Jump to content
Wolf

Iphone

Recommended Posts

hmm, jezeli wszystko byloby tak pieknie jak na tej prezentacji, to jak dla mnie cudo. ale wiem ze nie bedzie... ciekawe jak ten touchpad bedzie dzialal... no i jak bateria. no ale poki co, szczena opada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ciekawa sprawa.

Zastanawia mnie tylko czas dzialania tego sprzetu. Poslucham muzyki, poogladam filmy i czy na dzwonienie zostanie mi baterii ;)

 

Kolejna kwestia. Spory wyswietlacz, komorke trzymamy w kieszeni, duze prawdopodobienstwo porysowania tego ladnego ekranu dotykowego.

 

Ogolnie rzecz biorac ladny bo czarny :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

jesli tylko okaze sie ze ten iphone ma rece i nogi to zanabywam, sprzedaje wszystkie telefony, ipoda jednego i do boju :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak dla mnie coś co ma wielki wyświetlacz i funkcje telefonu kom nie przejdzie... już to widze co będzie z tego telefono-czegoś po 2-3 miechach normalnego używania, biorąc pod uwagę dezajn i materialy do produkcji obudów poprzednich iPoo...

 

EDIT:

 

16h audio lub 5h video/rozmów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

core solo ULV processor

available: shipping in June

standard iPod connector at the bottom

 

Cingular:

8GB model - $599

4GB model - $499

Przy umowie na 2 lata

W europie bedzie go mial T-Mobile, cena pewnie identyczna tyle ze w euro...

Share this post


Link to post
Share on other sites

a ja i tak nosze ze soba pocket Pc, wiec dla mnie to idealne rozwiazanie :)

 

Ja na codzien nosze to:

IPB Image

 

Ale "Japko" tez pewnie kupie, dlaczego nie...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Telefonik ful wypas. Tylkko ciekawe jak z wytrzymałością na różne otarcia itp... I ciekawe ile to cudo będzie kosztować w naszym kraju... Pewnie nie dośc że jak zwykle póżno do nas dotrze, t na dodatek będzie trzyba za to słono zapłacić... Ehh, już tak to musi być niestety...

Ale ja i tak nie zamienie swojego iriver na tego iphona :D Chyba że go wygram w jakiejś promocji :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie podniecajcie się >jeżeli iPhone zadebiutuje na amerykańskim rynku

za pół roku , ale do Europy zawita dopiero za rok do tego czasu

na rynku pojawi się wiele podobnych urządzeń oferowanych przez Nokię

, Motorolę czy Samsunga , Sony Ericsson . :)

 

Apple zdaje sobie sprawę że na tym rynku wcale nie jest i raczej

nie będzie potentatem i skromnie mierzy zamiary na

realnie oceniane własne ( skromne ) możliwości

 

IPB Image

 

Jeszcze jedna symptomatyczna zmiana , tym razem nazwy

-Apple Computer, Inc. >> Apple, Inc .

 

Wbrew pozorom będzie to chyba bardzo trudny okres dla firmy Steve Jobsa

 

IPB Image

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ładna rzecz. Konferencja trwa chyba do 15, wiec może coś jeszcze rzucą światu :)

 

wiecej fotek:

 

http://gizmodo.com/gadgets/macworld2007/ex...hone-227486.php

 

filmik:

 

http://gizmodo.com/gadgets/digital-cameras...hoto-227473.php

 

ale ostre zatrzęsienie w necie się zrobiło, aż przestałem się uczyć do kolosa :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie bedzie nic wiecej od apple jako takiego, bo keynote jobsa sie zakonczyl, wszystkie nowinki prezentuej on osobiscie i nigdy nie zdarzylo sie zeby cos od apple pojawilo sie nie z jego ust

Share this post


Link to post
Share on other sites

Konferencja trwała od 18 do 20. Pokazali na niej Apple TV i iPhone, które powinno się raczej nazywać iPalm, bo ma wiele więcej wspólnego z palmtopem niż z telefonem. Poza tym jest kilka wielkich wad tego urządzenia:

1. Bateria - 5 godzin bawienia się, albo 16 godz. grania muzyki. Jak na takie cudo to bardzo kurtko.

2. Cena - 499$ za 4GB i %99$ za 8GB i to jeszcze po podpisaniu umowy z Cingular'em czy jak to sie pisze (taka amerykańska sieć komórkowa). Ciekawe czy w ogóle da się to kupić bez umowy. Pozatym sprzedaż dopiero w czerwcu i tylko w Ameryce, w Europie pod koniec tego roku i podobno też tylko w jednej sieci, i na dodatek może kosztować 499EUR.

3. Jeżeli podpisuje umowę z siecią komórkową i kupuję ten telefono-iPodo-palmtop za grube pieniądze to niejako mam zamiar uzywać go jako telefon co przy tych rozmiarach i czasie działania na bateri nie jest zbyt rozważnym posunięciem. Wypchane kieszenie i stado dresów podążających za nami kiedy tylko zobaczą takie cudo.

 

Poza tym to bardzo fajny zaawansowany palmtop, bo na pewno nie telefon.

 

EDIT//

 

nie bedzie nic wiecej od apple jako takiego, bo keynote jobsa sie zakonczyl, wszystkie nowinki prezentuej on osobiscie i nigdy nie zdarzylo sie zeby cos od apple pojawilo sie nie z jego ust

 

A MacBook?

Share this post


Link to post
Share on other sites

No właśnie wiele się mówiło o Macbooku tzw. ultraportable ekran <12cali i ponad 8 godzin na baterii. No i nowy airport też przedstawili, już obsługuje b/g do n.

Share this post


Link to post
Share on other sites

macbooka ani widu ani slychu, nowy aiport cichaczem po prostu wrzucili na strone, tak samo jak bylo z upgrade linii macbookow do core2duo

Share this post


Link to post
Share on other sites
QUOTE

nie bedzie nic wiecej od apple jako takiego, bo keynote jobsa sie zakonczyl, wszystkie nowinki prezentuej on osobiscie i nigdy nie zdarzylo sie zeby cos od apple pojawilo sie nie z jego ust

 

 

A MacBook?

 

Nie chodziło mi o to, że nie pokazali MacBooka, ale o to, że Ty napisałeś, że wszystko co wprowadzają pokazuje Steve, ale MacBooki wprowadzili cichaczem bez żadnego wystąpienia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jakie macbooki?

O czym wy mowicie?

Chodzi wam raczej o iTablet, a nowe macbooki sa na rynku juz od dawna...

Share this post


Link to post
Share on other sites

macbooki pro byly pokazane na macworld rok temu, macbook zwykly rowniez.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jakie macbooki?

O czym wy mowicie?

 

O tym, że piroko napisał, że Apple nie wprowadza nic bez Eventu, a ja jako przykład, że tak nie jest podałem wprowadzenie MacBooka.

 

 

macbooki pro byly pokazane na macworld rok temu, macbook zwykly rowniez.

 

MacBook Pro był pokazany rok temu na Macworld, ale MacBook bez Pro nie. Wprowadzili poprostu do sprzedaży bez żadnego wystąpienia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Filmik prezentujący iPhone

 

 

Cudo.

 

Ja wyłapałem tylko 3 wady:

- cena

- ewentualne rysowanie się obudowy/ekranu

- stosunkowo krótki czas działania na baterii

Share this post


Link to post
Share on other sites

dla mnie ma jeszcze troche inne wady:

 

- z tego co widze to brak wsparcia dla 3g, dobrze ze chociaz EDGE

- 3,5 cala wyswietlacz powinien juz byc VGA.

- brak slotu na karte pamieci, wiec bez itunes nie da sie nic zrobic bo na UMS pewnie nie ma szans.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To nie aż tak wielkiego znaczenia skoro jest to prototyp

urządzenia którego pierwsze egzemplarze trafią do uzytkowników

nie wczesniej za pół roku . Jeżeli firmy telekomunikacyjne - dla

których przede wszystkim adresowana jest tak wczesna prezentacja

będą zainteresowane nowym iPhone to można będzie do niego przez pół roku

czy rok to wszystko jeszcze zaimplementować.

 

Światowy rynek aparatów telefonicznych jest prawie 20 razy wiekszy

niż portable playerów i panuje na nim znacznie wieksza konkurencja .

 

Apple żeby się na nim utrzymac zamiast dwóch lub trzech modeli rocznie

będzie musiało wypuszczać - wzorem Noki czy Motoroli -

nową odmianę iPhone prawie co miesiąć i w dodatku dostosowywac

charakterystykę urządzenia do wymagań kazdego lokalnego operatora .

 

I nikt nie wie czy oni są do takich wymagań i do takiej ostrej walki

konkurencyjnej w ogóle przygotowani

 

Jeżeli nie , to okaze sie za rok że iPhone będzie tym samym ,

czym teraz jest Microsoft Zune na rynku portable playerów > niewypałem . :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skad Radzique wiesz ze nie ma on wyswietlacza vga?

 

@getz... Na rynku odtwarzaczy mp3 tez jest duza konkurencja, a inne firmy wydaja po kilkanascie modeli odtwarzaczy rocznie, a apple z trzema odtwarzaczami w linii ma wiekszosc udzialow w rynku.

 

zreszta mysle ze sa przygotowani i to poteznie, domena iphone.org zostala przez nich zarejestrowana prawie 9 lat temu, a teraz,wprowadzajac iphone zawiazali alians z cingular i at&t, dwoma najwiekszymi operatorami GSM w USA. I co najwazniejsze, nie jest to prototyp tylko wersja produkcyjna. Tj urzadzenia wprowadzone na rynek nie beda pozbawione zadnych funkcji ktore teraz posiada iphone.

 

Faktycznie jednak obawy moze budzic brak 3g, z drugiej jednak strony, w usa ogolnie rzecz biorac rynek telekomunikacji komorkowej jest dosc raczkujacy, jest na pewno mniejszy niz w europie, a ludzie przywiazuja mniejsza wage do czegos takiego jak komorka, nie jest to obowiazkowy gadzet kazdego czlowieka. Sam bylem strasznie zszokowany dowiedziawszy sie ze bardzo wielu, jesli nie wiekszosc moich rowiesnikow nie posiada komorek(sic!)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Skad Radzique wiesz ze nie ma on wyswietlacza vga?

 

Jest napisane na endgadget - rozdzielczość to 480x320, czyli tzw. "Hi-Res+", znane z PalmOS. Używam takiej rodzielczości na codzień i do wszystkiego oprócz www jest wystarczająca. Chociaż VGA byłoby oczywiście znacznie bardziej przyszłościowe :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Register to have access to community resources. Forum rules Terms of Use and privacy anc cookies policy Privacy Policy