Yamakasi Posted July 9, 2020 Report Share Posted July 9, 2020 Witam, jestem posiadaczem słuchawek Sony MDR-XB950B1. Niestety dzisiaj stała się dla mnie tragedia a mianowicie zauważyłem dwa pęknięcia przy pałąku. O słuchawki zawsze bardzo dbałem i nie wiem w sumie dlaczego pojawiły się te dwa pęknięcia. Pytanie do was czy gwarancja takie uszkodzenie obejmie, czy raczej stwierdzą że to z mojej winy? Co polecacie zrobić w tej sytuacji jeżeli nie gwarancja? Chyba opcja klejenia tego wydaje się słaba, a części zamiennej do tego nie znalazłem. Słuchawki dla mnie mają bardzo dużą wartość i nie uśmiecha się mi wymiana na nowe a chciałbym żeby posłużyły mi jeszcze długi czas stąd moje pytanie... Zdjęcia: https://i.imgur.com/4Z2BaXE.jpg https://i.imgur.com/p4oX7ea.jpg Co polecacie zrobić z tym fantem? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LukaszS Posted July 9, 2020 Report Share Posted July 9, 2020 Znany problem w WH-1000XM2, pęknięcia, Sony nie chciało uznać reklamacji, odpowiadali że pęknięcia wynikają z winy użytkownika. Jak masz gwarancję to może lepiej udaj się najpierw do sklepu gdzie kupiłeś, a do Sony w ostateczności jakby sklep odmówił. Zawsze zostaje rzecznik praw konsumenta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yamakasi Posted August 17, 2020 Author Report Share Posted August 17, 2020 (edited) Oddałem na reklamacje do sklepu, niestety uznali, że z mojej winy Nie wiem czy jest sens dalej próbować - czyt. gwarancja do Sony, skoro @LukaszS twierdzisz, że Sony nie chce czegoś takie uznawać. Szkoda, że słuchawki za tyle kasy mają tak słabą jakość wykonania, że przy pedantycznym użytkowaniu potrafią pęknąć. O słuchawki zawsze bardzo dbałem... Chyba pozostaje tylko wystawić je na sprzedaż może ktoś będzie chciał pobawić się w wymianę pękniętej części. Bo kleić tego chyba nie ma sensu? Edited August 17, 2020 by Yamakasi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.