Skocz do zawartości
WIOSENNA PROMOCJA AUDIO 11.03-04.04.2024 Zapraszamy ×

Playstation 5


Palpatine

Rekomendowane odpowiedzi

A czemu, w sensie że nowa technologia? Zniszczeń pewnie i tak nie będzie więc z tym odejściem od klasyki to bym się nie rozpędzał ;) A na serio, to wraca tuning znany z numerowanych części, menu dziwnie podobne do jednej z najlepszych części czyli 4, przynajmniej pod względem contentu/jakości (choć w 4 zaczynały się lekkie zjazdy tu i ówdzie, ale nie to co w 5 czy 6). Dla mnie mogliby zrobić GT nieco bardziej... arcadowe. Jak 2 pierwsze części. Dodać "cool" muzykę stylowo podobną z menusów jak w GT1 i 2 (w Sporcie GT League niby ma), koniecznie wszystkie oldskulowe trasy typu Special Stage, Trial Mountain (już jest ale lekko zmienione), Tahiti Road/Maze i szereg innych... Tylko to podobno nie takie proste bo raz że e-sport i te regulacje FIA, a dwa takie Seattle było strictr dostosowane do bardziej arcade'owego modelu jazdy w 2. 

Jeśli chodzi o muzykę w grze to znowu 4 wersja europejska dla mnie najlepszy soundtrack. Misje i tak dalej w 5,6 też były ok jak nauka Nurburgringu czy wyzwanie Senny więc tu nie było źle. 

 

Moim zdaniem PD pomimo tego że Sport wyszedł według mnie całkiem dobrze całościowo, miewało jakieś problemy z kreatywnością co pokazuje wrzucanie kolejnych utworów Daikiego Kasho wziętych żywcem z poprzednich części :D Trasy momentami też jak z edytora. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja części 1-4 jedynie liznąłem, za to w 5 grałem idiotyczne ilości czasu na kierownicy zarówno w singla jak i multi. W 6 pograłem dwie godziny i uczucie dejavu było tak duże, że olałem. Sport grałem w demko i jakoś nigdy nie zabrałem się za pałną wersję ale to głownie dlatego, że nie mam od kilku lat gdzie kierownicy zainstalować a na padzie mi się źle gra w symulacyjne. Driveclub, wipeout czy need for speed spoko na padzie ale gran turismo i moja ulubiona asetto corsa mnie nie bawi bez kierownicy.

Edytowane przez Spawn
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1-4 najlepsze części, wiadomo że dziś mechanika jazdy nie przetrwa próby czasu ale były to najlepsze i najbardziej kompletne gry w ocenie większości fanów. Choć "to już nie to" można by pewnie powiedzieć o wielu produkcjach. Klimat, malowniczość i zróżnicowanie tras, nawet właśnie muzyki podczas jazdy choć tu zawsze coś ciekawego mniej lub bardziej wrzucą. Od kilku lat to trochę takie podniecanie się robieniem zdjęć samochodów, na szczęście też bdb e-sport choć z tego co słyszałem tryb sportowy dostał po tyłku odkąd nie gram bo coś pozmieniali z systemem kar i ludzie się skarżą, że dostają kary czasowe za nie swoje błędy. 

 

Kiedyś na gtplanet wrzucali ranking gier z serii i 6 najgorsza bo w sumie bazuje na takiej sobie 5 która ostatecznie była dużym rozczarowaniem jak pamiętam. Oczywiście że grałem ale np. te standard-carsy to żenada była. Pamiętam że było masę obietnic a premiera przekładana w nieskończoność, wyszła gra która wymagała patchowania. 6 bazowała na 5 to się nie dziwię, że dałeś se spokój. Ja też najmniej grałem w tę część choć akurat Goodwood Festival of Speed fajnie im wyszło, no i dodali jakiś arcade'owy tryb na jakiejś długiej trasie ale już nie pamiętam co to dokładnie było. Jakieś gonienie króliczka :D Tyle że z punktami. 

 

Assetto Corsa ostatnio w promce na PSStore była chyba, zastanawiałem się czy brać. Tylko właśnie to ponoć gra pod kierownicę. Choć w Dirta Rally 2 gram na padzie i wykręcam już nieraz czasy top1 tier (na 4) i łapię się co jakiś czas do Elite. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na padzie jest się równie szybkim co na kierownicy ale zachowanie pojazdu i odczucia są o wiele uboższe ale to zależy też jak w danym tytule zaimplementowany jest force feedback. Assetto Corsa i iRacing są genialne, Richard Burns Rally z modami i Gran Turismo (5 i 6) są bardzo dobre ale już Forza Motorsport 4 była słaba od strony obslugi kierownicy. Specjalnie nawet pod tą część kupowałem kierownicę która działała zarówno z pc, ps3 jak i z x360 i żałowałem potem że się wykosztowałem bo force feedback na xboxie był o wiele gorszy niż na pc i ps3. 

Edytowane przez Spawn
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Teraz, Palpatine napisał:

Jak mogłeś wybrać to (to!) ponad Demnon's Souls? ;)

 

Nie moja bajka. W Demons Souls grałem lata temu na ps3 ale się odbiłem, tak samo zresztą jak od Bloodborne na ps4. Wysoki poziom trudności mogę zaakceptować, ale utratę progresu i granie w kółko w ten sam level jak na pegasusie 30 lat temu już nie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale tam nie traci się progresu, przynajmniej masz jedną szansę na to lub wiele używając przedmiotów. Ale wiadomo, każdy ma inne preferencje. Ja dostałem Spidermana z PS4 i ograłem max 30 min.

Sam zacieram ręce bo gra zebrała noty od min. 9 do 10. Ale na samą grę i konsole pewnie poczekam.

Edytowane przez Palpatine
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@SpawnBardzo ładnie wygląda to nowe Estadio Santiago Bernabéu, PS5 znaczy ;)

Tylko po co oni zmienili znowu kształt pada? Ten od PS4 był dla mnie w sam raz. No ale później przesiadka na DS3 to już nie to, więc może tutaj będzie podobnie. Wszak do nowego trza się przyzwyczaić. 

Daj znać jak już się pościgasz trochę jak tam te nowe DualSense czy jak one się tam nazywają się sprawdzają. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pad większy i cięższy niż DS4 i Xbox one controller ale kształt nadal bardziej jak dual shock. 

 

20201119_153520~01.jpg

 

20201119_153707~01.jpg

 

To jest dobry bajer. Tył gołym okiem wygląda na chropowaty nakrapiany a jak odpalisz macro w aparacie to widzisz to :D

 

20201119_153615~01.jpg

 

Grać nie grałem bo pracuje więc póki co konfiguracja, intalacje i ściąganie gier ;)

 

Edytowane przez Spawn
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ooooooooo w końcu pad do plejki przeznaczony dla innych ludzi, niż mali Azjaci ❤️ Oglądałem reckę tego nowego Spidermana i trochę mnie martwi, że już w tytule premierowym masz wybrać czy chcesz jakość grafiki czy framerate 60 FPS. Wiem, że mocny PC i tak wygeneruje ładniejszą grafikę i ważniejszy jest dla mnie gameplay, ale trochę się martwię, że takie zagrywki już na początku życia konsoli. Ja poczekam z zakupem x/ps aż się sytuacja trochę rozwinie, i tak gram tylko w Fifkę ze znajomymi i w BioShocka jak mam kilka wolnych godzin.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Spawn napisał:

to prawda ale to dlatego że jak wybierzesz tryb grafiki i 30 fps to masz rej trejsing. Na pc w takim watch dogs legion z ray tracingiem i 4k masz 30 fps nawet na RTX3090 kosztującym 3 razy tyle co całe ps5. RTX on, fps off

A widzisz, dzięki za wytłumaczenie.

 

54 minuty temu, Palpatine napisał:

Pewnie bym popatrzył na te efekty ze 20 min i później przełączył na 60fps. Jednak płynność w tej grze jest chyba ważniejsza. No chyba ze różnica w odbiorze 30 a 60 fps jest marginalna. Szkoda ze nie mam takich dylematów ☹️

Mam tak samo, nawet jak zmieniłem telefon na taki z wyświetlaczem 120 Hz, to teraz każdy poniżej wygląda dla mnie jak jakiś przeżytek zabytkowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brak optyka to dla mnie osobiście bardzo duży brak. W PS3 było, a w PS4 już nie. Muszę dźwięk puszczać z PS4 do TV za pomocą usb a z tv do daca optykiem.

No i zakładam, że z Airposami też się nie da połączyć z PS5 ani żadnych innych słuchawek oprócz ich firmowych

Edytowane przez Palpatine
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, golem napisał:

Panowie jak to jest z tą kompatybilnością wsteczną, czy gierki na płytce z PS4 uruchomię na PS5? np. Wieśka 3 ?

Tak. Niektóre mają mieć patche odblokowujące wyższe rozdzielczości i więcej klatek ale to zależy od developerów. W najgorszym razie gry z ps4 na ps5 działają tak jak by odpalić je na ps4pro w stałych 60 lub 30 klatkach w zależności czy mają odblokowany klatkarz czy nie.

Edytowane przez Spawn
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pograłem wczoraj w nocy i ten nowy pad zrył mi beret, naprawdę WOW. Kształt, przyciski i analogi takie same i tutaj wielkiej zmiany nie ma ale wibracje i triggery to jest jakiś kosmos. To darmowe Astro's Playroom o którym myślałem ze to jaka popierdółka na 15 minut to nawet mocno rozbudowana gra która pokazuje możliwości pada i jestem nim oszołomiony. Poziom zróżnicowania i precyzji wibracji jest niesamowity ale triggery to jest wogóle jakiś kosmos. Normalnie jak się je wciska to takie zwyczajne jak to w dual shocku, trochę solidniejsze się wydają (jak i cały pad zresztą) ale te triggery mają jakieś silniki czy coś i one podczas gry nie tyle wibrują tak jak Impulse Triggery w xboxie co stawiają różny opór w zależności od tego co robisz i dosłownie same się ruszają pod palcami. W tym astro playroom masz na przykład maszynkę typu jednoręki bandyta i ciągniesz wciskąjąc trigger i ten trigger w polowie ruchu stawia Ci opór jakby się blokował i musisz go tak jakby przełamać jak byś mechaniczny spust wciskał - WOW nie spotkałem się wcześniej z czymś takim.

 

Mam tylko nadzieję że developerzy będą koszystać z tych funkcji i nie skończy się to tak jak z HD Rumble na Switchu gdzie są gry które bardzo fajnie z niego korzystają i rzeczywiście wzbogacają doznania, ale w większości są to nawet nie tyle wibracje co brzęczenie jak wibra w telefonie. Czasami zupełnie wyłączam wibrę na switchu bo to tak fatalnie to działa w niektórych grach.

Edytowane przez Spawn
  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Undertaker napisał:

No to w samochodówkach powinno być super :)

 

@Spawnnarzekarz, pad od PS4 gra tak super że ja do niego Hawki podpinałem i potem aż nie chciało się włączać stacjonarki :D

 

32khz tylko masz w DualShocku4 ;) Na chwile albo awaryjnie jak na przykład w dzień na głośnikach a w nocy na słuchawkach to super sprawa te gniazdka w padach bo to po prostu wygodne ale docelowo to jednak wypada coś lepszego bo jednak słychać różnice. Problem teraz deczko z tym ps5 bo on nie ma optyka a obsługa daców usb bardzo znikoma.

Edytowane przez Spawn
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No cóż, widać w Sony za mało audiofilów pracuje. Chociaż już coś tam ogłaszali chyba jakiś nowy specjalny system audio do PS5? Może po prostu chcą sprzedawać więcej dedykowanych słuchawek. 

 

Ja do PS4 mam te Goldy bezprzewodowe i dają radę. 

 

Edytowane przez Undertaker
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Zarejestruj się aby mieć większy dostęp do zasobów forum. Przeczytaj regulamin Warunki użytkowania i warunki prywatności związane z plikami cookie Polityka prywatności