martinuz Opublikowano 8 Czerwca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2007 No to jest chyba to co miał Rosiu z tego co ja pamiętam Jemu też odsyłali do Korei, i jest przez to już kilka miechów bez playera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stabbb Opublikowano 9 Czerwca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2007 a podobno mamy tacjonarny serwis iaudio na miejscu... czy to po prostu sa ludzie do obslugi wysylek zagranicznych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KHRoN Opublikowano 9 Czerwca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2007 "stacjonarny serwis" zajmuje się relatywnie drobnymi naprawami... a że nie ma "dużego, europejskiego" serwisu gdzieś w niemczech czy francji, to trzeba wysyłać do korei... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siekiera Opublikowano 9 Czerwca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2007 taka duza firma by sie moglo wydawac a tu taki blad i niedociagniecie :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quzio Opublikowano 10 Czerwca 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2007 Co się martwisz? co się smucisz? z Korei jesteś (D2) do Korei wrócisz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cloud Opublikowano 20 Czerwca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2007 I jak, coś sie ruszyło? W sumie jak miałes wgrany f/w 3.45 to mogliby ci wogóle odmówić naprawy, wiec nie jest źle. A u Rosia to tak długo trwa z tego względu, że on nie miał w momencie usterki X5 aktualnej gwarki i musiał czekać az zbierze sie kupa rozwalonych playerów, które mają zostać wysłane do Korei, a to w celu obniżenia kosztów (jak rozumiem). U ciebie zatem nie powinno to tak długo trwać. A z Cowonem jest taka fajna sprawa, że twoja gwaracja będzie dłuższa o czas naprawiania playera, co masz napisane na karcie gwarancyjnej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quzio Opublikowano 31 Lipca 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2007 Na razie spokój i cisza.Muszę się uzbroić w cierpliwość i czekać na dalszy rozwój wypadków.Takie życie.. Po ponad 70 dniach oczekiwania postanowiłem wysłać maila do serwisu (serwis@mip.bz) z nieśmiałym zapytaniem jakie są losy mojego D2.Szybko otrzymałem odpowiedż że w związku z przedłużającym się oczekiwaniem na sprzęt z serwisu producenta mam otrzymać nowego D2 (odbiór serwis Siedmiogrodzka 11).Niezwłocznie się udałem-otrzymałem i tak oto kończy się ta historia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fillion Opublikowano 31 Lipca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2007 Kolejne szczęśliwe zakończenie serwisowej historii A nie wiesz co ze starym egzemplarzem Cowona?? Trafił na "elektroniczny cmentarz"?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quzio Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Kolejne szczęśliwe zakończenie serwisowej historii A nie wiesz co ze starym egzemplarzem Cowona?? Trafił na "elektroniczny cmentarz"?? Myślę że trafił do Koreańskiej galerii zgruzowanych D2 pod tytułem Polak potrafi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.