Jump to content

Recommended Posts

Na razie nic więcej nie wiadomo. Nie napisane po chińsku na opakowaniu :)

https://www.head-fi.org/threads/ibasso-dx300-qualcomm-snapdragon-660-octa-core-6gb-ram-64gb-rom.943020/

 

CPU: Qualcomm Snapdragon 660 Octa-core
RAM: 6GB
ROM: 64GB
DAC: ?
POWER: ?
CHANGABLE AMPS: ?
ANDROID VERS: ?
RELEASE DATE: ?

 

DX300.jpg

Edited by Wisting
  • Like 1
Link to post
Share on other sites
  • Replies 245
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ok, stos pytań od was zatem: 1) Potwierdzam, tak, ogarnę preorder dla forumowiczów ale nie chcę tego robić póki nie ma potwierdzonych jeszcze wysyłek. Nie chciałbym wziąć pieniędzy i potem przepr

najważniejsze trzy sekcje w audio to: humor, słuch i muzyka - reszta jest przereklamowana i w duszy nie gra   nie wyobrażam sobie innego AKM niż najwyższy w DX300, ale wystarczy mi najniższy

No dobra moi kochani, kto się nie może doczekać i chciałby skorzystać z szybkiego preordera może pisać/dzwonić.   - Dostawa w drodze, czekam na miejsce w samolocie z przesyłką frachtową tylk

Posted Images

Jak już ktoś pisał w temacie o DX220, mi też nie podoba się to, że dają tylko 64GB pamięci wewnętrznej. Z punktu widzenia posiadacza DX220 wiem, że te 64GB kończą się bardzo szybko, szczególnie jeśli chce się korzystać z czegoś więcej, niż tylko FLACów. Do tego pewnie dadzą tylko jeden slot na karty pamięci, co też jest kiepskie, bo wiadomo, że taniej kupić dwie karty mniejszej pojemności, niż jedną większą.

Ten render zbyt wiele nie pokazuje, ale te zaokrąglone rogi przypominają mi trochę Hiby R6 Pro i nie jest to wcale złe skojarzenie. :D

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

FPGA-Master used by the DX300:

In the traditional audio players, the SoC and the OS are in charge of many tasks at the same time. Audio playback isn’t the main process and often doesn’t have the highest priority. In the DX300, we developed a Field Programmable Gate Array (FPGA) to eliminate the negative influence from the OS’ multi-task processes. The FPGA works between the SoC and the Digital to Analog Converter (DAC). It is dedicated to requesting data from the SoC, then sending that data to the DAC. In our application, the FPGA is working in master mode in the entire audio process using two Accusilicone Fentosecond oscillators as the clocks while synchronizing all audio clocks. It is able to construct one of the cleanest audio system recoveries of data possible while minimizing any jitter.
Link to post
Share on other sites
30 minut temu, Inszy napisał:

Czyli jednak AKM.

 

No, ja jako dziaders przesiadłem się z sabra na akm. Dla starych dziadów akm jest chyba lepszy na słuch.

 

Ciekawe, który akm zastosują. Może być ciekawie. Ten najnowszy akm to jest naprawdę niezły kozak.

Link to post
Share on other sites

To prawda, że nowe AKM są świetne. Ilość detalu, scena i holografia to jego największe atuty.

Co mnie jednam bardziej ciekawi. Czy wg Was większy narzut na dźwięk ma DAC czy sekcja wzmacniacza? Ostatnio spotkałem się z opiniami, że ten drugi ma znacznie większe znaczenie i możliwe nawet, że sabre i akm z tym samym wzmacniaczem mogą brzmieć podobnie, a nas się karmi nowymi DAC i nowymi cyferkami.

Link to post
Share on other sites
11 minut temu, Palpatine napisał:

To prawda, że nowe AKM są świetne. Ilość detalu, scena i holografia to jego największe atuty.

Co mnie jednam bardziej ciekawi. Czy wg Was większy narzut na dźwięk ma DAC czy sekcja wzmacniacza? Ostatnio spotkałem się z opiniami, że ten drugi ma znacznie większe znaczenie i możliwe nawet, że sabre i akm z tym samym wzmacniaczem mogą brzmieć podobnie, a nas się karmi nowymi DAC i nowymi cyferkami.

 

Myślę, że jedno i drugie, ale to drugie ma chyba większe znaczenie. Dlatego kupiłem M8 - decydujące było to, że w sekcji wzmacniacza zobaczyłem legitne kondensatory Elna. Tak se pomyślałem, że to chyba jednak w przenośnym sprzęcie rozwiązanie ponadstandardowe i że musi być dobrze. I było, tzn. jest.

Link to post
Share on other sites
19 minut temu, Palpatine napisał:

To prawda, że nowe AKM są świetne. Ilość detalu, scena i holografia to jego największe atuty.

Co mnie jednam bardziej ciekawi. Czy wg Was większy narzut na dźwięk ma DAC czy sekcja wzmacniacza? Ostatnio spotkałem się z opiniami, że ten drugi ma znacznie większe znaczenie i możliwe nawet, że sabre i akm z tym samym wzmacniaczem mogą brzmieć podobnie, a nas się karmi nowymi DAC i nowymi cyferkami.

Amp, ale i dac może pełnić funkcję upiększacza ;)

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
30 minut temu, Palpatine napisał:

To prawda, że nowe AKM są świetne. Ilość detalu, scena i holografia to jego największe atuty.

Co mnie jednam bardziej ciekawi. Czy wg Was większy narzut na dźwięk ma DAC czy sekcja wzmacniacza? Ostatnio spotkałem się z opiniami, że ten drugi ma znacznie większe znaczenie i możliwe nawet, że sabre i akm z tym samym wzmacniaczem mogą brzmieć podobnie, a nas się karmi nowymi DAC i nowymi cyferkami.

Największe znaczenie ma aplikacja samej kości DAC, czyli sekcja wzmacniacza. Najlepszy przykład to Lotoo PAW 6000 z AKM4493 - niby antyk, a gra tak, że zawstydza wiele dapów na nowszych, "lepszych" kościach. Dlatego można zapakować absolutnie każdą kość DAC, nawet z najwyższej półki, ale jeżeli całe otoczenie będzie do luftu, to nie zagra ani trochę.

Link to post
Share on other sites
12 minut temu, Palpatine napisał:

Czyli niepotrzebnie jaramy się nowymi AKM i Sabre i materiałami marketingowymi. Tam rzadko kiedy podają co odpowiada za sekcje amp ;)

 

Nie podają, ale czasami ktoś coś wygrzebie i zrobi zdjęcie.

 

11363665_thumb.jpeg

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
39 minut temu, Palpatine napisał:

Czyli niepotrzebnie jaramy się nowymi AKM i Sabre i materiałami marketingowymi. Tam rzadko kiedy podają co odpowiada za sekcje amp ;)

Dużo łatwiej (dla przeciętnego klienta) uzasadnić duży wzrost ceny tym, że zastosowane nowe, hipermegaluks układy DAC niż tym, że zastosowano lepsze kondensatory czy dużo restrykcyjniej parowane rezystory. ;)

Link to post
Share on other sites

Zacytuję sam siebie z dyskusji o tanich chińskich grajkach, i wpływie przetworników gdzie chłopaki zachwycali się nowymi kostkami DAC:

Raczej jest zdecydowanie przeceniany jeśli chodzi o czystą jakość grania. W nim liczy się głównie wydajność energetyczna i dodatkowe ficzery, a nie "jak gra", bo jak ktoś chce, to "kliniczne Sabre" zagra ciepło i basowo, a "aksamitny Wolfoson" będzie walił szczegółami i ostrą górą.

Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Vaiet napisał:

Największe znaczenie ma aplikacja samej kości DAC, czyli sekcja wzmacniacza. Najlepszy przykład to Lotoo PAW 6000 z AKM4493 - niby antyk, a gra tak, że zawstydza wiele dapów na nowszych, "lepszych" kościach. Dlatego można zapakować absolutnie każdą kość DAC, nawet z najwyższej półki, ale jeżeli całe otoczenie będzie do luftu, to nie zagra ani trochę.

Rozumiem. Rzeczywiście przykład Lotoo pokazuje, że można osiągnąć świetne (a przynajmniej zachwalane i reklamowane) brzmienie na starszej już kości.

Niemniej mam jeszcze jedną wątpliwość. W sprzęcie przenośnym wg Ciebie kostki DAC mają mniejsze znaczenie niż w dużym audio? Bo jakoś te dwie wypowiedzi wydają mi się niespójne.

 

Link to post
Share on other sites

W mobilnym audio sprzedaje się większy „podatek od marzeń” niż w sprzęcie stacjonarnym , bo chyba ten rynek chłonie bardziej . Przykładem jest stosowanie dwóch kostek DAC( byle jak najnowszych) czego nie widać w sprzedacie stacjonarnym . Jeśli kostki maja drugorzędne znaczenie , to po co aż dwie ? 

Link to post
Share on other sites
16 minut temu, Royal napisał:

W mobilnym audio sprzedaje się większy „podatek od marzeń” niż w sprzęcie stacjonarnym , bo chyba ten rynek chłonie bardziej . Przykładem jest stosowanie dwóch kostek DAC( byle jak najnowszych) czego nie widać w sprzedacie stacjonarnym . Jeśli kostki maja drugorzędne znaczenie , to po co aż dwie ? 

 

Żeby się kojarzyło z monoblokami Marka Levinsona, po jednym na kanał. :D

Link to post
Share on other sites
8 godzin temu, Palpatine napisał:

Rozumiem. Rzeczywiście przykład Lotoo pokazuje, że można osiągnąć świetne (a przynajmniej zachwalane i reklamowane) brzmienie na starszej już kości.

Niemniej mam jeszcze jedną wątpliwość. W sprzęcie przenośnym wg Ciebie kostki DAC mają mniejsze znaczenie niż w dużym audio? Bo jakoś te dwie wypowiedzi wydają mi się niespójne.

 

Było już wielokrotnie poruszane na forum, że dobra aplikacja tej konkretnej kości ESS była diabelnie trudna i o wiele łatwiej było osiągnąć kiszkę, niż stworzyć sensownie grający sprzęt na tej kości. Poza tym 9018k2m to kość typowo mobilna, ze starej, niezbyt dobrej serii. Przeskok jest na tyle ogromny, że 9038Q2M znajdziesz w poważnych stacjonarnych klockach za grubą kasę jak i w znacznie tańszych sprzętach, a jakość brzmienia w znacznym stopniu zależy od implementacji. Najlepszy przykład w sumie to Burson C3X Performance, Burson Playmate i Aune X1s Pro. Wszędzie ta sama kość, a brzmienie miejscami diametralnie od siebie różne i C3X Perf oraz X1s Pro dzieli przepaść, do tego nie tylko finansowa. 

Link to post
Share on other sites

najważniejsze trzy sekcje w audio to: humor, słuch i muzyka - reszta jest przereklamowana i w duszy nie gra

 

nie wyobrażam sobie innego AKM niż najwyższy w DX300, ale wystarczy mi najniższy, jeśli zagra lepiej od DX220/1mk2

 

 

 

 

 

  • Like 5
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Announcements


×
×
  • Create New...

Important Information

Register to have access to community resources. Forum rules Terms of Use and privacy anc cookies policy Privacy Policy