Otles Opublikowano 14 Lipca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2020 Witam, Ostatnio zakupiłem głośnik Creative Muvo Play. Podczas cichego słuchania muzyki (5-10 %) głośnik emituje szum, który słychać tylko w tym przedziale, lub gdy słucham muzyki głośno i w utworze jest chwila ciszy. Szum nie jest głośny lecz sam fakt że jest denerwuje. Czy to normalne w tym modelu czy jest to wada fabryczna? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karmazynowy Opublikowano 14 Lipca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2020 To 5-10% głośności ustawiasz na głośniku czy w telefonie? Ustaw sygnał w tel. na max i ścisz na głośniku i sprawdź czy dalej szumi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Otles Opublikowano 14 Lipca 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2020 7 godzin temu, Karmazynowy napisał: To 5-10% głośności ustawiasz na głośniku czy w telefonie? Ustaw sygnał w tel. na max i ścisz na głośniku i sprawdź czy dalej szumi. Bez różnicy gdzie ustawione jest te 10%, szum występuje nie zależnie od tego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.