Jump to content

Musical Fidelity MF-100 problem


Recommended Posts

Witam, zakupiłem słuchawki Musical Fidelity MF-100 od osoby z OLX, która twierdziła, że kupiła dwie pary w Niemczech i jedne sprzedaje. Cena była raczej dobra bo 240 zł z przesyłką, na pudełku była fabryczna folia. Od razu po przyjściu słuchawek, chciałem usiąść do odsłuchu... Podłączam słuchawki i... czuję, że tylko z jednej strony dochodzi dźwięk, z lewej. Specjalnie ustawiłem w aplikacji Realteku, żeby dźwięk był w 100% tylko z prawej słuchawki i cisza, zero jakiegokolwiek dźwięku. Widziałem kilka lat temu tutaj na forum przeglądając, że ktoś wychodząc z samochodu wyrwał kabel i postanowiłem to sprawdzić, rozkręciłem prawą słuchawki i moim oczom ukazał się jeden wiszący kabel zupełnie niepodłączony do niczego, tak jakby nigdy nie był zlutowany albo tak samo wyrwany. Ja nie mogłem tego zrobić bo po odpakowaniu od razu je włączyłem i nie było możliwości żadnego szarpnięcia z mojej strony. Sprzedający pisze, że sprzedawał fabrycznie zamknięte słuchawki i go nie obchodzi, że coś nie działa. Nie daje też żadnej gwarancji bo kupił ale dowodu zakupu już nie posiada. Jak zwykle mój pech... Czy ktoś ma jakiś pomysł co z tym dalej zrobić? Dla mnie 240 zł to nie są grosze :( Proszę o pomoc.

20201120_130632.jpg

Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, arus082 napisał:

Witam, zakupiłem słuchawki Musical Fidelity MF-100 od osoby z OLX, która twierdziła, że kupiła dwie pary w Niemczech i jedne sprzedaje. Cena była raczej dobra bo 240 zł z przesyłką, na pudełku była fabryczna folia. Od razu po przyjściu słuchawek, chciałem usiąść do odsłuchu... Podłączam słuchawki i... czuję, że tylko z jednej strony dochodzi dźwięk, z lewej. Specjalnie ustawiłem w aplikacji Realteku, żeby dźwięk był w 100% tylko z prawej słuchawki i cisza, zero jakiegokolwiek dźwięku. Widziałem kilka lat temu tutaj na forum przeglądając, że ktoś wychodząc z samochodu wyrwał kabel i postanowiłem to sprawdzić, rozkręciłem prawą słuchawki i moim oczom ukazał się jeden wiszący kabel zupełnie niepodłączony do niczego, tak jakby nigdy nie był zlutowany albo tak samo wyrwany. Ja nie mogłem tego zrobić bo po odpakowaniu od razu je włączyłem i nie było możliwości żadnego szarpnięcia z mojej strony. Sprzedający pisze, że sprzedawał fabrycznie zamknięte słuchawki i go nie obchodzi, że coś nie działa. Nie daje też żadnej gwarancji bo kupił ale dowodu zakupu już nie posiada. Jak zwykle mój pech... Czy ktoś ma jakiś pomysł co z tym dalej zrobić? Dla mnie 240 zł to nie są grosze :( Proszę o pomoc.

Trochę dziwne, ja swoje użytkuje piąty rok  i nic sie nie dzieje z nimi, po za zaczątkami łuszczenia się ekoskóry na pałąku i padach

Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, Jaro54 napisał:

Trochę dziwne, ja swoje użytkuje piąty rok  i nic sie nie dzieje z nimi, po za zaczątkami łuszczenia się ekoskóry na pałąku i padach

Ja tego nie neguję, bo sam 2 lata temu za twoją namową kupiłem te same słuchawki i wszystko było z nimi okej. Chciałem kupić ponownie i takie kwiatki.

Link to post
Share on other sites

A gdzie gość kupował, na niemieckim Amazonie? Bo jeśli tak to gość ściemnia. Ja widzę na amzonie wszystkie zamówienia nawet sprzed 8-9 lat

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

Register to have access to community resources. Forum rules Terms of Use and privacy anc cookies policy Privacy Policy