nvk4 Opublikowano 16 Stycznia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2020 Czołem, ostatnio nabyłem słuchaweczki Creative Outlier Air Sports, żeby to mieć jakiegoś kompana w czasie wieczornych biegów. Wszystko w nich działa jak należy, dopóki nie zacznę ćwiczyć. Wystarczy zrobić kilka kroków w szybszym tempie, a dźwięk zaczyna przerywać, tak jakbym się oddalał ze słuchawkami od źródła dźwięku. Sparowane są z telefonem, który trzymam w dłoni. Gdy siedzę i korzystam z nich, a telefon mam przed sobą, nic nie przerywa ani nie zacina. Zacznę biegać i od razu gubi dźwięk. Oddałem je na gwarancję, bo gdzieś czytałem o jakiejś felernej serii. Wróciły dzisiaj, odpalam je i nadal to samo. Tym razem telefon trzymałem w zamkniętej kieszeni w kurtce i co tylko ruszyłem głową, dźwięk przerywał. Jak się raz obróciłem za czymś wracając do domu to kompletna cisza nastała. Jak trzymam głowę nieruchomo i patrzę na wprost to działają super, ale to nie o to chodzi. Nie wiem czy to ważne, ale paruję je z Samsungiem S10+ Jakieś tipy albo ktoś przez to przechodził? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karmazynowy Opublikowano 16 Stycznia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2020 Usuń parę i sparuj je jeszcze raz. Jak nie pomoże to zrób reset zgodnie z instrukcją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nvk4 Opublikowano 16 Stycznia 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2020 12 minut temu, Karmazynowy napisał: Usuń parę i sparuj je jeszcze raz. Jak nie pomoże to zrób reset zgodnie z instrukcją. Parowałem już kilka razy, raz prawą, raz lewą jak główną i nic. To samo z resetem - robiłem kilka razy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karmazynowy Opublikowano 16 Stycznia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2020 Sprawdź inny telefon, laptop. Jak będzie to samo to zostaje tylko reklamacja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nvk4 Opublikowano 17 Stycznia 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2020 9 godzin temu, Karmazynowy napisał: Sprawdź inny telefon, laptop. Jak będzie to samo to zostaje tylko reklamacja. Tak właśnie zrobię w weekend A Ty rozumiem, że też ich używasz "w ruchu" i nic nie przerywa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nvk4 Opublikowano 14 Lutego 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2020 Słuchawki po raz drugi wróciły z serwisu i po raz drugi problem istnieje. Szczerze mówiąc to już nei wiem co mam zrobić, bo wysyłanie tego w kółko nie ma sensu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaworrr Opublikowano 14 Lutego 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2020 Jam mam z nimi inny problem, szum w lewej słuchawce. Kupione i reklamowanie w komputroniku wróciły po 3 tygodniach z taką samą wadą. komputronik zaproponował żebym wysłał bezpośrednio do creativa, od którego dostałem takie info; perform the suggested steps below to further isolate and identify the issue. 1. Please delete the Outlier Air Sports earbuds first from the Bluetooth list on your mobile device. Then turn off and turn On again the Bluetooth. Once done, perform the master reset on earbuds by following the steps from the link below: Creative Outlier Air: Master Reset https://support.creative.com/kb/ShowArticle.aspx?sid=200150&c 2. After the reset, please try to change the main unit when pairing them. If the right earbud was paired previously as the main unit, please try to take out the left earbud first to pair it as the main unit or vice versa. Please follow the initial pairing procedure indicated on the online article below: Creative Outlier Air Sports: Pairing https://support.creative.com/kb/ShowArticle.aspx?sid=200201&c 3. Kindly connect the Outlier Air Sports earbuds to another Bluetooth audio device or mobile phone and see if the same issue will occur. If the issue still persists after trying the steps above, kindly send us the following information so we can further check your request. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nvk4 Opublikowano 14 Lutego 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2020 4 godziny temu, Jaworrr napisał: Jam mam z nimi inny problem, szum w lewej słuchawce. Kupione i reklamowanie w komputroniku wróciły po 3 tygodniach z taką samą wadą. komputronik zaproponował żebym wysłał bezpośrednio do creativa, od którego dostałem takie info; perform the suggested steps below to further isolate and identify the issue. 1. Please delete the Outlier Air Sports earbuds first from the Bluetooth list on your mobile device. Then turn off and turn On again the Bluetooth. Once done, perform the master reset on earbuds by following the steps from the link below: Creative Outlier Air: Master Reset https://support.creative.com/kb/ShowArticle.aspx?sid=200150&c 2. After the reset, please try to change the main unit when pairing them. If the right earbud was paired previously as the main unit, please try to take out the left earbud first to pair it as the main unit or vice versa. Please follow the initial pairing procedure indicated on the online article below: Creative Outlier Air Sports: Pairing https://support.creative.com/kb/ShowArticle.aspx?sid=200201&c 3. Kindly connect the Outlier Air Sports earbuds to another Bluetooth audio device or mobile phone and see if the same issue will occur. If the issue still persists after trying the steps above, kindly send us the following information so we can further check your request. podobnie mi odpisał polski oddział Creative'a. Nic to nie dało. Zasugerowali tam, żeby trzymać telefon po tej samej stronie ciała co główną słuchawkę...jak dla mnie to totalny pic na wodę bo używałem dużo tańszych słuchawek od Xiaomi i jeszcze ze 2-3 modele BT i NIGDY nie było żadnych problemów. Słuchawki leżały w dowolnym miejscu i normalnie grały. Nie wiem co mam zrobić, chyba mi zostanie wysyłka bezpośrednio do producenta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaworrr Opublikowano 14 Lutego 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2020 No ja też robiłem te kroki od creativa i też to nic nie dało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nvk4 Opublikowano 16 Lutego 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2020 A z Twoim egzemplarzem już wszystko OK? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaworrr Opublikowano 16 Lutego 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2020 Niet, ponownie będę wysyłał na gwarancji, lewa słuchawka mocno szumi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
liberatemymadnes Opublikowano 9 Kwietnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2020 Hej! Mam te słuchawki i podobny problem z nimi. Podczas jednego z treningów prawa słuchawka zaczęła mi grać o 50% ciszej od lewej. Reset nic nie dał. Odesłałem na gwarancji do serwisu. Odesłali po 3 tygodniach. Działało. Podziałało 2 miesiące i teraz prawa słuchawka jest totalnie głucha. Reset ani ponowne parowanie nie daje rezultatów. Słuchawka się paruje z telefonem bo widzę połączenie, ale dźwięku totalnie brak. Ktoś miał podobne problemy? Odesłałbym do serwisu, ale nie wiem czy w obecnych warunkach ktokolwiek pracuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sitja Opublikowano 29 Kwietnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2020 Ja mam podobny problem, słuchawki łączą się z telefonem, ale prawa nie działa - brak dźwięku, chociaż można nią sterować. Reset i parowanie ponowne nic nie daje, łączenie z innymi urządzeniami - to samo. Więc pozostaje chyba tylko gwarancja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vux69 Opublikowano 6 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2020 Hey ja mam podobne problemy tyle że z modelem "C" , po podłączeniu do komputera przez USB słuchawki szumią i cały czas słychać dźwięk mikrofonu w sluchawce, grzebałem już wszędzie w systemie żeby jakoś z tym sobie poradzic. Dodam że zaczynają szumieć i przebijać zaraz po uruchomieniu komputera z jeszcze zanim system wstanie . Przez Jacka działają normalnie. Napisałem na dział supporty zobaczymy co odpiszą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawszuu Opublikowano 6 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2020 Witam. też stałem sie chyba nieszcześliwym posiadaczem tych słuchwek. U mnie głównym problemem są co chwila trzaski w jednej słuchawce a także rozłączanie się jednej (prawej) lub obu słuchawek na 1 sek i generalnie słuchawki same sie znowu parują ale działa w playerze autopaza i trzeba wznawiać odtwarzanie, Reset nic nie pomógł Czy czeka mnie nieszczesny serwis creative ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radoslawdibo Opublikowano 9 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2020 Wita. Też mam identyczny problem z przerywaniem podczas ruchu. Wystarczy jadac rowerem obrocic glowe i jedna ze sluchawek traci dzwiek. To samo przy zakrywaniu ucha jedna reka lub po prostu jakimkolwiek szybszym ruchu. Probowalem na kilku telefonach i bezposrednio ze smartwatcha. Parowanie, resetowanie itp instrukcje nie pomagają. Czy ktoś rozwiązał ten problem lub czy producent po odesłaniu naprawia je w 100% ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thommenn Opublikowano 19 Maja 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2021 Witam, Mam identyczny problem z Outlier Air Sports. Podczas standardowego użytkowania w pomieszczeniach nie ma problemów, natomiast zrywa połączenie w czasie treningu, np biegania. Słuchawki zakupione w marcu zeszłego roku. Testowane na kilku urządzeniach, miedzy innymi telefonach OnePlus oraz Samsung z prockiem Qualkomma i problem występuje na wszystkich urządzeniach. W tym tygodniu będę reklamował i dam znać z jakim efektem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro54 Opublikowano 19 Maja 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2021 Zbyt dużo ciała pomiędzy słuchawkami a telefonem. Ludzkie ciało jest jednym z lepszych izolatorów mikrofal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.