Skocz do zawartości

DAP do 3k, pod Tidal i słuchawki dokanałowe


Rekomendowane odpowiedzi

Dobry wieczór.

 

Szykuje nam się powtórka z rozrywki dlatego pomyślałem, że kupię sobie grajka. Podstawowe wymagania:

- lekko ciepłe, rozrywkowe brzmienie

- dobrze współpracujący z Tidal

- fajnie gdyby zgrał się z Cardas A8 ES, Flare Audio R2 Pro, nie zamierzam ich zmieniać

- do 3k, coś w ten deseń

 

Pomożecie? Miałem kilka odtwarzaczy, ale minęły trzy lata mojej forumowej absencji i znowu jestem zielony. :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczytaj o Shanling M6 i Astell & Kern SR25. Pierwszy z nieco podbitym basem i lepszą dynamiką, drugi również z lekko zaakcentowanym dołem, a do tego z nieco pełniejszą średnicą. Przez lepszą dynamikę i mocniejszy subbass nieco bardziej funowy będzie pewnie M6.

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może jeszcze dopowiem. Ze mnie jest stary fanboi Sony. Więc może po taniości NW-A55 lub NWA-105? Lub coś od A&K bo miałem tylko jeden produkt i bardzo krótko. FiiO, I-Basso i inne tego typu wynalazki, nie obrażając nikogo - nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytałem, ale dla mnie większy sens ma info, że jednak tych różnic nie ma. ;) Jak zobaczyłem w tej cenie zastanawiałem się może 3 min i dobrze, bo już chyba nie mają.

 

Lubię gdy stosunek ceny do jakości jest korzystny dlatego u mnie jest tak, że im droższy gadżet tym krócej gości w moich skromnych progach. Ot, taki dziwak ze mnie.

  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Kamvai napisał:

Kierowanie się li tylko ceną sprzętu to chyba nie jest oczekiwany kierunek w świecie hires, samo bazowanie na funkcji Tidal w odtwarzaczach typu DAP "zabija"  jakby ideę muzycznych plików wysokiego próbkowania.

Ja to i bym się z Tobą zgodził ,ale wtedy oboje będziemy w błędzie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach