość podobna. DCA Stealth dorównują ilością basu Abyssom, grają nieco mniejszą przestrzenią, która jest nieco bardziej trójwymiarowa, gdzie w 1266 jest ona rozłożona szerzej, ale bez takiej wysokości jak w DCA, jeżeli chodzi o wysokie i oddanie detali to tym razem najwięcej pokazały Susvary, były bardziej szczegółowe wyciągając więcej z nagrania, taki dość cichy "metaliczne" stuknięcie, jest najlepiej słyszalne w Susvarach, DCA prawie go nie mają. Trudna decyzja zależna od tego czy preferujemy początek czy koniec utworu, nieznacznie wolę Susvary, ze względu na oddanie orkiestry. Hans Zimmer - The Dark Knight - Why so Serious? Tu już nieco mniejsze różnice w subbasie dalej to Abyssy nieznacznie mają go więcej i trochę mocniej/ostrzej odczuwany uderzenie na koniec utworu, ale sama rozdzielczość wszelakich dodatkowych dźwięków po stronie Susvar. W obecnym porównaniu rozdzielczość ogólna dość podobna, w ustawieniu głośności około 3-3:20 min, którą jesteśmy w stanie wytrzymać, subbasowe wietrzenie membran jest największe w Abyssach, ale jest ono mniej rozdzielcze niż w DCA, które też pokazują większą głębię sceny w tym utworze, Abyssy grają ostrzej z bardziej dominującym basem, uderzenie na koniec jest mocne w DCA, ale nie tak ostre jak w Abyssach. Susvara pomimo największej sceny nie ma odpowiedniego klimatu subbasowego, który przewija się od 3:20 minuty. Do tego utworu wybrałbym DCA Stealth. Hans Zimmer - Blade Runner - 2049 Znowu nieznaczna przewaga w ilości basu, ale pojawiła się różnica w oddaniu przestrzeni w Susvarach jest ona bardziej 3D, nieco bliższa ale rozchodzenie się dźwięków podobne oddające bezkres. 1266 grają trochę węziej góra/dół, tworzą taki bezkresny pas ograniczony na wysokość, Susvarach nie ma ograniczenia. Nieco wyższa tonacja Abyss. Stealth grają ponownie mniejszą sceną, ale większą głębią, w porównaniu do 1266, mają bardziej rozdzielczy bas, jest klimatycznej niż na Sysvarach czy 1266, ponownie wybrałbym DCA, pomimo mniejszej sceny, ale oddają lepiej klimat utworu, nie są tak ostre jak Aybssy, mają dużo więcej wypełnienia niskimi tonami, a ich jakość bardziej mi odpowiada, niż Abyssów. Anathema- We’re Here Because We’re Here- Thin Air Czyściutkie i delikatne talerze perkusji w Abyssach, bez "rozmazania", dobra ogólna rozdzielczość perkusji. W Susvarach są bardziej "rozmazane", w Stealth są do tego przytłumione, nie mają podobnego poziomu głośności. Tym razem wokale wypadają podobnie, scena nieco bliższa w Sysvarach, przestrzeń większa w 1266. Tu wybrałbym Abyssy. Sting - …Nothing like the Sun - Englishman in New York Abyss grają jakby bliżej, większa głębia w Susvarach (perkusja jest dalej), wokal Stinga gdy wchodzi chórek bardziej się z nim zlewa w 1266. Stealth grają jeszcze bliżej bardziej intymnie z bliższym głosem Stinga i całą sceną. Choć wokal na Stealth jest urzekający, wybrałbym tu Susvary ze względu na większą głębię i większe oddalenie pierwszego planu. The Dave Brubeck Quartet - Time Out - Take Five Saksofon Desmonda gra nieco wyżej na Abyssach, nie ma tej charakterystycznej "chrypki’ zbliża się do klarnetu, podczas gdy na Susvarach jest oddany w ten charakterystyczny sposób. Przy solówce perkusji Morello Susvary mocniej oddają pogłos studia wyraźniej słychać nieco dalsze odbicie od ściany. Stealth ładnie prezentują kontrabas, który zarówno na Susvarach i 1266 jest schowany. Susvary grają najbliżej, Stealth nieco dalej i lepiej oddają studio, na całej płycie, nagranej dość dawno temu, gdzie słychać włączanie mikrofonów zbierających poszczególne instrumenty. Najlepiej klimat jazzowy oddają DCA. Etta Cameron and Nikolaj Hess with Friends - Etta - What a Wonderful World Bardzo intymne granie na Abyssach praktycznie w środku głowy rozchodzące się na boki, nieco wyższy głos Etty, przepiękne przestrzenne oddanie trąbki i pozostałych instrumentów, Susvary oddaję je trochę zwyczajnie bez takich emocji i pogłosów nie ma tej magii, co dziwne to Susvary zagrały nieco ostrzej, z wyjątkiem głosu Etty. Stealth wyciągają bardziej niezwykle cichy przydźwięk obecny w nagraniu, dłużej też ciągną wybrzmienia dzięki temu jest jeszcze bardziej klimatycznie niż na Abyssach, tylko ta ilość detali wyciąganych z nagrania nieco psuje początek, potem jest lepiej, dlatego wybrałbym DCA jest bardziej pogłosowo, co akurat w tym utworze jest piękne. Mike Oldfield - Amarok Abyssy grają bliższą i większą przestrzenią, dynamikę trudno ocenić bo 1266 grają nieco wyżej przez co jest nieco ostrzej i trudno ustawić podobnie głośność, ale mają większy rozmach, więc wydaje się że jest ona po ich stronie. Stealth podobnie jak Susvary grają nieco dalej z nieco mniejszą (węższą) przestrzenią, nieco niżej nie tak wysoko jak Abyssy, które brzmią miejscami metalicznie, wszelkie stuknięcia, klaśnięcia itp. są przesadnie wyostrzone, głosy również, brzmi to mało naturalnie, oczywiście wzrosty dynamiczne na nich wysadzają z kapci. Ponieważ to płyta Mikea, a gitary najlepiej oddane są na Susvarach to one są wyborem dla tego utworu. Tutti! Orchestral Sampler Stravinsky: The Firebird - Finale Wybrzmienie kotła rozchodzi się z dużym rozmachem, trójkąt nie dominuje, dobrze oddana dynamika. Krótsze i mniej dominujące wybrzmienie w Susvarach, reszta bardzo podobnie, przestrzeń nieco bardziej rozłożona w głąb w HiFimanach. Stealth mają mocniejsze głębiej schodzące wybrzmienia kotłów i ogólnie basu większa potęga ostatniej minuty finału. Choć Abyssy mają basu może nawet nieco więcej to w połączeniu z wyżej grającymi trąbkami i całą orkiestrą nie jest to taki spektakl jak na Stealth, które podobają mi się najbardziej w tym przypadku. Mussorgsky: Pictures at an Exhibition: The Great Gate at Kiev. Dość podobnie jak w Firebird choć oddanie finału po stronie Susvar gong jest lepiej wyodrębniony w końcówce, 1266 grają trochę rozmazaną ścianą dźwięku, Susvary nieco lepiej oddają końcówkę, Stealth muszą oddać tu pierwszeństwo Susvarą finał bram jest lepiej oddany przez nie, który jest dla mnie test rozdzielczości. Porównanie może trochę niesprawiedliwe, bo Susvary na nie fabrycznym kablu, a 1266 na fabryce, ale taki był dostępny, podobnie z DCA na kabelku Vivo. Nie będę powtarzał tego co pisałem o wygodzie i ostawieniach Abyssów w poprzednim podsumowaniu, powiem tylko, że dla mnie zabija to przyjemność słuchania na nich i nie chodzi tu o to że są niewygodne, da się znaleść w miarę wygodne położenie, ale potem trzeba jeszcze szukać właściwego ustawienia dla balansu tonalnego, aby się bas nie wzbudzał i dominował wszystkiego. Są pewnie podobieństwa w odpowiednim ustawieniu Stealth, muszą mieć seala (w przeciwieństwie do 1266), bez tego tracą równowagę tonalną (konkretnie bas) i stają się wrzaskliwe, odpadają okulary nawet super cienkie oprawki, choć takie zupełnie płaskie druciki grubości poniżej 1mm dają radę:) Na tym tle Susvary to ideał ustawienia i wygody, choć DCA też są wygodne, ale mają nieco większy nacisk padów. Dźwiękowo jak widać wyżej nie ma ideału, ale gdybym miał wybrać jedne to byłyby to Stealth, bo nie trzeba aż tak się trudzić ze wzmacniaczem jak w Susvarach, a przyjemność ze słuchania jest podoba, może gdzieniegdzie brakować góry, ale nie basu, do tego są zamknięte, gdyby jeszcze miały jakieś bardziej uniwersalne gniazda w muszlach. Dodam tylko, że moim zdaniem kabelek SC znacząco poprawia 1266 TC, tylko jego cena winduje komplet znacząco, choć i tak nie na taki poziom, aby stawały się ideałem, pomijając wygodę. Spodobały mi się Dan Clarki Audio, choć podchodziłem do niech z raczej negatywnym nastawieniem ze względu na różne opisy w sieci, warto zadbać o seala i właściwe ustawienie nieco do dołu i maksymalnie do przodu padów na głowie. Z kartofla nie zagrają, choć takie CA1000 super się zgrywa z nimi. Teraz przyjdzie czas na sprawdzenie co daje zmiana Vivo w DCA, ale to jeszcze trochę. Polecam sprawdzenie Stealth, mi bardziej odpowiadają niż Verite C. 1 9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Palpatine Opublikowano 11 Września 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Września 2022 (edytowane) @saudiodziekuje za te obszerne porowanie. Z Twojego opisu w ciemno wybrałbym Stealth. To bardzo duże zaskoczenie, bo wejscie na rynek miały dość „trudne”. Edytowane 11 Września 2022 przez Palpatine Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vonBaron Opublikowano 11 Września 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Września 2022 Stealth nawet nie leżały obok 1266 a że ktoś jest tak leniwy że nie chce się mu ustawiać ich pod swoją głowę i gust to już nie moja wina. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Palpatine Opublikowano 11 Września 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Września 2022 Jak znam Stefana to na pewno Stealth leżały obok 1266 na biurku przez wiele dni 😉No cóż jedni nie tolerują fatalnej jakości Hifimana inni pajacowania z ustawieniem słuchawek na głowie, a jeszcze inni cenią sobie jakość, wygodę i wykonanie w jednym. Każdy znajdzie coś dla siebie. A jak dodamy do tego jeszcze zapowiedź otwartych to robi sie bardzo ciekawie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.