Skocz do zawartości

Wzmacniacz słuchawkowy z DAC - SMSL M500 vs QUESTYLE CMA400i


kubakow

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Zacznę od tego, że jestem raczej audio amatorem :) 

Posiadam słuchawki BEYERDYNAMIC T90, które dotychczas dość okazjonalnie wykorzystywałem ze wzmacniaczem "kolumnowym" Moon 220i. Słuchałem TIDAL'a streamingowanego przez OPPO 103EU. Słuchawki Beyerdynamic'a lubię i pasuje mi to granie :)

Ponieważ ostatnio sporo czasu spędzam przed komputerem zatem stwierdziłem, że dobrze byłoby zrobić z moich T90 użytek, wykorzystując jako źródło komputer stacjonarny PC i słuchać muzyki z TIDAL'a (oczywiście wersja HiFi). Jak poczytałem o moich Beyerdynamic T90 to niestety zdałem sobie sprawę, że ich impedancja 250 ohm robi swoje - nie każdy wzmacniacz słuchawkowy je napędzi.

Ostatnio pojawił się SMSL M500, który powinien sobie poradzić z napędzeniem T90. Jest to nowa konstrukcja, a producent chwali się, że SMSL M500 obsługuje MQA, na czym mi zależy. Generalnie można powiedzieć, że skupiam się wyłącznie na streamingowaniu i to z TIDAL.

Tego typu testy o SMSL M500 nastrajają dość optymistycznie:

https://www.audiosciencereview.com/forum/index.php?threads/smsl-m500-dac-and-hp-amp-review.9606/

 

I w końcu pytanie :) Przeszukując internet znalazłem QUESTYLE CMA400i i mam spory dylemat. Mianowicie wiem, że QUESTYLE CMA400i to urządzanie starsze, ale jak przypuszczam z wyższej półki. O ile SMSL M500 to koszt około 1700 zł to QUESTYLE CMA400i niemal 3000 zł. Zatem od razu można powiedzieć "porównuj jabłko z jabłkiem", a nie SMSL M500 z QUESTYLE CMA400i, który jest prawie 2 razy droższy.