lamprez Opublikowano 28 Września 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2020 Cześć, jestem posiadaczem odtwarzacza sieciowego Yamaha MusicCast WXAD-10; po zmianie dostawcy internetowego nie jest w stanie uruchomić urządzenia. Próbowałem zgodnie z instrukcją: - rekonfiguracji urządzenia - resetu ustawień sieciowych Urządzenie po podłączeniu zasilacza, naciśnięciu przycisku power kontrolka zasilania (środkowa) zapala się a potem zaczyna pulsować; po upływie 30s urządzenie wyłącza się. Urządzenie nie jest widoczne w aplikacji MusicCast. Czy ktoś z forumowiczów wie może co zrobić aby urządzenie przełączyło się w normalny tryb (kontrolka zasilania pali się ciągłym światłem, urządzenie można można wykryć aplikacji MusicCast i podłączyć się z siecią po wifi) ? Dziękuję z góry za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
argian Opublikowano 28 Września 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2020 (edytowane) Pierwsze pytanie - czy masz router z modemem od ISP czy masz własny? Bo ja jak miałem WXAD podpięte do wifi w modemie dostawcy to też miałem cuda z niewykrywaniem, zrywaniem połączenia itp. Kupiłem tani router, podpiąłem kabelkiem do modemu zaś streamer podobnież kabelkiem tylko do routera, potem telefon/laptop przez wifi takoż do routera i wszystko działa jak marzenie od tego czasu. obrazkowo: [MODEM dostawcy] --kabel--- [twój router] ---kabel--- [WXAD] ---wifi--- [telefon/tablet] tldr - modemy od dostawców mają dziwaczne konfiguracje do których nie zawsze jest dostęp więc najlepiej zrobić sobie własną podsieć do komunikacji streamera z aplikacją Edytowane 28 Września 2020 przez argian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lamprez Opublikowano 28 Września 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2020 (edytowane) Obecnie router mam od providera; sprawdzałem na osobnym router z tplinka i to samo; wxad nie odpowiada;; router był skonfigurowany z 1 siecią wifi, bez zabezpieczeń; sprawdzałem też przez skrętkę i też ten sam rezultat Edytowane 28 Września 2020 przez lamprez Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
argian Opublikowano 29 Września 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Września 2020 Oczywiście urządzenie z MusicCast jest przez wifi połączone z tym samym routerem? Wiem, że to trywialne ale warto spytać. Jeśli to nie pomaga to jedyne co mi przychodzi do głowy to: - zrobić factory reset Yamahy - spróbować z innym urządzeniem z zainstalowanym na świeżo MusicCastem Więcej pomysłów nie mam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konnn Opublikowano 30 Stycznia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2021 Mam ten sam problem. czy udało Ci się go rozwiązać? factory reset nie pomaga. nie da się skonfigurować urządzenia do nowej sieci, jak już raz było do jednej podłączone... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
espe0 Opublikowano 30 Stycznia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2021 Może są jakieś firewalle w routerze. Warto tam wejść i zobaczyć co się dzieje w configu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konnn Opublikowano 30 Stycznia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2021 Wymyśliłem rozwiązanie. trzeba zrobić restart urządzenia: wylaczyc z zasilania, przytrzymać connect, włączyć zasilanie trzymając 3sec connect 2. Usunąć apkę music cast z telefonu, 3. Pobrać apke z appstore 4. Sparować urządzenia zgodnie z instrukcja. ech.... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.