Skocz do zawartości

"Charczenie basu" DT 770 Pro 80Ohm


grzanek89

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie. Miesiąc temu zakupiłem słuchawki Beyerdynamic DT770 Pro wersja 80 Ohm.  Odtwarzacz do jakiego je podłączam do Xduoo X3. Zauważyłem problem w postaci charczącego basu przy zwiększaniu głośności. Zniekształceniu ulega tylko tylko sekcja basowa w większości utworów niezależne od formatu (mp3, flac). Podbicie basu ustawione na 0 natomiast korektor ustawiony w delikatną V. Nie za bardzo wiem jak sobie poradzić z tym problemem. Oczekiwałem i w sumie nadal oczekuje od tych słuchawek dobrej sekcji basowej. Lubię słuchać muzyki dość głośno. Nie wiem czy jest to kwestia słuchawek ( przesłuchałem na nich jakies 1,5 h) czy jednak odtwarzacz nie daje rady.  Jestem laikiem w tym temacie dlatego ze swoim problemem zgłaszam się właśnie tutaj celem jego rozwiązania jak i nieocenionej nauki.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie mam możliwości podłączenia ich do innego źródła. Wyłączenie korektora nic nie daje. Później sprobuje je rozebrać i sprawdzić czy faktycznie nic się tam nie dostało 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, grzanek89 napisał:

Niestety nie mam możliwości podłączenia ich do innego źródła.

 

Telefon, laptop, cokolwiek może być :) Jeżeli z telefonu nie ma zniekształceń, a w Xduoo tak, to będzie wiadomo, co jest winne. Ale w większości przypadków problemu ze zniekształceniami na basie w serii DT winny jest włos, który się wbił w tę gąbkę przed przetwornikiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po podłączeniu do mojego IPhone se nie ma żadnych zniekształceń. Jednak wiadomo ze na telefonie gra znacznie ciszej. Tak samo jest na Xduoo. Dopiero gdy zwiększę głośność zaczyna się dziwne zniekształcania basu

Poza tym wydaje mi się ze te zniekształcenia brzmią elektronicznie

W jednej słuchawce znalazłem miniaturową różową kuleczkę