Skocz do zawartości

Edifier R1280DB - Jak podłączyć do laptopa/Jaki wzmacniacz?


Mindless Egg

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, 

 

Planuję zakup Głośników Edifier R1280DB. Zdaję sobie sprawę, że posiadają one blutetooth, jednak chciałbym je podłączyć bezpośrednio pod laptopa. Teraz pytanie jak? Przez ostatnie 12 lat używałem tylko i wyłącznie słuchawek, czasami głośnika z laptopa (którego dźwięk... no szkoda gadać), więc nie zbyt się znam na głośnikach. Wyczytałem, że posiadają one wejście optyczne, liniowe i RCA. Posiadam DAC Fiio E10K, ale ma on tylko wejście na jacka, więc zgaduje, że się nie nadaje.

 

Budżet całościowy za głośniki + wzmacniacz jakiś myślę, że koło 850-900 złoty. Na wzmacniaczach do głośników nie znam się w ogóle, więc nie wiem co by było dobre z Edifierami. Jakby mógł ktoś podrzucić jakiś ciekawy wzmacniacz/ jakieś wskazówki do podłączenia głośników do laptopa, z góry dzięki. 

Edytowane przez Mindless Egg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pr_2019_3_7_15_18_4_933_00.jpg

 

pol_pl_Edifier-R1280DB-49_14.jpg

Możesz je podłączyć IC: Jack->2xRCA lub kablem coax możesz też kupić nadajnik bluetooth i wysyłać dźwięk bezprzewodowo na głośniki. Wzmacniacza nie potrzebujesz bo mają one wbudowany wzmacniacz.  

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A te wejście coax w Fiio E10K to nie jest przypadkiem wyjście (out)? Czyli mogę kablem coax podłączyć głośniki do Fiio E10K i potem kablem usb podłączyć Fiio do laptopa i będzie to działać dobrze? Skoro Edifier ma wzmacniacz to czy jak podłączę go do Fiio to nie będzie jakiś problemów? 

 

Co do blutetootha, to mój laptop ma w sobie nadajnik bluetooth, ale nie chcę ich podłączać w ten sposób. Słyszałem te głośniki podłączone z PC'tem bluetoothem i poprzez kable i zauważyłem znaczącą różnicę.