Jump to content
  • 0

Słuchawki całkowicie inne niż Fidelio x2hr. Pod zen dac. Do ~750zł


Question

Cześć, moje fidelio jadą do Perula się naprawić a ja chce spróbować czegoś co zagra diametralnie różnie od nich. Źródło to ZEN Dac. Myślałem żeby spróbować Byerów dt770 250Ohm ale może macie dla mnie inne propozycje? Jeżeli coś ciekawego jest na ogłoszeniach śmiało wklejajcie linki. Dzięki !

 

Podsumowując:

  • Zamknięte / półzamknięte,
  • analityczne,
  • pod Zena
  • do 750zł\
  • mogą być używki
  • Czy w tej cenie znajdę coś zbalansowanego?
Edited by docik
Link to post
Share on other sites

15 answers to this question

Recommended Posts

  • 0
13 minut temu, Rafacio napisał:

PRO750. Jest nawet na bazarku.


Ok. Wyglądaj spoko. Dzięki. Mógłbyś napisać coś o nich więcej. Dlaczego polecasz?

Link to post
Share on other sites
  • 0

Bo chciałeś coś innego. A to jest bardzo inne. Inaczej tego nie mogę ująć, bo czasami grają mi tak, że lepiej, dokładniej się nie da, a czasami chciałbym je wyrzucić, bo stają się za dokładne i wtedy 90 procent nagrań okazuje się, że ma pełno brudu. Źle nagrane bębny, gitary. PRO2900 są jeszcze bardziej bezlitosne, a tej właśnie chwili cudownie wręcz grają Coroner - Grin.

4 godziny temu, pekin93 napisał:

W komisie są też K701 

Tyle, że praktycznie są otwarte.

Edited by Rafacio
  • Like 1
Link to post
Share on other sites
  • 0
6 godzin temu, docik napisał:

Cześć, moje fidelio jadą do Perula się naprawić a ja chce spróbować czegoś co zagra diametralnie różnie od nich. Źródło to ZEN Dac. Myślałem żeby spróbować Byerów dt770 250Ohm ale może macie dla mnie inne propozycje? Jeżeli coś ciekawego jest na ogłoszeniach śmiało wklejajcie linki. Dzięki !

 

Podsumowując:

  • Zamknięte / półzamknięte,
  • analityczne,
  • pod Zena
  • do 750zł\
  • mogą być używki
  • Czy w tej cenie znajdę coś zbalansowanego?

Ja bym proponował np. AKG K550 dowolnej generacji lub coś innego z rodziny K55X, bo są to chyba modele dość zbliżone do siebie. Będzie to zupełnie inne granie niż Philipsy.

Link to post
Share on other sites
  • 0

No nie wiem. Wszysyko inne bedzie przeklamaniem, bo x2hr sa w miare referencyjne. To juz lepiej bawic sie EQ.

 

Proponuje zmienic technologie np. planarne hifiman he400i (uzywka za 500 lub nowka za 800)

Edited by AlekGames
  • Haha 1
Link to post
Share on other sites
  • 0
11 minut temu, AlekGames napisał:

Zaskocz mnie i napisz jakie sa według Ciebie referencyjne. Tylko nie szczuj takimi ponad 1500 zl.

Jastrzębie! @audionanik potwierdzi. :P I co, zatkało kakao?! 😆

  • Haha 1
Link to post
Share on other sites
  • 0

W sumie to nie wyprodukowano jak dotąd lepszych słuchawek dla audionanika do dłuuuugich, codziennych sesji odsłuchowych, ale ani one analityczne, ani "referencyjne" (w obiegowym/audiofylskim tego słowa znaczeniu); nie są też półzamknięte, tylko półotwarte (kuna!!!!). Za 750 zeta marne szanse trafić w dobrym stanie.

  • Like 2
Link to post
Share on other sites
  • 0

 

@neonlight Prawie zrozumiałem o co chodzi - nighthawki (tylko jakie?) @audionanik pomożesz?

 

Prosiłbym tak konkretniej bez żartu sytuacyjnego. Jak zapewne widzicie po mojej sygnaturze jestem nowy i nie znam Was ani waszych preferencji muzycznych. I proszę, nie obrażajcie się.

 

A tak poza tym dzień dobry Wszystkim. Jestem tu nowy i chyba wpadłem w pułapkę gonitwy za "end gamerem". Ale jako, że budżet mam ograniczony (nic powyżej 2000 zł, a także aspekt praktyczny jest ważny) to myślę, że BTR5 + Sundara zakończy sprawę.

Edited by AlekGames
Link to post
Share on other sites
  • 0
56 minut temu, AlekGames napisał:

nighthawki (tylko jakie?) @audionanik pomożesz?

Jedne są (tylko że wersja carbon i  starsza, oryginalna - "płynne drewno"); drugie audiokłesty to nightowl - tych nie mam potrzeby mieć.

Zapraszam do lektury wątku o ptokach, to tylko 273 strony:

 

  • Thanks 1
  • Haha 1
Link to post
Share on other sites
  • 0

To może ja polecę coś sensownego z zamkniętych: Focal Listen, choć może być ciężko je dorwać, przestali je produkować, zamiast nich sprzedają obecnie droższe Listen Professional. Nowszej wersji niestety nie słuchałem.

Z łatwiej dostępnych: Beyerdynamic DT150 i DT250, AKG K271, K270. 

Edited by Damix
Link to post
Share on other sites
  • 0
22 godziny temu, AlekGames napisał:

Zaskocz mnie i napisz jakie sa według Ciebie referencyjne. Tylko nie szczuj takimi ponad 1500 zl.

Nie szukam referencyjnego brzmienia, ale takie AKG K550 będą jej bliżej. Sennheiser HD600 też chyba grają dość równo, ale ja ich nie słuchałem.

Link to post
Share on other sites
  • 0
W dniu 6.04.2021 o 23:29, Hustler napisał:

Gdzie one są referencyjne? :lol:

Referencyjne, czyli stanowiące odniesienie. to mogą być każde, dla każdego inne.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Answer this question...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

Register to have access to community resources. Forum rules Terms of Use and privacy anc cookies policy Privacy Policy