Skocz do zawartości
WIOSENNA PROMOCJA AUDIO 11.03-04.04.2024 Zapraszamy ×

Creative Outlier Air Sports - zrywanie połączanie podczas biegu


nvk4

Rekomendowane odpowiedzi

Czołem,

ostatnio nabyłem słuchaweczki Creative Outlier Air Sports, żeby to mieć jakiegoś kompana w czasie wieczornych biegów. Wszystko w nich działa jak należy, dopóki nie zacznę ćwiczyć. Wystarczy zrobić kilka kroków w szybszym tempie, a dźwięk zaczyna przerywać, tak jakbym się oddalał ze słuchawkami od źródła dźwięku. Sparowane są z telefonem, który trzymam w dłoni. Gdy siedzę i korzystam z nich, a telefon mam przed sobą, nic nie przerywa ani nie zacina. Zacznę biegać i od razu gubi dźwięk. Oddałem je na gwarancję, bo gdzieś czytałem o jakiejś felernej serii. Wróciły dzisiaj, odpalam je i nadal to samo. Tym razem telefon trzymałem w zamkniętej kieszeni w kurtce i co tylko ruszyłem głową, dźwięk przerywał. Jak się raz obróciłem za czymś wracając do domu to kompletna cisza nastała. Jak trzymam głowę nieruchomo i patrzę na wprost to działają super, ale to nie o to chodzi.

 

Nie wiem czy to ważne, ale paruję je z Samsungiem S10+

 

Jakieś tipy albo ktoś przez to przechodził?

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Jam mam z nimi inny problem, szum w lewej słuchawce. Kupione i reklamowanie w komputroniku wróciły po 3 tygodniach z taką samą wadą. 

komputronik zaproponował żebym wysłał bezpośrednio do creativa, od którego dostałem takie info;

 

perform the suggested steps below to further isolate and identify the issue.

1. Please delete the Outlier Air Sports earbuds first from the Bluetooth list on your mobile device. Then turn off and turn On again the Bluetooth. 

Once done, perform the master reset on earbuds by following the steps from the link below:

Creative Outlier Air: Master Reset
https://support.creative.com/kb/ShowArticle.aspx?sid=200150&c

2. After the reset, please try to change the main unit when pairing them. If the right earbud was paired previously as the main unit, please try to take out the left earbud first to pair it as the main unit or vice versa.

Please follow the initial pairing procedure indicated on the online article below:

Creative Outlier Air Sports: Pairing
https://support.creative.com/kb/ShowArticle.aspx?sid=200201&c

3. Kindly connect the Outlier Air Sports earbuds to another Bluetooth audio device or mobile phone and see if the same issue will occur.

If the issue still persists after trying the steps above, kindly send us the following information so we can further check your request.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Jaworrr napisał:

Jam mam z nimi inny problem, szum w lewej słuchawce. Kupione i reklamowanie w komputroniku wróciły po 3 tygodniach z taką samą wadą. 

komputronik zaproponował żebym wysłał bezpośrednio do creativa, od którego dostałem takie info;

 

perform the suggested steps below to further isolate and identify the issue.

1. Please delete the Outlier Air Sports earbuds first from the Bluetooth list on your mobile device. Then turn off and turn On again the Bluetooth. 

Once done, perform the master reset on earbuds by following the steps from the link below:

Creative Outlier Air: Master Reset
https://support.creative.com/kb/ShowArticle.aspx?sid=200150&c

2. After the reset, please try to change the main unit when pairing them. If the right earbud was paired previously as the main unit, please try to take out the left earbud first to pair it as the main unit or vice versa.

Please follow the initial pairing procedure indicated on the online article below:

Creative Outlier Air Sports: Pairing
https://support.creative.com/kb/ShowArticle.aspx?sid=200201&c

3. Kindly connect the Outlier Air Sports earbuds to another Bluetooth audio device or mobile phone and see if the same issue will occur.

If the issue still persists after trying the steps above, kindly send us the following information so we can further check your request.

 

 

podobnie mi odpisał polski oddział Creative'a. Nic to nie dało.

Zasugerowali tam, żeby trzymać telefon po tej samej stronie ciała co główną słuchawkę...jak dla mnie to totalny pic na wodę bo używałem dużo tańszych słuchawek od Xiaomi i jeszcze ze 2-3 modele BT i NIGDY nie było żadnych problemów. Słuchawki leżały w dowolnym miejscu i normalnie grały. Nie wiem co mam zrobić, chyba mi zostanie wysyłka bezpośrednio do producenta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Hej! 

Mam te słuchawki i podobny problem z nimi.

Podczas jednego z treningów prawa słuchawka zaczęła mi grać o 50% ciszej od lewej. 

Reset nic nie dał. Odesłałem na gwarancji do serwisu. Odesłali po 3 tygodniach. Działało. 

Podziałało 2 miesiące i teraz prawa słuchawka jest totalnie głucha. Reset ani ponowne parowanie nie daje rezultatów. 

Słuchawka się paruje z telefonem bo widzę połączenie, ale dźwięku totalnie brak. 

Ktoś miał podobne problemy?

Odesłałbym do serwisu, ale nie wiem czy w obecnych warunkach ktokolwiek pracuje. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Hey ja mam podobne problemy tyle że z modelem "C" , po podłączeniu do komputera przez USB słuchawki szumią i cały czas słychać dźwięk mikrofonu w sluchawce, grzebałem już wszędzie w systemie żeby jakoś z tym sobie poradzic. Dodam że zaczynają szumieć i przebijać zaraz po uruchomieniu komputera z jeszcze zanim system wstanie . Przez Jacka działają normalnie. Napisałem na dział supporty zobaczymy co odpiszą 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

też stałem sie chyba nieszcześliwym posiadaczem tych słuchwek.

U mnie głównym problemem są co chwila trzaski w jednej słuchawce a także rozłączanie się jednej (prawej) lub obu słuchawek na 1 sek i generalnie słuchawki same sie znowu parują ale działa w playerze autopaza i trzeba wznawiać odtwarzanie,

Reset nic nie pomógł

Czy czeka mnie nieszczesny serwis creative ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Wita. Też mam identyczny problem z przerywaniem podczas ruchu. Wystarczy jadac rowerem obrocic glowe i jedna ze sluchawek traci dzwiek. To samo przy zakrywaniu ucha jedna reka lub po prostu jakimkolwiek szybszym ruchu. Probowalem na kilku telefonach i bezposrednio ze smartwatcha. Parowanie, resetowanie itp instrukcje nie pomagają. Czy ktoś rozwiązał ten problem lub czy producent po odesłaniu naprawia je w 100% ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...

Witam,

 

Mam identyczny problem z Outlier Air Sports. Podczas standardowego użytkowania w pomieszczeniach nie ma problemów, natomiast zrywa połączenie w czasie treningu, np biegania. Słuchawki zakupione w marcu zeszłego roku. Testowane na kilku urządzeniach, miedzy innymi telefonach OnePlus oraz Samsung z prockiem Qualkomma i problem występuje na wszystkich urządzeniach. W tym tygodniu będę reklamował i dam znać z jakim efektem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zbyt dużo ciała pomiędzy słuchawkami a telefonem. Ludzkie ciało jest jednym z lepszych izolatorów mikrofal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Zarejestruj się aby mieć większy dostęp do zasobów forum. Przeczytaj regulamin Warunki użytkowania i warunki prywatności związane z plikami cookie Polityka prywatności