neonlight Opublikowano 6 Maja 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2021 Pewnie tak, jak wysłałeś, tak z powrotem odesłali, a w mejlu info, że przeszedł gruntowną ekspertyzę i jest całkowicie sprawny. 😆🤞 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkel Opublikowano 6 Maja 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2021 2 minuty temu, neonlight napisał: Pewnie tak, jak wysłałeś, tak z powrotem odesłali, a w mejlu info, że przeszedł gruntowną ekspertyzę i jest całkowicie sprawny. 😆🤞 Stawiam, że wymienili opka albo dopchnęli takiego, co się wysunął z gniazda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neonlight Opublikowano 6 Maja 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2021 4 minuty temu, majkel napisał: Stawiam, że wymienili opka albo dopchnęli takiego, co się wysunął z gniazda. Oczywiście żartuję, ale były takie akcje, sam tego doświadczyłem, paczka wróciła z moją taśmą klejąca z nadrukiem firmy, nienaruszona. 😉 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 6 Maja 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2021 Dopytałem i dam znać. @neonlight Ale to chyba od innej firmy(?) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkel Opublikowano 6 Maja 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2021 9 minut temu, neonlight napisał: Oczywiście żartuję, ale były takie akcje, sam tego doświadczyłem, paczka wróciła z moją taśmą klejąca z nadrukiem firmy, nienaruszona. 😉 A po co mieli otwierać? Jedno z praw Murphy'ego mówi, że sprzęt wadliwy w obecności wykwalifikowanego personelu działa prawidłowo. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neonlight Opublikowano 6 Maja 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2021 2 godziny temu, jacmiszcz92 napisał: Dopytałem i dam znać. @neonlight Ale to chyba od innej firmy(?) Od innej, od innej. 😉 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 7 Maja 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2021 (edytowane) Naprawa trwała mniej niż kilka godzin. Mam już Burka u siebie. Działa normalnie. Także dziękuję bardzo i szacunek za ekspresowy serwis. 👍 @Mayster Nie wiem czy mogę zrobić cokolwiek, aby ta usterka nie wróciła. Obstawialiśmy opamp, ale na razie nie dostałem odpowiedzi czy to na pewno było to. Edytowane 7 Maja 2021 przez Gość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.