Skocz do zawartości

Pobieranie gry


kuba10211

Rekomendowane odpowiedzi

Nie znam się na tym kompletnie (mogłem nazwać tą czynność inaczej) kupiłem Red Dead Redemption 2 na epic game store. wszystko spoko pobiera się itp. Patrze że ma się pobrać 118 GB ale nagle złapałem tak ch**owy internet że pobiera się od 2 dni do dzisiaj i zły los postanowił że wyłączy mi się komputer. włączyłem z powrotem i zobaczyłem że pobrało się 39% a do pobrania zostało 60 GB a po szybkim skalkulowaniu wyszło że 39% ze 118 to 46 a 118-46 to 72 więc pytam się co sie stało z tymi 12 GB czy w wyniki wyłączenia i włączenia komputera przepadły czy co ? proszę o odpowiedź bo nie chce żeby dwie stówy się zj***ły albo gra zachowywała się jak Fallout 76 po premierze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, kuba10211 napisał:

Nie znam się na tym kompletnie (mogłem nazwać tą czynność inaczej) kupiłem Red Dead Redemption 2 na epic game store. wszystko spoko pobiera się itp. Patrze że ma się pobrać 118 GB ale nagle złapałem tak ch**owy internet że pobiera się od 2 dni do dzisiaj i zły los postanowił że wyłączy mi się komputer. włączyłem z powrotem i zobaczyłem że pobrało się 39% a do pobrania zostało 60 GB a po szybkim skalkulowaniu wyszło że 39% ze 118 to 46 a 118-46 to 72 więc pytam się co sie stało z tymi 12 GB czy w wyniki wyłączenia i włączenia komputera przepadły czy co ? proszę o odpowiedź bo nie chce żeby dwie stówy się zj***ły albo gra zachowywała się jak Fallout 76 po premierze.